Herkese Slm Bende Terfi Ettim

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
necdet'cim senin o temiz kalbin samimi candan kişiliğin olduğu sürece rabbim sana daha'da güzellerini verecektir inanıyorum 'ama buda maşaallah fena bişey'e benziyor:) kazasız belasız nice sağlık dolu yollara yıllara:rendeer:
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
abi guzel motor hayirli olusn aynisindan bende war ama ilk motosikletim daha dusuk cc li bisi olsun diye bu yaz 250r alcam seneyede artik buna gecis yapicaz arada bi calistiriyorum esi bile beni cezbediyo abi super bi motor hayirini gorursun umarim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
necdet'cim senin o temiz kalbin samimi candan kişiliğin olduğu sürece rabbim sana daha'da güzellerini verecektir inanıyorum 'ama buda maşaallah fena bişey'e benziyor:) kazasız belasız nice sağlık dolu yollara yıllara:rendeer:

sağol dostum allah razı olsun en yakın zamanda görüşmek dileğiyle:rendeer:

abi guzel motor hayirli olusn aynisindan bende war ama ilk motosikletim daha dusuk cc li bisi olsun diye bu yaz 250r alcam seneyede artik buna gecis yapicaz arada bi calistiriyorum esi bile beni cezbediyo abi super bi motor hayirini gorursun umarim

tşkler sanada hayırlı olsun acele etme tabi ama 250cc den buna zor geçersin
en azından 500cc al derim 10000km sonra geçersin yavaş yavaş:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi guzel motor hayirli olusn aynisindan bende war ama ilk motosikletim daha dusuk cc li bisi olsun diye bu yaz 250r alcam seneyede artik buna gecis yapicaz arada bi calistiriyorum esi bile beni cezbediyo abi super bi motor hayirini gorursun umarim




Sende de varmış hayırlı olsun....Güle güle kullan....
Senden daha önce de rica ettim...Yazılarını göndermeden önce kendin bir kez oku diye....Yanlışlarını görüceksin...
Sakın bana okumak zorunda değilsin gibi cevap verme hakkın yok...Abimiz ciddi bir topic açmış her mesajı okumak zevk veriyor seninkileri okurken yoruluyorum.. Lütfen biraz dikkat et...

Necdet abi den özür diliyorum bu arada...:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
slm arkadaşlar bugün tuncel abiyi (oka) aradım ve saat 17.00teslim aldım motoru
yanlız gitmeyim dedim ne olur ne olmaz korku sardı beni neyse usta herşeyi anlattıktan sonra benzinciye gittik 300m ilerde bugünlük 70km yol yaptım
ve motor bu dedim güzel agressiv ve güvenli rodaj için 7000deviri geçme dediler geçmedim bende ama tam 7000devirde hızım 200 çıktı bu da yetti arttı bile frenler desen ap ayrı sadece önü sıktığında yüzde yetmiş arka yüzde otuz sıkıyor sadece arkaya basınca yüzde yetmiş arka yüzde otuz ön sıkıyor yani hangi freni kullansan yanlış yok hele panik frende neyse sıkmayım sizi fazla saygılar sevgiler :rendeer: bu arada tuncel(oka) abiye çok tşk ediyorum beni yanlız bırakmadığı için :rendeer:





 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
hayırlı olsun necdet abi.
güle güle kazasız belasız kullan:rendeer:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
@Necdet

Kardeşim yeniden hayırlı olsun... Karakuşun asfaltı ağlatır... :bounce:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
necdet abi nu nasıl resim yaww. bak millet ugruna 6 sayfa yazı yazdı sende 2 tane resim koymuşsun ayıp ayıp. resimde resim olsa motosiklet mı tır mı belli degil:mrgreen: . bu resimleri saymıyoz açık havada önden 2 adet, yandan 2 adet, arkadan 2 adet,ayrıca birde çaprazlar var.ordanda 2 adet resim ve en önemlisi ghostrider gibi siyah visörlü siyah kaskla beraber motosiklet üzerinde resim isteriz. çok az şey isterim huyum kurusun:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
@Necdet

Kardeşim yeniden hayırlı olsun... Karakuşun asfaltı ağlatır... :bounce:

sağol kankacım eksik olma cumartesi boşsan beraber ağlatalım istersen bu arada baban nasıl oldu bugün tuncel abiyle baya üzüldük tekrar geçmiş olsun:pale:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
@Necdet

Saolun kanka yoksa geliyodum biliyosun... Yaşlılık işte toparladı neyse... Şeker tansion v.s. bilimum... :(
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
necdet abi nu nasıl resim yaww. bak millet ugruna 6 sayfa yazı yazdı sende 2 tane resim koymuşsun ayıp ayıp. resimde resim olsa motosiklet mı tır mı belli degil:mrgreen: . bu resimleri saymıyoz açık havada önden 2 adet, yandan 2 adet, arkadan 2 adet,ayrıca birde çaprazlar var.ordanda 2 adet resim ve en önemlisi ghostrider gibi siyah visörlü siyah kaskla beraber motosiklet üzerinde resim isteriz. çok az şey isterim huyum kurusun:p

elint senin azın bumu çok istediğin zaman kimbilir neler istersin:queen: dün geç aldık motoru havada kararmıştı söz en yakın zamanda düzgün resim çekecem:)

EgeKnn çok tşk ederim moderatör olarak birtek sen tebrik ettin şimdiye kadar yada ben görmedim
neyse diğerleri yoğunluktan unutmuştur:silent: :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
hayırlı olsun nejdet abi haftosonu bolu ya bekliyoruz yenı karakusunla birlikte :)
 

cea

Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
10
ben erdinç
Siteye yeni kaydoldum. İstanbul Koşuyolunda oturuyorum. Yazları Çanakkaleye bağlı Babakale köyündeyim. Motosiklet dünyasına çin malı bir scooter (Motti 150 T 5 ) alarak girdim. (büyüklerimin sözünü dinleyerek). Fakat hedefte tabii ki iyi bir makine var. Necdet arkadaşa hayırlı olsun diyorum.
Herkese selamlar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
fotoğraflar çok kötü motor da o kadar kötüdür muhtemelen :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hasan seni oka abiye şikayet etcem o olmasaydı dün bu resimler bile olmazdı
neyse bi ara canavar gibi resim çekersin ozaman:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst