Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Yan ayak ve koruma demiri

Biraz gecikti. Ama bir fikir olsun diye fotoğrafı iletiyorum.



 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
OKD budur kardeş aynen benimki de böyle. Ben bi türlü koyamadım fotoları, eline sağlık.
Yok yok abi bizim kırmızılarımız güzel yaa, canavar gibi duruyor valla.:) Pırıl pırıl. Yarın ben de bir parlatayım benim motoru.:)
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
ya of ya benimde yan ayaklık siyah ama koruma demirini metalik yapmışlar siyah olsaydı daha uyumlu duacakmış yaaaaaaaaaa
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
arkadaşlar arka canta taktıranlar varmı aceba...birde kısmet olursa yazın akdeniz kıyıları ve kıbrısa gitmek istiyorum gezmek için....Ve yan canta olayı nasıl olur..bunun yapılmış örnekleri varmı ben araştırdım bulamadım varsa detay resimlerini yayınlarsanız sevinirim..

Biraz gecikti. Ama bir fikir olsun diye fotoğrafı iletiyorum.




ve ayrıca siyah yan ayaklık motoru dik tutmuş vede koruma demiri güzel durmuş siyah olmasıda cabası..
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
16
OKD arkadaşım yan ayaklığı nerden aldın acaba servistenmi yoksa piyasadanmı ben servise sordum yılbaşı gibi geliceni söylediler .bizide bilgilendirirsen sevinirim.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Bu yan ayaklık ve koruma demiri Honda servislerinde mevcut. Ben de Honda servisinde yaptırdım aynılarını. Adana İstanbul farketmiyor demek ki.
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Top case

Yan ayak ve koruma demirini Özen motordan motorla birlikte almıştım.








Çantadaki beyaz ve kırmızı reflektörleri ben yapıştırdım. Malum görmek kadar görünmekte çok önemli. Üzerinde olan cam reflektörleride söküp içine fosforlu bandlar yapıştırdım. Kanaatimca karanlıkta oldukça etkili oluyor.

Bu arada fotoğraf yapıştımayı yeni öğrendim. Ancak fotolar alt alta değilde yan yana geldi. Çözüm nedir? Foto aralarına yazı nasıl yazılıyor? Caberli ve Delicoban kardeşlerime yardımlarından dolayı teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
OKD===> o mesaja tekrar gir ve resim lleri temsil eden yazılar arasına enterle ozaman resimler alt alta olur.. hadı bakalım..

ve ayrıca seneinde yan aynalardan yana şikayetin var gibi aynalara bombeli yuvarlak aynalar yerleştirmişsin...
ayrıca arka çanta hondanın orjınal portatif takılıp cıkarılan tıpındenmi..?
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Evet aynalar yetersiz.Arkanızdaki aracı gördüğümde araç zaten yanıma gelmiş oluyordu. Dış bükey aynalar kısmen yardımcı oluyor. Kısmen diyorum çünkü aynadaki görüntü dış bükey olmasından dolayı çok küçük olarak görülüyor yani biraz gerideki araç eğer gündüzde farları açık değilse çok fark edilemiyor. Sanırım çözüm ayna kollarının daha uzun olup dışa doğru uzanması. Çanta Hondanın orjinal çantası değil. Ama çok kolaylıkla takılıp çıkarılabiliyor. 100 km hıza ulaştım stabilitesini kaybetmedi.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
arkadaşlar aldıgım bilgilere göre bugün özen ikitellideki özen motora gittim mototu incelemek için bi arkadaşda vardı CBF 150 parçası yok dedi bana. benim iyice kafam karıştıya ybr mi cbf mi diye.?
siz ne diyorsunuz bu konuda motor alan arkadaşlar sordunuzmu motorun parçası varmı diye ,daha türkiyeye gelmemiş diyorlar,,aman haa sakın panik yapmayın..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşlar aldıgım bilgilere göre bugün özen ikitellideki özen motora gittim mototu incelemek için bi arkadaşda vardı CBF 150 parçası yok dedi bana. benim iyice kafam karıştıya ybr mi cbf mi diye.?
siz ne diyorsunuz bu konuda motor alan arkadaşlar sordunuzmu motorun parçası varmı diye ,daha türkiyeye gelmemiş diyorlar,,aman haa sakın panik yapmayın..

arkadaşım cbf yide yrb yide yakından gördüm.Cbf bir numara bence kalıp olarak çok iyi genede sen bilirsin:cat: Ama gidip görmeden sakın karar verme:rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
89
Azcık güçlü bir alet arıyorum o köprü yoluna girdimi anadolu yakasından ooff tam işkence 5den 4de yokusun tepesine doğru 3e sağdan sağdan gitt oooff ne eziyor

Ben de hergün köprü yolunda gidiyorum. Alet cidden iyi gidiyor. Eskiden mondial cross vardı. Dediğin şeyler oluyordu ama şimdi öyle değil. Bi tek rodajda olduğum için 80'i geçmemeye çalışıyorum. Yoksa alet 3. viteste 80'e çıkabiliyor. Ayrıca denge ve manevra kabiliyeti de iyi. Atik olması da çok güzel bir özellik, sıkışık trafikte 2. viteste bile birden fırlayabiliyorsun. Atik olması hem kıvraklık hem de tehlikeden kaçma açısından iyi bir özellik.

Bi tek hafif bir motor olduğu için köğrü üstünde rüzgardan fazla etkileniyor. Tam bilmiyorum ama daha ağır motorlar daha kararlı gidiyor olabilir. Ama onca rüzgara rağmen motora güvenebiliyorum. Rüzgara karşı denge için deponun dolu olması da etkili oluyor. Depo boşaldıkça rüzgar daha çok etkiliyor.

Evet aynalar yetersiz.Arkanızdaki aracı gördüğümde araç zaten yanıma gelmiş oluyordu. Dış bükey aynalar kısmen yardımcı oluyor. Kısmen diyorum çünkü aynadaki görüntü dış bükey olmasından dolayı çok küçük olarak görülüyor yani biraz gerideki araç eğer gündüzde farları açık değilse çok fark edilemiyor. Sanırım çözüm ayna kollarının daha uzun olup dışa doğru uzanması. Çanta Hondanın orjinal çantası değil. Ama çok kolaylıkla takılıp çıkarılabiliyor. 100 km hıza ulaştım stabilitesini kaybetmedi.

OKD o dış bükey aynalar orjinal ayna üzerine mi takılıyor? Yoksa aynaları toptan mı değiltirdin.

Bence aynaların tek kusuru tam arkanızdaki araçları görememeniz, yoksa yandan gelen araçlar için bana fazlasıyla yetiyor. Belki Sağ aynayı değiştirip biraz daha dışta bir ayna takarak arkadaki araçlar da görülebilir. Sol aynanın görüş aralığı bence çok iyi.
 
Son düzenleme:

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Herhangi bir oto parçası satan mağazalardan (carrefour, Beauhouse) 2-3 YTL ye alabilirsiniz.Kendinden yapışkanlı.
Zaten sorun aracı arkada iken değil yanımıza geldiğinde ancak görebilmemiz. Yani ani manevra gerekliliği doğduğunda iş işten geçmiş olur.
 
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
114
arkadaşlar aldıgım bilgilere göre bugün özen ikitellideki özen motora gittim mototu incelemek için bi arkadaşda vardı CBF 150 parçası yok dedi bana. benim iyice kafam karıştıya ybr mi cbf mi diye.?
siz ne diyorsunuz bu konuda motor alan arkadaşlar sordunuzmu motorun parçası varmı diye ,daha türkiyeye gelmemiş diyorlar,,aman haa sakın panik yapmayın..

Dostum burdan bi arkdaş düştü motorun on kafalıgı kırdı 1 aydan beri oyle dolaşıyormuş 1 ayda gelir demişler gerisini sen anlayabilirsin.Ama bu almamak icin bahane olamaz sonucta yeni gelmiş bir motor
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Çanta 35 litrelik. Yanlış hatırlamıyorsam (başka ürünlerle birlikte aldığımdan) 140 YTL civarında. Daha öncede belirttiğim gibi aynalar tam arkayı göremediğinden çantayıda göremiyorsunuz zaten. Ayrıca gerek çantanın mevcudiyeti gerekse üzerindeki reflektörler arkadan gelen araç için bir nebze olsun uyarıcı olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Arkadaşlar, forumu iyi okursanız, motosikletin parçalarının stokta mevcut olduğunu, Honda Türkiye'nin bana ilettiğini yazmıştım. Önümüzdeki günlerde parça değişimi yapınca da yazayım da arkadaşlar gerçekliğine inansın bari.:)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
89
Ya arkadaşlar arabayamı biniyorsunuz tam arkanızdaki arabayı göreceksiniz ?

Arkadan nerdeyse arka lastiğe değecek kadar yakında bir araba olduğunda fren yapmadan önce onu görmüş olman bence iyi olur.

Ayrıca emniyet şeridinde yavaş yavaş giderken arkadan gelen polisi de görmek cabası. Yani kısacası beladan kaçmak için önünü, arkanı, sağını, solunu takip etmen gerekiyor.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Bu arada bu motor ruby'nin dediği gibi 3. viteste 70 - 80 leri gördüğü gibi, daha dün ben 4. viteste 105 km gördüm. Daha ne istiyorsunuz anlamadım. Netice itibariyle bu fiyata Honda alacaksınız. Kararsızlığınızı anlıyorum ama, hala ybr ile falan kıyas yapmak çok anlamsız, bu 150cc ve yeni teknoloji bir alet. Ybr kötü diyen de yok zaten. Ayrıca km yaptıkça motor açılıyor rahatlıyor diye de yazdık kaç kere. Ama galiba insan kendisi alıp binmeden inanmıyor yazılanlara.:)


Mesajı yanlış anlaşılma olduğu için değiştirdim. Kimse kırılmasın aman diyim....:) :rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
yanlış anlamışssın sevgili clint

Galiba bazı arkadaşlar ısrarla anlamamakta direniyorlar. Bu motoru almak zorunda değilsiniz bir, ikincisi parça sorunu yok daha dün yazdım, Honda stokta kafa grenajı, km saati gibi şeyler mevcut diye bizzat bana söyledi. Bugün servisi aradım ve kafa grenajı var dedi, olmayan parçayı da 2 - 3 güne getiririz dedi.
Ayrıca bir arkadaş, buradan bi arkadaş düştü kafalığı kırdı, bir aydır bekliyo falan yazmış. Eğer beni kastediyorsa, iyi takip etmemiş, ben düşmedim, motoru otoparkta düşürdüler. Ayrıca, o kadar kötü durumda da değil motor, dikkat etmeyen fark bile etmez küçük kırığı ama ben titiz bir adamım ve değişmek istiyorum hepsi bu. Ve de daha bir ay olmadığı gibi, benim maddi durumum da müsait olmadığı için ay başını beklemedeyim.

Bu arada bu motor ruby'nin dediği gibi 3. viteste 70 - 80 leri gördüğü gibi, daha dün ben 4. viteste 105 km gördüm. Daha ne istiyorsunuz anlamadım. Netice itibariyle bu fiyata Honda alacaksınız. Kararsızlığınızı anlıyorum ama, hala ybr ile falan kıyas yapmak çok anlamsız, bu 150cc ve yeni teknoloji bir alet. Ybr kötü diyen de yok zaten. Ayrıca km yaptıkça motor açılıyor rahatlıyor diye de yazdık kaç kere. Ama galiba insan kendisi alıp binmeden inanmıyor yazılanlara.:)

o arkadaş seni kastetmiyor onların ordan yani komşusu bir tane cbf 150 alan bir arkadaşı var ondan bahsediyor:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
o arkadaş seni kastetmiyor onların ordan yani komşusu bir tane cbf 150 alan bir arkadaşı var ondan bahsediyor:rendeer:


Ha ok!
Sorun değil de, benim asıl söylemek istediğim parça probleminin olmadığıdır Caberli sağol ilgin için:) :rendeer:

Bu arada ayna olayına fena takmışsınız yahu, ginger'ın söylediklerine katılıyorum. Artı bizim motorun aynaları da gayet başarılı bence. Benim pek bir şikayetim yok. Zaten yan dikiz aynasından tam arkadaki aracı görmek bazen güç olabilir. ama biz bir motosiklete biniyoruz ve dört tekerlerden ince olduğumuz için zaten tam arkadaki aracıı sağ ya da soldan görüyoruz. Ama kör nokta denilen bir bölge var ya, tüm motorlu araç aynaları için geçerli olan siz galiba onu kastediyorsunuz. Onun için de sanırım atak yapacağınız zaman Donald Duck'ın tarif ettiği gibi önce ayna, sonra kafayı çevirip arkaya bakma, sinyal ve atak(sağa ya da sola) taktiğini uygulamak mantıklı olanı.:)

Bu arada bizim kafa grenajı tek parça değil arkadaşlar, sağ ve sol olmak üzere iki ayrı parça. Dikkatle incelerseniz farın orada ayrılıyorlar. Benim sadece sol taraf değişecek ve sanırım km saatinin değişmesine gerek kalmayacak.:)
Bugün servisle konuştuktan sonra iyice inceledim. İçimde biraz daha rahatlamadı değil hani:)

Alet de 730 km'leri buldu, kış iyice bastırmadan rodajı yapacaz galiba. Gayet sağlıklı şekilde çalışıyor.
Jikle için soru soranlar vardı, jikle açıkken marş basınca motor çalışıyor gaz vermeden de ama hemen stop ediyor, koldan ayarlamayı denesem de fazla sürmeden stop ediyor. Sanırım rölanti ayarı yapılırsa, jiklede iken sürekli gaz kolunu açık tutmaya gerek kalmayacak. Parça taktırırken onu da soracağım bakalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst