Şehirden kaçış

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
emre arkadaşımızın beni araması ile şehir merkezinden 150 km.lik kaçışımızın ilk planlarını yaptık ve istikamet belirledik mesafe kısa olduğu için akşam 4 den önce döneceğimizi planladık hazırlıklarımızı ona göre yaptık ama nerden bilebilirdikki çıktığımız dağda yer yer karların erimediği ve dondurucu soğuk havanın olduğunu:pale: çok oyalanmamız ve üşümemiz nedeni ile ağır yol aldığımız gezimizi 6 saatte tamamladık bu 150 km. için ayrı bir rekor:mrgreen:

dağa çıkarken ilk molamız eskişehir manzarasına karşı:

dsci0003mh1.jpg


dsci0004ls5.jpg


adrenalin'in tavana vurduğu anlar piknik alanında diğer bulunanların garip bakışları arasında emre arkadaşımız motorunu bir çırpıda masaların üzerine çıkarttı:queen:

dsci0005xk0.jpg


dsci0006lv2.jpg


dsci0008sj5.jpg


dsci0009ze1.jpg


off-road denememiz ben tırsdığım için vazgeçtim:p

dsci0010fe5.jpg


Dağda gene bir ısınma molası odondurucu soğuk devam ediyor:pale:

dsci0012zc2.jpg


ilk gördüğümüz köyde hemen çay molsarı verdik içimiz ısındı biraz

dsci0013cj4.jpg


bu görüntü hoşumuza gitti hemen resimledik:cat:

dsci0014cm1.jpg


hemen hemen heryerden görülebilen çok büyük bir oluşum inanılmaz bir manzara tüm çevreden görünüyor

dsci0015rw0.jpg


ahanda kar erimemiş bakınca bile halen içim üşüyor:pale:

dsci0019fg1.jpg


mt-yi hemen karaladım tabi imzamız kalsın dağda:mrgreen:

dsci0020ws1.jpg


Bu arada belirtmek istiyorum ankara yönüne giden yüksek cc endura grubu'nun tüm elemanları bize el ile selam verdi ve bizde onlara karşılık selam verdik 1-2 saat sonra scooter-cup karışımı gruplada aynı şekilde selamlaştık işte motosikletçi ruhu budur altındaki marka cc vs. hiç önemli değil:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylaşım için teşekkürler :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
dsci0008sj5.jpg


Emre dostum ; bu sahne yorumsuz... :cat:

dsci0020ws1.jpg


Zuhaa :) Sezonun ilk karını görüntülemiş oldunuz...

Eee bora abi ; seni göremedik fotoğraflarda... :)

Paylaşım ve Gezi için Teşekkürler...

Yolunuz da , Farınız da Açık olsun.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
mete_han' Alıntı:
eferin dedoş...gez son günlerini iyi yaşa...

Torunum kar heryeri kaplayana kadar motordan inmek yok ama açıkcası giyimin önemini bir kat daha farkettim şehir içinde fazla anlaşılmıyo ama bu gibi uzun ve dağ yollarında sağlam giyinmek şart

viper_1' Alıntı:
Eee bora abi ; seni göremedik fotoğraflarda...

o msaya bende çıktım ama hep gezi resimlerimde kendi resimlerimi yayınladım değişiklik olsun emre kardeşimizin fotolarını yayınlamak istedim bu arada cross motorun zevkide başka yaww almak lazım mete ye inat forever çin çon :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o soğukta parmaksız eldivenle mi gezdin? :silent:

Ben yapsam herhalde parmaklarım bir daha eskisi gibi olmazdı. :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Emre ve Bora kardeşe paylaşımları için teşekkürler.Bu havada ben arabada bile donuyom ya.Allah akıl fikir versin:p
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
129
geziniz çok güzel olmuş emre ve bora abi



bu arda emre masaya çıkmışsın kask yan tarafta duruooo yakıştıramadım güvenliği ön planda tutsan hoş olmaz mıydı?



( bu arada volkanın yorumsuz bıraktığı fotoyu ben yorumladım sanırım )
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
o soğukta parmaksız eldivenle mi gezdin? :silent:

Ben yapsam herhalde parmaklarım bir daha eskisi gibi olmazdı. :mrgreen:

Evet çok iyi yakalamışsın çocuğun elleri dondu eskişehirin soğunu bilen bilir birde dağın soğuk havası ayrıca çok oyalanmamız nedeni ile karanlığa kaldık

bende pantolonun altına içlik giymemenin cezasını uyuşan ayaklarımla çektim:pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
emre ve bora kardeşler çok güzel fotolar yakalamışsınız emeğinize sağlık.ben sezonu kapattınız sanıyordum.
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
o soğukta parmaksız eldivenle mi gezdin? :silent:

Ben yapsam herhalde parmaklarım bir daha eskisi gibi olmazdı. :mrgreen:

haklısın o heycanla dusunemedım

geziniz çok güzel olmuş emre ve bora abi



bu arda emre masaya çıkmışsın kask yan tarafta duruooo yakıştıramadım güvenliği ön planda tutsan hoş olmaz mıydı?

o zaman yuzum gozukmez dıye dusundum:queen:

emre ve bora kardeşler çok güzel fotolar yakalamışsınız emeğinize sağlık.ben sezonu kapattınız sanıyordum.

ummet abı enduro ıcın daha yenı sezon basladı hele kar yere dussun:bounce:

Emre ve Bora kardeşe paylaşımları için teşekkürler.Bu havada ben arabada bile donuyom ya.Allah akıl fikir versin:p

hayatı abı motorun ustune bınınce ne akıl kalıyor ne fıkır:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst