- Katılım
- 7 Eyl 2006
- Mesajlar
- 203
sevgili morrigan
sorum su ybr de ben ılk defa vıteslı motor kullandım ve gaz kendılıgınden artıyordu bu hıc hosuma gıtmemıstı soyledıgınıze gore cbf de oyle dılmı yanı gaz kendılıgınden artmıyormu eger oyleyse benım ıcın daha ıyı olcak cunku ybr de gazı bır turlu sabıtleyememıstım:cherry: :cat: :cat: :rendeer:
heyoooooo.. Ben de denedim CBF 150 yi , valla çok güzel motosiklet bence çok şuık görünüyordu ybrnin yanındasadece ybr kullandığım için cbf'in jiklesi hoşuma gitmedi ( yani çok beklemen lazım motorun ısınması için birde ybr gibi değilki kendi kendine gazı arttırsın
) he bir de göstergeler çok şık ama sağa-sola döndüğümde göstergeler kımıldamadığı için birden aklım karıştı
Ama sonuç olarak şık motor vallahi sesi bile bir gür geliyor YBRye kıyasla..Alan herkese hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar
sorum su ybr de ben ılk defa vıteslı motor kullandım ve gaz kendılıgınden artıyordu bu hıc hosuma gıtmemıstı soyledıgınıze gore cbf de oyle dılmı yanı gaz kendılıgınden artmıyormu eger oyleyse benım ıcın daha ıyı olcak cunku ybr de gazı bır turlu sabıtleyememıstım:cherry: :cat: :cat: :rendeer: