- Katılım
- 17 May 2009
- Mesajlar
- 4,151
- Motosikleti
- BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
9 serisi şase kırıyor ne yazıkki ve evet bende yaşadım ve anında geri iade ettim. Bir daha yamahada sadece r1 gibi bir motor getirirlerde alış verişim olur yada r25leri uyguna satarlarsa. Fiyatlarıda şaşmış durumda.Şans eseri bir shorts videosunun altında yorumunuzu gördüm geçmiş zamanlarda tracer9 ile şase kırma sorunu mu yaşadınız ?
22-23 model alma düşüncem vardı aklıma takıldı bu sorun9 serisi şase kırıyor ne yazıkki ve evet bende yaşadım ve anında geri iade ettim. Bir daha yamahada sadece r1 gibi bir motor getirirlerde alış verişim olur yada r25leri uyguna satarlarsa. Fiyatlarıda şaşmış durumda.
Sen eğitimcisin tommy köfteci ben neyim? Bunu duymak istiyorum ben neyimmmn muzo olsa söylerdi)
Açılıştaki muzik yapay zeka olmalıAbone oldum, diğer videolarınıza da müsait zamanımda bakacağım.
Güzel bir çalışma olmuş elinize, bileğinize ve motorunuza sağlık.
Yalnız bir şeyi merak ettim, açılıştaki müzik Assassin's Creed teması mı?![]()
Açılıştaki muzik yapay zeka olmalı
Sizide doyuramıyoruzAbicim video güzel de bir sıkıntı var. Kısa olmuş doyamadım. Elinize sağlık gerçekten çok güzel global çapta bir video olmuş
![]()
Ya sen turunu yap, isini ben hallederim senin yerineSizide doyuramıyoruz)) şu an motoru ganada otele bıraktım kendim Chicagoya uçtum iş için. Sanırım turu böyle yapa yapa bitiricem çünkü işlerimide aksatamam. Daha mantıklo oldu. Sene sonuda katmandu turum var mesela onuda böyle git gelli yapıcam işten ötürü. Tek videoyu çok uzun tutamıyorum bilgisayar render alamıyor yanımda iyi bir m5 max macbook olsa olurdu ama 2018 macbook var oda hantal.
Ahahah şakasına demiştim be hocam. Kolay gelsin, Allah işinizi gücünüzü rast getirsin. Kazasız belasız cezasız sürüşler dilerim. Bir sonraki videoyu sabırsızlıkla bekliyorumSizide doyuramıyoruz)) şu an motoru ganada otele bıraktım kendim Chicagoya uçtum iş için. Sanırım turu böyle yapa yapa bitiricem çünkü işlerimide aksatamam. Daha mantıklo oldu. Sene sonuda katmandu turum var mesela onuda böyle git gelli yapıcam işten ötürü. Tek videoyu çok uzun tutamıyorum bilgisayar render alamıyor yanımda iyi bir m5 max macbook olsa olurdu ama 2018 macbook var oda hantal.