- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba yeni falcon Salvador 188 aldım rodajda yüksek devire çıkmayin diyorlar ama 50 km hızı geçim motor Redline kısmına geliyor normal midir orjinallerinde gelen ön ve arka dişliler zayıf mi motor 125 CC naked motor özelliklemi yüksek devirde tasarlanmış 80,100 ile uzun yola gitsek motoru çabuk mu aşınır uzun yola gitsin diye scooter yerine vitesli dolgun bi motor seçtim yanlış mı yapmışım 70 ,80 hıza ciktigimda scooter gibi barınıyor yada bendeki takintimi ne yapmalıyım dişli büyütmek bu motora gidermi gövde ve tekerlek kalın Pulsar gibi acaba mu motor dişli büyütme kaldirirmi teşekkür ederim