2023-2024 model MT-25'ler de yatak sarma problemi

Katılım
19 Ara 2025
Mesajlar
122
Aslında KTM ye de kronikli denemez. Fakat forumdan hatırladıklarım çok kişi var. Saçma sapan blok kırma işleri de olabilir. Fakat servisler onarmak yerine kullanıcıya geçirmeye çalışıyor. Dava açıp kazanan birden fazla kişi hatırlıyprum. Velhasıl KTM değil ama servisleri kronikli.
Allahın izniyle alınca deneyip görücez. Zaten bildiğim kadarıyla bakım aralıkları uzun mesafeli.
Ara bakım harici temiz kullandığım sürece nasipse bir şey olacağını sanmıyorum abi.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,296
2007 yılından beri forumda okuduğum sorunlardan yola çıkarak söyledim. Daha yeniyken İki kere blok kıran KTM vardı sanırım. Araştırırsanız mahkeme süreçleri vs. forumda duruyordur herhalde.
Bunu bende hatırlıyorum. Düşük kilometreli yada sıfır bir 390 dı sanırım. Bloğu hem kırmış hem de parçası kopmuştu.

İşin ilginç tarafı bunun bloğunu bajaj yapıyor yanlış hatırlamıyorsam. Aynı bloğu kendi 400 cc motorunda da kullanıyor. Onlarda neden bu tür blok kırma olmuyor acaba. Elektroniğini kendileri yapıyor, belki ondandır bilemem.

Motor alacak olsam CB500F alırdım. Bakımını güzel yaparsan torunlarına bile kalır :) çift silindir güzel bir alet. Ne gezi yapılır bunla :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
haa eyvallah. Az önce kendimce baktım da bulamadım açıkçası.
Şahsen kullanıp pişman olana da rastlamadım. Sadece yedek parça sorunu ve pahalı olması problemine rastladım.
Eski nesil Duke 390'larda vardı, yeni nesilde ben hiç duyduğumu hatırlamıyorum.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,024
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Eski nesil Duke 390'larda vardı, yeni nesilde ben hiç duyduğumu hatırlamıyorum.
Üst kapak patlatma olayını son iki kasada düzelttiler diye biliyorum. Önceki kasalarda fazla zorlama sonucu çok üst kapak patlatan vardı...
 
Katılım
19 Ara 2025
Mesajlar
122
Bunu bende hatırlıyorum. Düşük kilometreli yada sıfır bir 390 dı sanırım. Bloğu hem kırmış hem de parçası kopmuştu.

İşin ilginç tarafı bunun bloğunu bajaj yapıyor yanlış hatırlamıyorsam. Aynı bloğu kendi 400 cc motorunda da kullanıyor. Onlarda neden bu tür blok kırma olmuyor acaba. Elektroniğini kendileri yapıyor, belki ondandır bilemem.

Motor alacak olsam CB500F alırdım. Bakımını güzel yaparsan torunlarına bile kalır :) çift silindir güzel bir alet. Ne gezi yapılır bunla :)
abi açıkçası eski bir model ve yüksek km almak içimden hiç gelmiyor. Üstelik uzun zamandır Duke390 gönlüme oturmuş durumda. O yüzden maalesef CB500F eleniyor gözümde.
Hayriyeten acaba bahsettiğiniz blok kırma full teker yanlama vs motoru zorladığı için olabilir mi ?
Eski nesil Duke 390'larda vardı, yeni nesilde ben hiç duyduğumu hatırlamıyorum.
yeni nesilde bir kaç yerden sadece terleme duydum. O da problem yaratmadığını söylediler abi.
Üst kapak patlatma olayını son iki kasada düzelttiler diye biliyorum. Önceki kasalarda fazla zorlama sonucu çok üst kapak patlatan vardı...
Valla abi kronik olmadığı sürece ben de pek problem olucağını düşünmüyorum İnşallah. Teker yok, Yanlama yok, Brezilya usulü tapa gaz yok.
Sadece kendimce apaçilik yapacağım. Nedir bu? Hepimizin yaptığı aradan dereden gitmeler, boş temiz yolda hız yapmak. Benim apaçiliğim en fazla bu. Dahasını açıkçası düşünmüyorum, Yapan arkadaşlarıma çok kızdığım için bana darılıyolar.
Maksadım altımda güzel, şekilli ömürlük bir motorum olsun. Gönlüme su serpeyim. Yıllardır ne için çalıştığımı göreyim. Niyetim tamamen bu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst