- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
çok yakın zamanda tarz değiştirerek geçiş yaptığım 1400km de aldığım 2025 multistrada V2s motosikletimle 50 km/s hızda gödonu bıraktığımda gidon 3-4 cm oynayarak silkeleme yapıyor. gidona dokunduğumda silkeleme kesiliyor.
Yüksek hızda 110-180km/s her hangi bir silkeleme yok ok gibi gidiyor.
Bu konuyu çevreme sorunca kimisi balansa gitmesi gerektiğini, kimisi de uzun bacaklı gagalı motosikletlerde normal olduğunu söyledi. Sizce sebebi nedir?
çok yakın zamanda tarz değiştirerek geçiş yaptığım 1400km de aldığım 2025 multistrada V2s motosikletimle 50 km/s hızda gödonu bıraktığımda gidon 3-4 cm oynayarak silkeleme yapıyor. gidona dokunduğumda silkeleme kesiliyor.
Yüksek hızda 110-180km/s her hangi bir silkeleme yok ok gibi gidiyor.
Bu konuyu çevreme sorunca kimisi balansa gitmesi gerektiğini, kimisi de uzun bacaklı gagalı motosikletlerde normal olduğunu söyledi. Sizce sebebi nedir?