İstanbul-marakeş motosiklet turumun videosu hazırdır iyi seyirler

Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
Sağolasın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Biz afrika tween bilmeyiz yok neden afrika tween diye viseoda çekmeyiz, biz afrikaya gideriz kobraların anakondaların içine korkusuzca gireriz
 
Katılım
4 Tem 2016
Mesajlar
14
Motosikleti
KTM 1290 SAS
Selamlar, video gayet akıcı ve belgesel tadında olmuş.

Aynı gemide yolculuk yaptık bu arada sonradan hatırladım sizi, feribot sabah Brindisi limana yaklaşırken güvertede sohbet etmiştik.

Siz Pompeide konaklayıp ertesi gün Sorrento-Positano-Amalfi rotasını yapıp tekrar yukarı mı çıktınız Napoli üzerinden?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Çok güzel bir rota, mekânlar ve manzaralar. Böyle bir gezi yapmak isteyen herkese nasip olur inşallah.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
Helal be Memo motorla gezi ve forumda paylaşım standardını arşa çıkardın.
V stromu unutma başka hiçbir motor bunu yapamazdı v strom sanki bir motor değil bir mucize. Bunu yapan japon her ne kadar estetikden anlamasada
Selamlar, video gayet akıcı ve belgesel tadında olmuş.

Aynı gemide yolculuk yaptık bu arada sonradan hatırladım sizi, feribot sabah Brindisi limana yaklaşırken güvertede sohbet etmiştik.

Siz Pompeide konaklayıp ertesi gün Sorrento-Positano-Amalfi rotasını yapıp tekrar yukarı mı çıktınız Napoli üzerinden?
aa merhaba nasıldı geziniz? Ben italyayı dolaştıktan sonra romaya yakın limandan ispanyaya geçtim ordanda gilbaltara geçtim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çok güzel bir rota, mekânlar ve manzaralar. Böyle bir gezi yapmak isteyen herkese nasip olur inşallah.
Muzoya nasip olmaz o afrika tweenci
 
Katılım
4 Tem 2016
Mesajlar
14
Motosikleti
KTM 1290 SAS
aa merhaba nasıldı geziniz? Ben italyayı dolaştıktan sonra romaya yakın limandan ispanyaya geçtim ordanda gilbaltara geçtim
Güzel geçti, Amalfi Coast gerçekten büyüleyici güzellikte bir bölge. Napoli-Roma-Siena-Pisa-Floransa-Venedik-Hırvatistan yapıp Balkanlar üzerinden tekrar dönüş yaptım ben.

İtalya çok sıcaktı 36-37 dereceleri gördüm, sizin yaptığınız rotada sıcaklık daha da fazlaydı muhtemelen.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
Bugün buşundugun yerde 48 derece. O yüzden geceleri çogunlukla yol alıyorum. İtalyadayda çok sıcaktı ispanya 40 dereceydi. Ama kıyafetim sayesinde bir nebze kurtardım. Bu sene ilk kez air conditioner ceket kullandım. Püfür püfür dü diyrbilirim
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Zorlu bir gezi. Tebrikler. Gezi, yapım hayal gibi. Böyle bir geziyi bu yaşa kadar yapamadım. Bundan sonra da imkansız. Bir mucize olup geziyi yapsaydım gezi çekimlerini yabancı dil yapamazdım.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
yiğenler ben sizler için geziyorum, da hiçbirinizden bir like bir subscipe bir para verim yok. hep böyle ooo çok güzel olmuş

uılen sizin için geziyorum yılanlar çiyanlar gayler afrikalı yamyamlar peşimde şu hale bak ahh muzo ahh
 
Katılım
16 Ocak 2024
Mesajlar
86
Motosikleti
Africa Twin 1000 DCT / Arora Verano 50
yiğenler ben sizler için geziyorum, da hiçbirinizden bir like bir subscipe bir para verim yok. hep böyle ooo çok güzel olmuş

uılen sizin için geziyorum yılanlar çiyanlar gayler afrikalı yamyamlar peşimde şu hale bak ahh muzo ahh
ben abone oldum reis müsait bir zamanda bişeyler yerken izleyeceğim. foruma iş yerinden giriyorum yt yok .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst