Motosiklet ile BALTIK Turu

Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
200
Motosikleti
Honda Vfr800xCrossrunner
Merhaba

Bir aksilik çıkmazsa 1 Temmuz 00.00 hareket ile 16-17 gün sürmesini planladığım bir motosiklet turuna çıkıyoruz.

Balıkesir hareket Çanakkale - Edirne çıkışlı
Bulgaristan - Sadece geçiş için kullanacağız.
Romanya - 1 gece konaklama ve transfagarasan geçiş yapacağız.
Macaristan - geçiş amaçlı kullanırım ama geçerken gezerim.
Slovakya - 1 gece dinlenme amaçlı kullanırım geçerken gezerim.
Polonya 1 gece gidişte 1 gece dönüşte konaklama
Litvanya 1 gece konaklama
Letonya 1 gece konaklama ( gidiş yada dönüşte )
Estonya - Talin de konaklama ülkeyi gezeriz.

Dönüş
Letonya - gidiş yada dönüş konaklama
Litvanya - dönüşte transit geçerim ama gezerek görerek geçeriz.
Polonya - dönüşü sahil şeridinden Gdansk üzerinden yapacağız.
Almanya - Transit geçeceğim ama geçiş güzergahında görmeye değer noktalardan geçeceğim.
Hollanda - Amsterdam esas amacımız ama tabi gezerek görerek. 1 gece konaklarım
Belçika - Brugge da 1 gece konaklarım gezerek görerek.
Almanya - transit geçeceğiz ama tabi geçiş güzergahını doğru noktalar seçerim. Transit geçişte limitsiz otobanda iyi ilerleniyorç
Çekya - Prag a 1-2 gün ayıracağım
Avusturya - geçiş rotası olarak kullanacağım. Dağ geçişlerini kullanırım muhtemelen
Hırvatistan - mecburu rota ama güzel bir noktada konaklar gezerek değerlendiririm
Sırbistan - mecburi rota ama belgrad da gezer konaklarım
Bulgaristan - transit geçiş
Türkiye ve mutlu son.


Nerede kaç gün konaklarız yolda şekillenecek.

Bu sefer instagram sayfası açtım orada paylaşacağım. İnstagram MotosiklerGezilerimiz

(@motosikletgezilerimiz) • Instagram photos and videos



Rota-güzergah-mekan-yapılacak-yenilecek-içilecek önerilerinizi beklerim
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
200
Motosikleti
Honda Vfr800xCrossrunner
Teşekkür ederim hepinize.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Almanya da gideceğiniz güzergahı söylerseniz gezilecek yer olarak tavsiyelerde bulunabilirim.
Baltık kıyılarından devam edeceğiz plan değişmezse. Berlin-Hamburg-Bremen-Groningen gibi görünüyor şuan.
 
Katılım
23 Haz 2025
Mesajlar
51
bu sıcak havalarda baltık çok mantıklı..bu arada letonyada bulundum..doğası ,mukemmel, hic tahmin edilmeyecek kadar geniş plajları var, talinn zaten efsane...litvanyaya gidersen trakai ye gitmeni öneriririm..yüzyıllardır orada yaşayan türkler var..karaimler...ve muhtesem doğası, kalesi gezilecek yerleri var..
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
200
Motosikleti
Honda Vfr800xCrossrunner
bu sıcak havalarda baltık çok mantıklı..bu arada letonyada bulundum..doğası ,mukemmel, hic tahmin edilmeyecek kadar geniş plajları var, talinn zaten efsane...litvanyaya gidersen trakai ye gitmeni öneriririm..yüzyıllardır orada yaşayan türkler var..karaimler...ve muhtesem doğası, kalesi gezilecek yerleri var..
teşekkür ederim. İspanya yapacaktık sonradan Estonya tarafının daha mantıklı olduğuna karar verdik.
Hafif bi Prag-Edinburg havası var gibi eski merkezlerinde.

Dediğiniz gibi doğa açısında da geniş bir alan gibi duruyor.

Talin e kadar çıkacağız. Trakai de notlarıma aldım. Teşekkürler.
 
Katılım
21 Şub 2021
Mesajlar
255
Teşekkür ederim hepinize.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Baltık kıyılarından devam edeceğiz plan değişmezse. Berlin-Hamburg-Bremen-Groningen gibi görünüyor şuan.
Berlin büyük sehir oldugu icin benim acikcasi cok hosuma giden bir sehir degil. Hop on hop of turu alip yüzeysel olarak sehir gezilebilinir. En cok hosuma giden yer Alman Teknik Müzesiydi diyebilirim. Berlin yerine oraya yakin Postdam sehri daha güzel.
Hamburg ta ise kisa zamanda gezilmesi gerekilen gidipte görmeden dönülmemesi gerekilen yer bence Limani. Tekneler ile yapilan liman gezisini mutlaka yapmalisiniz. Ayrica devamli yenilenen minature Wunderland i da görmeden dönmeyin derim.
Bremen icin de Berlin ile ayni seyi söyliyebilirim. Cok matah bir sehir degil.
Yolunuzun üstünde Dresden var mesela. Unseco tarafindan önce krouma altinda olan ama sonra yapilan köprü tadilati ile korumadan cikarilan bir sehir. Kisa bir tur yapmak iyi olur.
Amsterdam dan asagiya dogru inerken Romantische Strasse denilen meshur bir yol var. Bu güzergah üstünde 300 yili askin tarihi sehirlerden olusuyor. Benim hosuma gidenleri Dinkelsbühl ve Rootenburg ob der Tauber. Bahsedilen yolun son duregi Füssen de ise Walt Disney in logosunda esinlendigi meshur Neuschwannstein Satosu var.
Güzel doga ve orman görmek istiyorsaniz yolunuzu hafif degistrimeniz gerekiyor. Meshur Black Forest i görmenizi tavsiye ederim. Eski Fachwerk evlerine (Fachwerkhaus) merakiniz var ise Triberg, Schiltach i görmenizi tavsiye ederim. Stuttgart ilginc bir sehir. Ilk basta insan begenmiyor ama tanidikca sehir güzellesiyor. ORada da hop on hop of turu ile sehir gezilebilinir. Meshur MErcedes müzesi ziyaret noktasi olarak secilebilinir. Stuttgart avrupada sehir icinde en fazla üzümbagi olan sehir olarak gecmekte.

Baska bilmek istediginiz ya da güzergahinizda olan bir sehir ile ilgili sorunuz varsa sorabilirsiniz. Stuttgart taraflarindan gecerken bir probleminiz olursada bana buradan ulasabilirsiniz. Ya da sonradan size özelden, isterseniz tabiki, numarami gönderebilirim.

AKlima gelmisken belirtmek isterim. Almanya da sehir iclerinde giderken aralardan gecmeyin. Otobanlarda sikisiklik oldugunda ortada birakilan bosluktan devam etmemeye dikkat edin. Polis görmesi durumunda ceza yiyebilirsiniz. OTobanlarda hiz siniri yok ama bazi insaat alanlarinda ya da otobanin güzergahindan dolayi virajli olan yerlerde hiz limitsiz olmuyor. Bazi durumlarda oralarda da radar olabiliyor. Dikkat edin. SOl serit sadece sollamak icin. Hiziniz ne olursa olsun saginiz bos ie mutlaka gecin. Ben 150-160 ile sagdan gitmek zorunda oldugumu bilirim.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
200
Motosikleti
Honda Vfr800xCrossrunner
Berlin büyük sehir oldugu icin benim acikcasi cok hosuma giden bir sehir degil. Hop on hop of turu alip yüzeysel olarak sehir gezilebilinir. En cok hosuma giden yer Alman Teknik Müzesiydi diyebilirim. Berlin yerine oraya yakin Postdam sehri daha güzel.
Hamburg ta ise kisa zamanda gezilmesi gerekilen gidipte görmeden dönülmemesi gerekilen yer bence Limani. Tekneler ile yapilan liman gezisini mutlaka yapmalisiniz. Ayrica devamli yenilenen minature Wunderland i da görmeden dönmeyin derim.
Bremen icin de Berlin ile ayni seyi söyliyebilirim. Cok matah bir sehir degil.
Yolunuzun üstünde Dresden var mesela. Unseco tarafindan önce krouma altinda olan ama sonra yapilan köprü tadilati ile korumadan cikarilan bir sehir. Kisa bir tur yapmak iyi olur.
Amsterdam dan asagiya dogru inerken Romantische Strasse denilen meshur bir yol var. Bu güzergah üstünde 300 yili askin tarihi sehirlerden olusuyor. Benim hosuma gidenleri Dinkelsbühl ve Rootenburg ob der Tauber. Bahsedilen yolun son duregi Füssen de ise Walt Disney in logosunda esinlendigi meshur Neuschwannstein Satosu var.
Güzel doga ve orman görmek istiyorsaniz yolunuzu hafif degistrimeniz gerekiyor. Meshur Black Forest i görmenizi tavsiye ederim. Eski Fachwerk evlerine (Fachwerkhaus) merakiniz var ise Triberg, Schiltach i görmenizi tavsiye ederim. Stuttgart ilginc bir sehir. Ilk basta insan begenmiyor ama tanidikca sehir güzellesiyor. ORada da hop on hop of turu ile sehir gezilebilinir. Meshur MErcedes müzesi ziyaret noktasi olarak secilebilinir. Stuttgart avrupada sehir icinde en fazla üzümbagi olan sehir olarak gecmekte.

Baska bilmek istediginiz ya da güzergahinizda olan bir sehir ile ilgili sorunuz varsa sorabilirsiniz. Stuttgart taraflarindan gecerken bir probleminiz olursada bana buradan ulasabilirsiniz. Ya da sonradan size özelden, isterseniz tabiki, numarami gönderebilirim.

AKlima gelmisken belirtmek isterim. Almanya da sehir iclerinde giderken aralardan gecmeyin. Otobanlarda sikisiklik oldugunda ortada birakilan bosluktan devam etmemeye dikkat edin. Polis görmesi durumunda ceza yiyebilirsiniz. OTobanlarda hiz siniri yok ama bazi insaat alanlarinda ya da otobanin güzergahindan dolayi virajli olan yerlerde hiz limitsiz olmuyor. Bazi durumlarda oralarda da radar olabiliyor. Dikkat edin. SOl serit sadece sollamak icin. Hiziniz ne olursa olsun saginiz bos ie mutlaka gecin. Ben 150-160 ile sagdan gitmek zorunda oldugumu bilirim.
Teşekkür ederim.
Tüm önerileri dikkate alacağım.

Alman otobandan 2 sene önceki turumda geçmiştim. Dediğiniz gibi sol şeriti sadece araç geçerken sollarken kullanım yine yüksek hızda orta şeride dahil oldum.

Gece şehir içinde yanlışlıkla kırmızıda geçtim flash patladı ama önden çektiği için plakamı almadı heralde :)

Alman otobanında polisi görünce gerçekten tedirgin oldum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst