Çamlıyayla Gezisi (Fotoğraflı)

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
benimde böyle bir geziye ihtiyacım var ama nerdeeee işten başımızı kaşıyamıyoruz gez valla
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ellerine sağlık arkadaşım. Namrunun (Çamlıyayla) eti ve fırınları ünlüdür. Dönüşü cehennem deresinden mi yaptınız yoksa geldiğiniz asfalt yoldan mı? Selamlar.
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
112
paylasicin tesekkurler ederiz bende o gun adana gulek atdagi camliyayla istikametinde bi gezi yaptim ama gurupda tek motorcu ben olunca arkadaslara uyup araba ile gittik keske bir motorlu daha olsda motorla g1tseydik ama olsun arabaylada guzeldi yalniz biz piknigi kadincik da yaptik orasida cok guzel ve nezih bi yerdir
oralarda yasasam keske ben..........
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
evet. resimler güzel. zahmet icin tesekkür, gercekden güzel yerleri gezmisiniz
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
134
paylasicin tesekkurler ederiz bende o gun adana gulek atdagi camliyayla istikametinde bi gezi yaptim ama gurupda tek motorcu ben olunca arkadaslara uyup araba ile gittik keske bir motorlu daha olsda motorla g1tseydik ama olsun arabaylada guzeldi yalniz biz piknigi kadincik da yaptik orasida cok guzel ve nezih bi yerdir
oralarda yasasam keske ben..........

Bir gün umarım hep birlikte gezebiliriz.

evet. resimler güzel. zahmet icin tesekkür, gercekden güzel yerleri gezmisiniz

Çok teşekkürler Freshpide.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
202
fotolar güzel çekilmiş.artı siyah beyaz olanı ayrı güzel olmuş artı son fotoda...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Mükemmel gezi mükemmel fotğraflar. teşekkür ederim bizide götürdünüz oralara
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Sevgili Baycode,

Dostum sana söyleyecek kelime bulamıyorum.:) Yahu sen nasıl bir adamsın.:) Dağ-tepe geziyorsun yahu. Herneyse paylaşımın için teşekkürler, oralara gitmiş kadar olduk.:) Saygılar...:cat: :bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel gezi...Tekerinize sağlık...:rendeer: :rendeer: :cat: :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
güzel gezi olmus... bizde yarın gezecez benı heyecan tuttu daha şimdiden gezi yazıları bolumunde yayınlarım artık bakarsınız :):)
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
134
güzel gezi olmus... bizde yarın gezecez benı heyecan tuttu daha şimdiden gezi yazıları bolumunde yayınlarım artık bakarsınız :):)

Teşekkürler. Umarım geziniz güzel geçer. Bekliyoruz fotoları.

Güzel gezi...Tekerinize sağlık...:rendeer: :rendeer: :cat: :cat:

Teşekkürler. Daha iyileri hepimizin olsun.

Sevgili Baycode,

Dostum sana söyleyecek kelime bulamıyorum.:) Yahu sen nasıl bir adamsın.:) Dağ-tepe geziyorsun yahu. Herneyse paylaşımın için teşekkürler, oralara gitmiş kadar olduk.:) Saygılar...:cat: :bounce:

Teşekkürler. Aslında çok sık çıkamıyorum. İş-güç malum...

Mükemmel gezi mükemmel fotğraflar. teşekkür ederim bizide götürdünüz oralara

Beğendiğinize sevindim. Ufak bir geziydi, başka programlarda buluşmak üzere...

gerçekten çok güzel olmuş...:cat: resimler için teşekkürler

Beğendiğinize sevindim. Teşekkürler.

fotolar güzel çekilmiş.artı siyah beyaz olanı ayrı güzel olmuş artı son fotoda...

Sizlerden gelen destek ve beğenilerinizle daha iyileri de olacak inşallah.


Herkese kazasız ve mutlu sürüşler dilerim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
son fotograf harıc butun fotoların cok orıjınal olms son fotoda sanırım bıraz shop uygulaması olms;)
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
134
son fotograf harıc butun fotoların cok orıjınal olms son fotoda sanırım bıraz shop uygulaması olms;)

İlgine teşekkürler. Enteresan gelebilir ama son fotoda PS uygulaması yok. Örteç hızı 1/15 sn olacak şekilde diyaframı kıstım. Ard arda bir çok çekim yaptım. En uygunu buydu. Ama bu tür efektler PS'de filtreler kısmında bulunan araçlarla verilebiliyor, haklısın böyle düşünmekte.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cennet bu olsa gerek

Evet arkadaşım yaşamam için motor üstünde olmam lazım bu gün ülk kez motor kullandım cennetimi yaşadım çok haklısınız .
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
156
güzel bir gezi, güzel anlatım ve müthiş foto'lar ...

kazasız/belasız sürüşler geziler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst