- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 265
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar marka ve modele göre motosiklet hareket kabiliyet ve verdiği sürüş hislerinin değiştiği kesin ve denediğinizde duygu ve düşünceliriniz paylaşırsanız bu bilgiyi çoğaltmış oluruz.
Ben daha çok Honda motosikletleri kullandı. şu an CB500 hornet kullanıyorum. Gazı verdinmi 150 lere kadar hızlanması güzel ama rüzgar yüzünden hızlı gidesin gelmiyor. titreşimsiz olması harika, gaz kolu tepkileri hoş, frenleri istikrarlı, motosikleti sürerken ağırlığını hissediyorsunuz.
Yamaha
-R25 oyuncak gibi gelmişti. kullanımı kolay bir şekilde ağırlığını hissettirmiyor, motor sesi hoşuma gitmemişti çabuk hızlanmasına rağmen heyecan vermemişti.
-mt07 çok büyük beklentilerle binmiştim. son hız haric her konuda honda daha keyifli gelmişti.
sizde farklı hisler uyandıran vaybe demenize sebep olan denemeleri paylaşın.
Ben daha çok Honda motosikletleri kullandı. şu an CB500 hornet kullanıyorum. Gazı verdinmi 150 lere kadar hızlanması güzel ama rüzgar yüzünden hızlı gidesin gelmiyor. titreşimsiz olması harika, gaz kolu tepkileri hoş, frenleri istikrarlı, motosikleti sürerken ağırlığını hissediyorsunuz.
Yamaha
-R25 oyuncak gibi gelmişti. kullanımı kolay bir şekilde ağırlığını hissettirmiyor, motor sesi hoşuma gitmemişti çabuk hızlanmasına rağmen heyecan vermemişti.
-mt07 çok büyük beklentilerle binmiştim. son hız haric her konuda honda daha keyifli gelmişti.
sizde farklı hisler uyandıran vaybe demenize sebep olan denemeleri paylaşın.