- Katılım
- 17 May 2009
- Mesajlar
- 4,151
- Motosikleti
- BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
- Konu Yazar
- #21
Bu arada evet Gw 250 İnazuma'da uzun yolda titreşimden şikayet eden bir çiftin videosunu ben de hatırlıyorum.
Ulen kel fakir,
GW = Honda Goldwing
Adamin vizyonu 250cc nin üzerine cikamiyor. V-Strom alsada kurtulsak .
Git köfte ye dimagin acilsin