Neden ağır motorla enduro olmaz videosu (komikli)

Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam 1 yılda 2900 mesaj atan gerizekalı gelmiş beni eleştiriyor. (1500 tanesi yaşlılı)

alp in sana yazdığını yazayım, "de get hadi paket mi atıyon ne yapıyon"
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
ralli amatoru eğlendirdiği için...
bu konuda yanılıyorsun , ralli takip eden insanlar daha bilgilidir , hele etaplara gidip izleyenlerin motor sporları hakkında bilmedikleri detay yoktur..

pist yarışlarını takip etmek kolaydır , parayı verirsin oturur izlersin , izleyenlerin çoğuda ömründe ilk defa gelmiş ve büyük ihtimal birdaha gelmeyecektir..

rallide etapa aracınla bile gidemezsin biryerden sonra inip belki bir kaç kilometre ormanda , taşlı tarlada , yağmurda çamurda yürümelisin , hangi amatör bunu yapar 😊
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu konuda yanılıyorsun , ralli takip eden insanlar daha bilgilidir , hele etaplara gidip izleyenlerin motor sporları hakkında bilmedikleri detay yoktur..

pist yarışlarını takip etmek kolaydır , parayı verirsin oturur izlersin , izleyenlerin çoğuda ömründe ilk defa gelmiş ve büyük ihtimal birdaha gelmeyecektir..

rallide etapa aracınla bile gidemezsin biryerden sonra inip belki bir kaç kilometre ormanda , taşlı tarlada , yağmurda çamurda yürümelisin , hangi amatör bunu yapar 😊


haklısın :) ortalama ralli seyircisi kuşkusuz daha bilgilidir ama ralliye olan ilgi nerdeee f1 e olan ilgi nerde.

o yuzden honda için amator seviye bir iş ralli.

skoda hyundai, citrıon pejo ile yarışmak honda nın şanını zedeler puhahahd

daha butik japon üreticiler(subaru) veya f1 in ölümcül seviye rekabetini goze alamayanlar(toyota,nissan) burda takılıyor.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
haklısın :) ortalama ralli seyircisi kuşkusuz daha bilgilidir ama ralliye olan ilgi nerdeee f1 e olan ilgi nerde.

o yuzden honda için amator seviye bir iş ralli.

skoda hyundai, citrıon pejo ile yarışmak honda nın şanını zedeler puhahahd

daha butik japon üreticiler(subaru) veya f1 in ölümcül seviye rekabetini goze alamayanlar(toyota,nissan) burda takılıyor.
Ne şan şöhret varmış la bu Honda da 😂
olm senin yüzünden Honda dan tiksinmeye başladım artık 😁
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne şan şöhret varmış la bu Honda da 😂
olm senin yüzünden Honda dan tiksinmeye başladım artık 😁

puhajaha herkes rutbesini bilsin lutfen :cool:

images
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu mantıkla red bull otomobil ya da motosiklet çıkarırsa, sorgusuz sualsiz en iyi üretici redbull diyebilir miyiz sayın topal?

Herkes motorunu satsın hepimiz rodeo yapıcaz.

images



hala masadayız, :cool:

bizim(honda) olayımız güç ünitesi.
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
images



hala masadayız, :cool:

bizim(honda) olayımız güç ünitesi.
İddialaşmayacağım çünkü cevap veremeyecek ama okuyacaksın. Önceki senelerde hondaydı. Şu an hondadan aldığı motoru geliştirdiler. Aynı motor mu? Alt yapı olarak evet. Ama honda değil. Mclaren’da mercedes motoru kullanıyor ya da haas ferrari gibi gibi. Onlar aynı. Sanırım 2026da geri dönecek honda motoru. Aynı değil derken yeni sezonda ne demek istediğimi anlarsın. Üstelik 1-2 sezon öncesini hatırlayalım. Aerodinamic geliştirmeleri yapamadıkları için sıçıp batıran araçları. Her şey motor değil. Hepsinin uyumlu çalışıp max verim sunması olay.

Hernepeş sendin değil mi? Cahil akrep için fazla ingilizce kelime kombinasyonu kullanıyordu. Üstelik imla olarak daha düzenliydi. Aynı anda banlanmışsınız üstelik. 6 ay beklersen yazın cevap verirsin.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst