Tünelde 190 km/s ile Giden Motorcu Araçtan Kıl Payı Kurtuldu

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
motorcunun-onune-aniden-atladi.jpg


İstanbul’da bir tünelde kaydedildiği belirtilen görüntüler, sosyal medyada kısa sürede gündem oldu. Kask kamerasına yansıyan videoda, yaklaşık 190 km/s hızla ilerleyen bir motosiklet sürücüsünün, sol şeride aniden geçen bir otomobile çarpmaktan son anda kurtulduğu görülüyor.

Motosikletli sürücü, aracın manevrasından kaçmak için fren yapıp çizgisini korumaya çalışırken, kazaya ramak kala dengeyi kaybetmeden yoluna devam etmeyi başarıyor. O anlar motosikletlinin kask kamerasına saniye saniye yansıdı.

Otomobil sürücüsünün herhangi bir sinyal vermeden sol şeride geçtiği iddia edilirken, motorcunun yaşadığı tehlike sonrası söylediği sözler videoda dikkat çekiyor:

“Ne yapıyorsun sen? Niye sol şeride atlıyorsun, bak hâlâ sol şeritten gidiyorsun!”

Görüntüler sosyal medyada büyük yankı uyandırdı. Kullanıcıların bir kısmı otomobil sürücüsünün dikkatsizliğini eleştirirken, bazıları da tünelde 190 km/s hızla ilerleyen motorcunun riskli sürüşüne dikkat çekti.


Haberin devamı için tıklayın.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
Tünel girişinde ve tünel için yanan hız uyarı levhaları süs zaten, hem hız limitinin %100 veya daha üstünde hızla git sonra böyle olsun.

Tünellerde ışıklandırma olduğu için görülmesi ekstra zor bununda üstüne Tofaş ve onun tarzı arabaların yan aynaları rezalettir ve hiç bir şey göstermezler, bu tarz arabaların etrafından geçerken bu durumu göz önünde bulundurmak gerekli.

(Tofaş'ı savunmuyorum, sadece ön görülmesi gerekenleri belirtiyorum :))
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Yani şimdi 190'la gideni savunuyor gibi olacak ama Tofaş da sütten çıkmış ak kaşık değil. Önünde yanında sağında solunda kimse yokken sol şeritte ne işi var? Önü de boş. Motorcu orada o yüzden sola gelmesini beklememiştir.

Sonuçta burada hemen herkes yaptığı hız konusunda en az 1 kere böbürlenmiştir. O yüzden motorcunun hatasını eleştirmeye gerek yok. Hatalı biliyoruz evet. Hepimizin yaptığı şeyler.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,001
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Geçen gün arkamda bir Mercedes tünelin içinde 70 km/s ile giderken dibime girip sonra ben sağa geçince 120 ile falan devam etti. Bunlara ne diyoruz? ... diyoruz.

Tünelin içinde yapılacak hız bellidir, tüneldeki riskler, görüş ve kaçış imkânları da bellidir. Buna rağmen böyle sürenlerin ya zekâ ya da karakter sorunu vardır.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sırf motorcuyu yavaşlatmak için yaptığı açıkça belli...
İlk motorcuyla tartışırken bile sol şeritte başka motorcuyu da sıkıştırdı...
Adam motor terminatörü.. Naapsın garibim ..tofaş ta gitmiyor ki mübarek...
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Tünellerde insanı çok kışkırtıyor , burda bizbizeyiz beyler dökülün bakalım 😁

hele egzozu biraz borultulu bir motorsa , tüneldeki o yankılanma sapıkça basma hissi uyandırıyor bende 😬

geçen haftalarda Avrasya Tüneli'nden geçtim , girişteki trafigi geçince rampa aşağı hunharca gaz açtım çok iyiydi yav tünelin şeklinden kaynaklanan hız etkisi ve duvarlarına çarpan ses değişik bir tat veriyor..

birde bu tünellerde negatif basınçmı var nedir motor daha bir canlı akselerasyona çıkıyor yada psikolojik birşeyler oluyor 🤔
 
Katılım
20 Mar 2024
Mesajlar
1,115
Tünellerde insanı çok kışkırtıyor , burda bizbizeyiz beyler dökülün bakalım 😁

hele egzozu biraz borultulu bir motorsa , tüneldeki o yankılanma sapıkça basma hissi uyandırıyor bende 😬

geçen haftalarda Avrasya Tüneli'nden geçtim , girişteki trafigi geçince rampa aşağı hunharca gaz açtım çok iyiydi yav tünelin şeklinden kaynaklanan hız etkisi ve duvarlarına çarpan ses değişik bir tat veriyor..

birde bu tünellerde negatif basınçmı var nedir motor daha bir canlı akselerasyona çıkıyor yada psikolojik birşeyler oluyor 🤔
duvarlar akıyo ya matriks gibi ondandır ağabey
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst