- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 2,986
- Konu Yazar
- #1
İstanbul’da bir tünelde kaydedildiği belirtilen görüntüler, sosyal medyada kısa sürede gündem oldu. Kask kamerasına yansıyan videoda, yaklaşık 190 km/s hızla ilerleyen bir motosiklet sürücüsünün, sol şeride aniden geçen bir otomobile çarpmaktan son anda kurtulduğu görülüyor.
Motosikletli sürücü, aracın manevrasından kaçmak için fren yapıp çizgisini korumaya çalışırken, kazaya ramak kala dengeyi kaybetmeden yoluna devam etmeyi başarıyor. O anlar motosikletlinin kask kamerasına saniye saniye yansıdı.
Otomobil sürücüsünün herhangi bir sinyal vermeden sol şeride geçtiği iddia edilirken, motorcunun yaşadığı tehlike sonrası söylediği sözler videoda dikkat çekiyor:
“Ne yapıyorsun sen? Niye sol şeride atlıyorsun, bak hâlâ sol şeritten gidiyorsun!”
Görüntüler sosyal medyada büyük yankı uyandırdı. Kullanıcıların bir kısmı otomobil sürücüsünün dikkatsizliğini eleştirirken, bazıları da tünelde 190 km/s hızla ilerleyen motorcunun riskli sürüşüne dikkat çekti.
Haberin devamı için tıklayın.