- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar iyi akşamlar, bir hafta kadar önce Dragstar 250 motorum karter patlattı. Zaten patlattığı gibi de durdum hiç çalıştırmadım motoru karter toplandı takıldı tamir oldu yani motor. Motoru aldım ustadan ama motor bloğundan sanki şıkır şıkır sesler geliyor her piston ateşlemesinde. Gaz açınca ses artmıyor ama hızlanıyor. Ustam piston yatak sesi elden çıkartmaya bak dedi motoru, başka ustaya götürdüm subap sesi dedi. Subap ayarı yaptırmaya götürdüm yatak sesi diyen ustaya, usta subapların olması gerektiği gibi olduğunu söyledi. Sesin tam olarak ne zaman geldiğini de anlamadım. Ses geldiğinden beri iki defa sürdüm motoru, birinde motor ısınınca arttı birinde de motor soğukken başladı ısındıkça ses de geçti. Vuruntu vesaire yok motorda