Daha iyi, daha yeni bir motora hiç hevesim kalmaması

Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dev sorunsal...

bazen yazılanlara denk geliyorum, yaşını başını almış insanlar hala motor değiştirme peşinde..

Hiç heves yok bende. sıfır yani. Galiba bazı şeyleri aştım ben. Yoksa depresyon mu lan bu ? Tabi motorumda super şimdi yalan yok.. Bi de güvenli sürüşten ödün vermediğim için 150 hp lik motorum olmamasına hiç takılmıyorum.

Bakıyorum 1300GS e,, ya alıp napacam lan bunu ? Ne değişecek ? yine aynı sekilde git gel rutinimi yapacağım..,Bunun yaptığı herseyi mevcut 400.000 TL lik 9 yıllık motorum yapıyor.. bi de bmw yani büyük risk. dertsiz hayatıma dert olabilir.

Africa satılıp yeni africa zaten alınmaz.. Al işte goruyosunuz durumu. Ahh be nerde o eski heyecanlarrr.. 2015 sonu motorum tanıtıldığında cocuklar gibi şendim.
Zaten ilk eğitim alırken hoca da bana demişti.., yavaş adımlarla ilerle,birden en iyilerine binersen içinde heyecan kalmaz.çok haklıymış...

Bi doom/death parca dinleyecem şimdi izninizle :( hayat çok anlamsız.. :(
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
662
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Mevcut motorunuz her ihtiyacınızı yeterince karşıladığı için yeni bir motora geçmeye gerek duymuyorsunuzdur.
Motoru yenilemekle de bitmiyor. Sigortası, aksesuarlı cartı curtu derken ekstra masraf.
Günün sonunda cepten çıkacak paranın buna değmediğini düşünüyorsunuzdur belki.

Test sürüşü yaparak farklı marka model test etmeyi denediniz mi?
Belki de içinizin yeniden kıpraşması gerekiyor? :D
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Ne aradığına bağlı değişir. Africa'dan memnunsun, yapabileceğin en güzel şey tarz değiştirmek olur. Ama para harcamayı sevmiyor, para için yaşıyorsun. Bu mantıkla zaten yeni bir ürüne heyecan duymaktansa, yeni şeyler alabilme imkanına sahip olmak heyecan veriyordur.

Ben yerinde olsam t120 falan alır (Ya da illa honda almak istiyorsan karşılığı bir şey bulabilirsin) hayatımın merkezine koymaz ayda yılda bir marşa basar kafa dağıtmaya çıkardım. Nerede oturuyorsun bilmiyorum. Tamamen örnek verme amacıyla atıyorum. İstanbul'da anadoludaysa gider fener'e bacak bacak üstüne atıp motorumu izlerdim kahvemi içerdim mesela. Her şey ne kadar reliable olması değil. Bazen tasarım öne geçer.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Yani bu durumun tıp taki adı parsimonia. Tedavisi biraz zor ama imkansız değil..... :cool:
 
Katılım
4 Nis 2025
Mesajlar
137
Motosikleti
Yamaha Xmax-400 2018
Abi yanlış anlama ama Africa alıp git gel yapıyorsun birde, bir yola çık ne bileyim 30 40 gün motor turu yap bak ondan sonra nasıl keyif alacaksın. Ayrıca AFRİCAN VAR AFRİCA ...
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi yanlış anlama ama Africa alıp git gel yapıyorsun birde, bir yola çık ne bileyim 30 40 gün motor turu yap bak ondan sonra nasıl keyif alacaksın. Ayrıca AFRİCAN VAR AFRİCA ...

30 - 40 gün mü :(

hiç heves yok dostum... anca kuzey ege guney ege aradaaaa sırada akdeniz.

doğuya ve karadenizi bile motorla hiç gezmedim. al izin al para al motor. desen gider miyimmmm, zor.

:(
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ne alakassıı var yaaa
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Hedonizme anlam yüklememizin sebebi ulaştığımız şeylere kolay ulaşamıyoruz bunun için anlam ve değer olarak üst düzeyde bir ilişki kuruyoruz
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Şuan ki duygu durumun mevsimsel geçişe bağlı gibi. Genel olarak herkes de bir keyifsizlik var. Yeni motor hevesi konusu biraz bu konuyla ilgili uyaran eksikliğinden gibi 9 senedir aynı motora bindiğin için yeni motor alma heyecanını unutmuş olabirsin. Gerçi arada bi cb125 almıştın o zamanda mutluydun diye hatırlıyorum.
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,291
Motosikleti
1190 ADV
Bende seninle benzer durumu yaşıyorum ama daha gerçekçi aktarıyım.

Şimdiye kadar çok farklı motosikletlere bindim, hepsinin de artıları eksileri vardı.

Şuan ki motorum 150hp, değiştirsem ne alacam ne değişecek zaten diye kendimi kandırmıyorum.

Alacak deneyecek çok fazla motor var ama benim param yok. :)

Denemediğim markalar var misal, Ducati - MvAgusta - Motoguzzi... Birçok modelini kullandığım markaların yeni bir sürü modeli var. Param olsa eski heyecanım da olur.

Senin içinde durum aynı... eskiden fakir değildin, şimdi fakirsin. Heyecanını düşüren en önemli faktör.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende seninle benzer durumu yaşıyorum ama daha gerçekçi aktarıyım.

Şimdiye kadar çok farklı motosikletlere bindim, hepsinin de artıları eksileri vardı.

Şuan ki motorum 150hp, değiştirsem ne alacam ne değişecek zaten diye kendimi kandırmıyorum.

Alacak deneyecek çok fazla motor var ama benim param yok. :)

Denemediğim markalar var misal, Ducati - MvAgusta - Motoguzzi... Birçok modelini kullandığım markaların yeni bir sürü modeli var. Param olsa eski heyecanım da olur.

Senin içinde durum aynı... eskiden fakir değildin, şimdi fakirsin. Heyecanını düşüren en önemli faktör.


yalana bak.. senin tuzun kuru biliyorum ben. tiger var 1190 var java bile var nasıl para yok..araban da iki taneydi..

param yok diye kendini kandırma.. resmen benım gibi olmusun.. gercekçi ol..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şuan ki duygu durumun mevsimsel geçişe bağlı gibi. Genel olarak herkes de bir keyifsizlik var. Yeni motor hevesi konusu biraz bu konuyla ilgili uyaran eksikliğinden gibi 9 senedir aynı motora bindiğin için yeni motor alma heyecanını unutmuş olabirsin. Gerçi arada bi cb125 almıştın o zamanda mutluydun diye hatırlıyorum.

doğru valla cb125F de olmasa resmen bunalıma girerdim.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
yalana bak.. senin tuzun kuru biliyorum ben. tiger var 1190 var java bile var nasıl para lan yok..araban da iki taneydi..

param yok diye kendini kandırma.. resmen benım gibi olmusun.. gercekçi ol..
Türkiye de neyi nerede bulacağını bilirsen aç kalmazsın.... Mesela yoğurdu gidip nalburda ararsan aç kalırsın niye çünkü yoğurt markette satılır. Alırsın yarım kilo yoğurt bir öğün tok tutar seni..... :cool:
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Görüldüğü kadarıyla mevzu tek düze yaşaması. Ayvalık tarafına gidip geldiğine, arada bahçe dediğine göre muhtemelen zeytincilik var. Keyif almak için sürüşten ziyade ulaşım aracı olarak kullanıyor. Fazlasınıda beklemiyor. Heyecan için amaç lazım. Araç değil. Kısır döngü bu. Seni gazlayacak doğru çevren yok demek ki. (çevre olmaması iyi mi olur kötü mü bilemedim)
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,291
Motosikleti
1190 ADV
yalana bak.. senin tuzun kuru biliyorum ben. tiger var 1190 var java bile var nasıl para yok..araban da iki taneydi..

param yok diye kendini kandırma.. resmen benım gibi olmusun.. gercekçi ol..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



doğru valla cb125F de olmasa resmen bunalıma girerdim.

Var doğru ama hepsini toplasan 1 tane 1300GS etmez :) Eskiden birini satıp üstüne 3-5 koydum mu deği,ştiriyordum motoru arabayı. Şimdi 300-500 koymak gerekiyor.
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Var doğru ama hepsini toplasan 1 tane 1300GS etmez :) Eskiden birini satıp üstüne 3-5 koydum mu deği,ştiriyordum motoru arabayı. Şimdi 300-500 koymak gerekiyor.
Yetişemiyoruz ki, algımızdan hızlı yükseliyor fiyatlar. Garantisi devam eden motoru satıp yenisini almaya kalkarsam 800k koymam lazım üstüne. Çantası vs hariç tabi. Kaldırdım ilandan. 990 bine Egea veriyoruz diye reklam vardı... Ne gerek var diyor insan.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
insanoğlu böyle
o ilk dandik çin malı motorumu aldığım zamanki heves ve heyecan yok
yaşlanmaktan mı yoksa doygunluktan mı yoksa E)hepsi mi bilinmez
streetfighter v2 ve brutale 1000rs ye de binince inşAllah "eh tamam" diyecez, bunun daha üstü yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst