- Katılım
- 11 Eki 2025
- Mesajlar
- 861
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dev sorunsal...
bazen yazılanlara denk geliyorum, yaşını başını almış insanlar hala motor değiştirme peşinde..
Hiç heves yok bende. sıfır yani. Galiba bazı şeyleri aştım ben. Yoksa depresyon mu lan bu ? Tabi motorumda super şimdi yalan yok.. Bi de güvenli sürüşten ödün vermediğim için 150 hp lik motorum olmamasına hiç takılmıyorum.
Bakıyorum 1300GS e,, ya alıp napacam lan bunu ? Ne değişecek ? yine aynı sekilde git gel rutinimi yapacağım..,Bunun yaptığı herseyi mevcut 400.000 TL lik 9 yıllık motorum yapıyor.. bi de bmw yani büyük risk. dertsiz hayatıma dert olabilir.
Africa satılıp yeni africa zaten alınmaz.. Al işte goruyosunuz durumu. Ahh be nerde o eski heyecanlarrr.. 2015 sonu motorum tanıtıldığında cocuklar gibi şendim.
Zaten ilk eğitim alırken hoca da bana demişti.., yavaş adımlarla ilerle,birden en iyilerine binersen içinde heyecan kalmaz.çok haklıymış...
Bi doom/death parca dinleyecem şimdi izninizle
hayat çok anlamsız.. 
bazen yazılanlara denk geliyorum, yaşını başını almış insanlar hala motor değiştirme peşinde..
Hiç heves yok bende. sıfır yani. Galiba bazı şeyleri aştım ben. Yoksa depresyon mu lan bu ? Tabi motorumda super şimdi yalan yok.. Bi de güvenli sürüşten ödün vermediğim için 150 hp lik motorum olmamasına hiç takılmıyorum.
Bakıyorum 1300GS e,, ya alıp napacam lan bunu ? Ne değişecek ? yine aynı sekilde git gel rutinimi yapacağım..,Bunun yaptığı herseyi mevcut 400.000 TL lik 9 yıllık motorum yapıyor.. bi de bmw yani büyük risk. dertsiz hayatıma dert olabilir.
Africa satılıp yeni africa zaten alınmaz.. Al işte goruyosunuz durumu. Ahh be nerde o eski heyecanlarrr.. 2015 sonu motorum tanıtıldığında cocuklar gibi şendim.
Zaten ilk eğitim alırken hoca da bana demişti.., yavaş adımlarla ilerle,birden en iyilerine binersen içinde heyecan kalmaz.çok haklıymış...
Bi doom/death parca dinleyecem şimdi izninizle