Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nasıl değil. Siktiri bokton teker rulmanı için temmuz ayında 3500 tl verdim. yan ayak müşürü için 5500 tl istediler. takılması hariç. Ben 60 tl ye aynı sensörü bulup taktım. Yamahayı bilmiyorum ama honda servisleri insanı öpüyor.
Bu arada AT sübap ayarı için bütün grenajların deponun vs sökülmesi gerekiyor. Bu işlemler , GS ve NC de oldukça kolay. Ama Tracer, transalp, vstrom 800, tiger 900 gerçekten çok yorucu ve karmaşık. Depo grenajlar vs.. hepsini sökmek gerekiyor.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa bişey diyim mi ? Evet ACT bir fatura paylaştı cok da pahalı değildi kabul.
Ama abi bu hep mi boyle devam edecek ?
Bu forumda herkes tanık olmuştur, "abi avrupalılar ile japon bakımı fiyatları arasında ucurum yok, azıcık bir fark var. çok az." , bok azıcıık..
Burada bize desmo bakımı gozunuzu korkutmasın diye başlık açıldı ACT, o yuzden heseye supheyle yaklaşıyorum.
Keşkem @John Gotti nin babası bize 150.000 Km ye gelene kadar bakım faturlarını gosterse de biz de usdye cevirip(enflasyonu da ekleyecem tabi) gorsek durumu.
yaaa bişey diyim mi ? Evet ACT bir fatura paylaştı cok da pahalı değildi kabul.
Ama abi bu hep mi boyle devam edecek ?
Bu forumda herkes tanık olmuştur, "abi avrupalılar ile japon bakımı fiyatları arasında ucurum yok, azıcık bir fark var. çok az." , bok azıcıık..
Burada bize desmo bakımı gozunuzu korkutmasın diye başlık açıldı ACT, o yuzden heseye supheyle yaklaşıyorum.
Keşkem @John Gotti nin babası bize 150.000 Km ye gelene kadar bakım faturlarını gosterse de biz de usdye cevirip(enflasyonu da ekleyecem tabi) gorsek durumu.
Maalesef zannettiğin gibi değil. Saat kendimi ödüllendirdiğim bir şey. Hava atmak için söylemedim. Kesinlikle bir kerede anlayamıyorsun. Africa’ya biniyor olmanı dert etmiyorum. Arızasız kazasız bin. Her yerde söylüyorum sıkıcı ama güvenlidir diye japonlar için. Kullanmadığım motorlar değil ki. Yine daha önce sana söylemiştim. Anla diye büyük yazıyorum Ben gider africaya binerim işime gelirse. Düşman değilim. Sen neden gs’e biniyorum diye bana düşmanlık taslıyorsun?
Ayrıca 2. Kez sormama rağmen yine soruma cevap vermedin. Kaç motora sahip oldun hayatında? Kaçıyla ne kadar yol yaptın? Kendini otorite görmene sebep olan nedir?
ben otorite değilim öyle çok tecrübeli de sayılmam İŞTE 12 YIL oldu görece büyük motorlara biniyorum
2 nc 1 tenere 1 afrika sahibi oldum(100000 km re gezmişimdir (küçükleri de sayarsak yaklaşık 20 tane motor değiştirdim)
başka cvp alamadığın birşey varsa da sor sosyal medya trolü değilim
bende sana düşman değilim ki tanımam etmem neden böyle düşündün bak kırıldım şimdi
yukarıda da yazdım alana satana kullana tek kelime etmedim diyorum dediğim tek şey MOTOR TEL MAŞA o kadar
ben otorite değilim öyle çok tecrübeli de sayılmam İŞTE 12 YIL oldu görece büyük motorlara biniyorum
2 nc 1 tenere 1 afrika sahibi oldum(100000 km re gezmişimdir (küçükleri de sayarsak yaklaşık 20 tane motor değiştirdim)
başka cvp alamadığın birşey varsa da sor sosyal medya trolü değilim
bende sana düşman değilim ki tanımam etmem neden böyle düşündün bak kırıldım şimdi
yukarıda da yazdım alana satana kullana tek kelime etmedim diyorum dediğim tek şey MOTOR TEL MAŞA o kadar
Bunu da daha önce yazmıştım. Unutmuşsundur diye yazıyorum ama, bir kere daha tekrarlayacağımı sanmıyorum. Borusan sanıldığı gibi öpmüyor. 20bin lira ağır bakım için garantili motosiklete ödedim. Parça ve işçilik listesini paylaştım. Listeyi attım buraya içinde subap kontrolüde olan 24 değil 40 binde yapılan. Sandığımız kadar pahalı değilmiş gs alınır diyen oldu. Sanırım @Cyan demişti. Üstelik yan liftteki “kral çıkar bizim motoru işimiz kaldı” diye söylenen trendyol çantalı motoru ve sahibini göndermek için sallama iş yapmıyorlar.
Ben demiştim. Benim vstrom'un 36bin ağır bakımı 22bin lira tuttu bunun 13bin lirası parça 9bin lirası işçilik, hem de yetkili servis de değil sanayideki usta. Usta işçilik diye 10bin istemişti ama düz hesap 22bin olsun dedim hayatımda ilk ve son kez pazarlık yapmıştım. Buna bakınca BMW servisleri pahalı kalmıyor.
Haa, japon motor, bundan sonra en az 24bin km ağır bakımlık işi yok yağ ve filtre değiştirip devam edicem ama bmw olsa da benzer durumda olurdum herhalde.
ben otorite değilim öyle çok tecrübeli de sayılmam İŞTE 12 YIL oldu görece büyük motorlara biniyorum
2 nc 1 tenere 1 afrika sahibi oldum(100000 km re gezmişimdir (küçükleri de sayarsak yaklaşık 20 tane motor değiştirdim)
başka cvp alamadığın birşey varsa da sor sosyal medya trolü değilim
bende sana düşman değilim ki tanımam etmem neden böyle düşündün bak kırıldım şimdi
yukarıda da yazdım alana satana kullana tek kelime etmedim diyorum dediğim tek şey MOTOR TEL MAŞA o kadar
Neyse ki haksız olduğum tek bir nokta yokmuş. 12 YIL diye büyükçede yazmış NC'den sonra çok eğlenceli gelmiştir AT. Haklısın. AT'den sonra başka bir marka/model alırsan nasıl översin çok merak ettim.
Neden öyle düşündüm acaba hayret ya. Durup dururken ciyesçiler gelir şöyle derler böyle derler diye doğrudan benim söylediklerimi çarpıttığın için olabilir mi? Şaşırdım bak kendime.
Konumuzla alakalı değil ama şu mesajla beraber siyasi görüşünü bile tahmin edebilir hale geldim Biraz da nickindeki 54 yardımcı olmadı değil.
Ben demiştim. Benim vstrom'un 36bin ağır bakımı 22bin lira tuttu bunun 13bin lirası parça 9bin lirası işçilik, hem de yetkili servis de değil sanayideki usta. Usta işçilik diye 10bin istemişti ama düz hesap 22bin olsun dedim hayatımda ilk ve son kez pazarlık yapmıştım. Buna bakınca BMW servisleri pahalı kalmıyor.
Haa, japon motor, bundan sonra en az 24bin km ağır bakımlık işi yok yağ ve filtre değiştirip devam edicem ama bmw olsa da benzer durumda olurdum herhalde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
55 yaşına gelmek üzereyim, şunun şurasında bi 10 yıl daha ancak motora binecek vaktim kaldı, karamsar değil gerçekçiyim.
ya zaten o yüzden demiyor muyuz ruhsuz japon motosikletlerine binmeyin diye. Bir erkeğin kullandığı motosiklet ruhunu beslemeli, şımartmalı onu. @espresso şuan vstrom değilde v2 s kullanıyor olsaydı bu kadar karamsar olurmuydu?????
ya zaten o yüzden demiyor muyuz ruhsuz japon motosikletlerine binmeyin diye. Bir erkeğin kullandığı motosiklet ruhunu beslemeli, şımartmalı onu. @espresso şuan vstrom değilde v2 s kullanıyor olsaydı bu kadar karamsar olurmuydu?????
Takılıyorsun biliyorum, ama sürüş tarzı sakin insana çok fark etmez. Sandığım kadarıyla espresso yatır kaldır yapan, tempolu süren biri değil. Doğru bir noktada bence.