R 1200 GS almak istiyorum, yardım rica ediyorum.

Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GS in frenleri Optimum şekilde çalışır, çok güvenilirdir, ancak çok iyi tutmaz, öyle sanarsiniz..
test sürüşü dışında bmw kullanmadım o yuzden bişey demek bana düşmez.

Ama ben sana güveniyorum, neden yalan soylesin ki ?

Şile de uzun boylu, beyaz shoei kasklı mavi dokum jantlı gs gorursen yapış yakasına, kaçmasın asfasfas
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Tabii ki yine cevap yok @F54 isimli arkadaştan. Konunun üstünden zaman geçsin, söylediklerimizin unutulduğunu düşünüp (ya da balık hafızalı olduğundan kendi unutup) gömmeye gelir yine bi yerlerde. Laf sokmaya falan çalışır. Africamın paslı jant teli falan der. Sorduğum hiç bir şeye cevap veremediği için senin tek başarın kolundaki saat o yüzden africa daha iyi der.

@Muzaffer Topal sana da malzeme çıkıyor, hadi iyisin.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,525
Motosikleti
K 1600 GTL
Tabii ki yine cevap yok @F54 isimli arkadaştan. Konunun üstünden zaman geçsin, söylediklerimizin unutulduğunu düşünüp (ya da balık hafızalı olduğundan kendi unutup) gömmeye gelir yine bi yerlerde. Laf sokmaya falan çalışır. Africamın paslı jant teli falan der. Sorduğum hiç bir şeye cevap veremediği için senin tek başarın kolundaki saat o yüzden africa daha iyi der.

@Muzaffer Topal sana da malzeme çıkıyor, hadi iyisin.
Sorunun cevabını herkes biliyor aslında.......
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

:d çok komiksin nikicim güldürdün beni.

@Alpbatur ve @ACT yi ekleyip 3 bmw ciye sorayım o zaman.

Dürüst cevap vereceğinize gercekten inanıyorum :d

çok sevdiğiniz kardesiniz, kuzeniniz, dostunuz gelip sunu diyor.

"abi, kuzen, dostum;

470.000 tl ye John un babasının mukemmel durumda, 145.000 km de , üçlü cantalı 2005 model Gs ini mi alayım, yoksa.

yine o kadar mukkemel durumda 70.000 km lik ortalama yakıt tüketimi 4.1 lt / 100 km olan, 2016 model 145.000 km de( tesadufe bak harbi bu km de) aşağıdaki efsaneyi 420.000 tl ye mi alayım ?

knonh9e.jpg


not:foto 15 dk once cekildi. 350 km nonstop geldim.

ne makine bee hsfggff

bak, kendimize almıyosunuz. kalbinizle değil beyninizle karar verin :d


yaaaa acı gercekler işte. aklı başında olan herkes at der pujshfkgk
Dürüstçe söylemek gerekirse yukarıdaki iki motor arasında GS i aldırırdım. Senin motor da temiz ama aksesuar filan yok GS üçlü çanta setli ilk el servis bakımlı çok düşünecek bir şey yok.....
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,466
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Sorunun cevabını herkes biliyor aslında.......
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dürüstçe söylemek gerekirse yukarıdaki iki motor arasında GS i aldırırdım. Senin motor da temiz ama aksesuar filan yok GS üçlü çanta setli ilk el servis bakımlı çok düşünecek bir şey yok.....
Hani zortes alacaktin😬
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Sorunun cevabını herkes biliyor aslında.......
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dürüstçe söylemek gerekirse yukarıdaki iki motor arasında GS i aldırırdım. Senin motor da temiz ama aksesuar filan yok GS üçlü çanta setli ilk el servis bakımlı çok düşünecek bir şey yok.....
Ben her ikisinide aldırmazdım bu arada.

Vstrom varken…
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
:d çok komiksin nikicim güldürdün beni.

@Alpbatur ve @ACT yi ekleyip 3 bmw ciye sorayım o zaman.

Dürüst cevap vereceğinize gercekten inanıyorum :d

çok sevdiğiniz kardesiniz, kuzeniniz, dostunuz gelip sunu diyor.

"abi, kuzen, dostum;

470.000 tl ye John un babasının mukemmel durumda, 145.000 km de , üçlü cantalı 2005 model Gs ini mi alayım, yoksa.

yine o kadar mukkemel durumda 70.000 km lik ortalama yakıt tüketimi 4.1 lt / 100 km olan, 2016 model 145.000 km de( tesadufe bak harbi bu km de) aşağıdaki efsaneyi 420.000 tl ye mi alayım ?

knonh9e.jpg


not:foto 15 dk once cekildi. 350 km nonstop geldim.

ne makine bee hsfggff

bak, kendimize almıyosunuz. kalbinizle değil beyninizle karar verin :d


yaaaa acı gercekler işte. aklı başında olan herkes at der pujshfkgk
Şimdi sorun şu. Beynimizle karar vermemizi istiyorsun ancak sen duygularınla karar veriyorsun. Öncelikle gerçekten mantığıyla karar verecek insan motosiklet almaz. Eğer motosiklet alıyorsa, mantıkla değil duygularla karar verme silsilesi başlamıştır. Bir kere 145000 km de motosiklet almak ister japon olsun ister fransız mantıklı değil. Aynı paraya 20 bin km de Nc yada Vstrom yada Tenere yada Versys almak çok daha mantıklı.
Ama dersen ki illa bu ikisi arasında seçim yapacaksın. Ben BMW de tercih edebilirim. Nedenlerini yazayım. Bir kere hava soğutmalı. Sıvı soğutma sistemlerinin çıkaracağı bütün arızalardan muaf olursunuz. Saygınlığı var.
AT de tercih edebilirim. Honda yedek parça ve servis yaygınlığı gibi sebepler olabilir. Bu işler mantıkla değil duygularla yapılan işlerdir. Yoksa yedek parçasının kol gibi olduğu , desmo bakımlarının zorunlu olduğu Ducati modelleri satılır mıydı. Hangi aklı başındaki kişi Ducati alır ki? Ama alıyorlar. demek ki her şey mantık değil. Anca fakirler mantıkları ile hareket etmek zorunda kalırlar çünkü atacakları tek kurşunları vardır. Yanlış karar verirlerse geri dönüşleri pahalı olur. Bu sebeple eğer paranız yoksa dikkatli karar vermek zorundasınızdır. O zaman az arıza çıkarsın, bakımı kolay olsun gibi şeylerin derdine düşersiniz. Ama biraz zenginsen hepsinin tadına bakarsın. Nasıl olsa sıkıldığında değiştirirsin. zaten en fazla 5-10 bin km binersin. Onda da zaten sorun çıkarmaz. Yani kardeşim senin esas problemin paranın olmaması. Eğer çok paran olsaydı burada 145000 km motorları değil, r 1300gs adv ile 2025 AT L4 tartışıyor olurduk.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sorunun cevabını herkes biliyor aslında.......
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dürüstçe söylemek gerekirse yukarıdaki iki motor arasında GS i aldırırdım. Senin motor da temiz ama aksesuar filan yok GS üçlü çanta setli ilk el servis bakımlı çok düşünecek bir şey yok.....

yuhh yaaaa...Benim ki de ilk el benim ki de fulll yetkili servis bakımlı.

Yazıkk, yine kalbinle karar verdin. Ölümsüz varken ölümlü bir motor tavsiye ettin kardesine/dostuna/kuzenine..
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Şimdi sorun şu. Beynimizle karar vermemizi istiyorsun ancak sen duygularınla karar veriyorsun. Öncelikle gerçekten mantığıyla karar verecek insan motosiklet almaz. Eğer motosiklet alıyorsa, mantıkla değil duygularla karar verme silsilesi başlamıştır. Bir kere 145000 km de motosiklet almak ister japon olsun ister fransız mantıklı değil. Aynı paraya 20 bin km de Nc yada Vstrom yada Tenere yada Versys almak çok daha mantıklı.
Ama dersen ki illa bu ikisi arasında seçim yapacaksın. Ben BMW de tercih edebilirim. Nedenlerini yazayım. Bir kere hava soğutmalı. Sıvı soğutma sistemlerinin çıkaracağı bütün arızalardan muaf olursunuz. Saygınlığı var.
AT de tercih edebilirim. Honda yedek parça ve servis yaygınlığı gibi sebepler olabilir. Bu işler mantıkla değil duygularla yapılan işlerdir. Yoksa yedek parçasının kol gibi olduğu , desmo bakımlarının zorunlu olduğu Ducati modelleri satılır mıydı. Hangi aklı başındaki kişi Ducati alır ki? Ama alıyorlar. demek ki her şey mantık değil. Anca fakirler mantıkları ile hareket etmek zorunda kalırlar çünkü atacakları tek kurşunları vardır. Yanlış karar verirlerse geri dönüşleri pahalı olur. Bu sebeple eğer paranız yoksa dikkatli karar vermek zorundasınızdır. O zaman az arıza çıkarsın, bakımı kolay olsun gibi şeylerin derdine düşersiniz. Ama biraz zenginsen hepsinin tadına bakarsın. Nasıl olsa sıkıldığında değiştirirsin. zaten en fazla 5-10 bin km binersin. Onda da zaten sorun çıkarmaz. Yani kardeşim senin esas problemin paranın olmaması. Eğer çok paran olsaydı burada 145000 km motorları değil, r 1300gs adv ile 2025 AT L4 tartışıyor olurduk.
Yapamaz. Ben 20-30k km kullanıp satıyorum bana ne demiştim. Aynı şeyi söyledin.


yuhh yaaaa...Benim ki de ilk el benim ki de fulll yetkili servis bakımlı.

Yazıkk, yine kalbinle karar verdin. Ölümsüz varken ölümlü bir motor tavsiye ettin kardesine/dostuna/kuzenine..
Atma muzo. Full yetkili bakımlı olsa 24 binde bir subap kontrolüne dünyanın parasını bayıldım diye haykırırdın dünyaya.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yapamaz. Ben 20-30k km kullanıp satıyorum bana ne demiştim. Aynı şeyi söyledin.



Atma muzo. Full yetkili bakımlı olsa 24 binde bir subap kontrolüne dünyanın parasını bayıldım diye haykırırdın dünyaya.

valla full yetkili servis. Ama yetkili servis bakımlı olması kitapcığa tam olarak uyumlu olduğunu gostemiyor.

Bizim servislere subap kontrolu için yalvarman gerekiyor.
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
ben ne alaka ya :d
s-cd1a719c64a259ee0aad56bbc51d9df2cf4adb0d.jpg


Atmışsındır hafızaya, ileride çıkar karşımıza


valla full yetkili servis. Ama yetkili servis bakımlı olması kitapcığa tam olarak uyumlu olduğunu gostemiyor.

Bizim servislere subap kontrolu için yalvarman gerekiyor.

Uzun zaman olduysa bir miktar yalvarman fena olmaz o zaman.

Paranla iş yaptıramamak zor. Scooter’a koşuyor adamlar. Africa zor geliyordur. 1 kere subap kontrolü yapacağına 10 kere yağ değiştirip fazla kazanır.

Tam Africa gömülecek fırsat aslında ama elimin tersiyle itiyorum fırsatı. Çünkü fanboy değilim.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam Africa gömülecek fırsat aslında ama elimin tersiyle itiyorum fırsatı. Çünkü fanboy değilim.

Avrupalılar bile tartışıyor, Africa Twin e subap kontrolu gerekli mi diye.



Nice video. Very well done. In my experience of owning 9 modern japanese bikes and having put hundreds of thousands of kms on them, the Valve clearances have never once needed doing. That's modern japanese engineering for you!. Having said that, I think everybody should try checking them at least once in their lifetime, just for the experience. Nice job Sir



japon muhendisliği bu ACT bey ,, boşuna ölümsüz demiyoruz.
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Avrupalılar bile tartışıyor, Africa Twin e subap kontrolu gerekli mi diye.



Nice video. Very well done. In my experience of owning 9 modern japanese bikes and having put hundreds of thousands of kms on them, the Valve clearances have never once needed doing. That's modern japanese engineering for you!. Having said that, I think everybody should try checking them at least once in their lifetime, just for the experience. Nice job Sir



japon muhendisliği bu ACT bey ,, boşuna ölümsüz demiyoruz.
İzlemedim ama bence haksızsın. Subap kontrolünde yan çizen servis kim bilir başka nelere yokuş yapıyordur.

Eskiden honda böyle değildi. Yamahanın servisine ayar oluyordum ama Manisaya gidiyordum.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzlemedim ama bence haksızsın. Subap kontrolünde yan çizen servis kim bilir başka nelere yokuş yapıyordur.

kardesim bizim servisler adam öpme odaklı değil BORUSAN gibi.

"Bak, istersen yaparım bu işi ama gerek yok. Bu motorlar ölümsüz, 200.000 km den once gelmen son derece luzumsuz olur"

aynen kurduğu cümle bu.. BMW olsa her 10K da kontrol yapalım daha sağlıklı olur der.

yine de insan huzursuzlanıyor tabiiii
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
kardesim bizim servisler adam öpme odaklı değil BORUSAN gibi.

"Bak, istersen yaparım bu işi ama gerek yok. Bu motorlar ölümsüz, 200.000 km den once gelmen son derece luzumsuz olur"

aynen kurduğu cümle bu.. BMW olsa her 10K da kontrol yapalım daha sağlıklı olur der.

yine de insan huzursuzlanıyor tabiiii
Nasıl değil. Siktiri bokton teker rulmanı için temmuz ayında 3500 tl verdim. yan ayak müşürü için 5500 tl istediler. takılması hariç. Ben 60 tl ye aynı sensörü bulup taktım. Yamahayı bilmiyorum ama honda servisleri insanı öpüyor.
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Bunu da daha önce yazmıştım. Unutmuşsundur diye yazıyorum ama, bir kere daha tekrarlayacağımı sanmıyorum. Borusan sanıldığı gibi öpmüyor. 20bin lira ağır bakım için garantili motosiklete ödedim. Parça ve işçilik listesini paylaştım. Listeyi attım buraya içinde subap kontrolüde olan 24 değil 40 binde yapılan. Sandığımız kadar pahalı değilmiş gs alınır diyen oldu. Sanırım @Cyan demişti. Üstelik yan liftteki “kral çıkar bizim motoru işimiz kaldı” diye söylenen trendyol çantalı motoru ve sahibini göndermek için sallama iş yapmıyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst