- Katılım
- 3 Şub 2025
- Mesajlar
- 1,610
- Motosikleti
- Pilsan Cobra
Ben r25i beğeniyorum bu arada. Kullanıcı profili bozuk maalesef. Bahsettiğim yerde cg’ler driftler falan oluyor. Hepsinin hayali r25. Daha öncede söylediğim gibi bir supersport alacaksam piste çıkmıyorsam maks 400-500cc olmalı. Bu profile r25’te uyuyor. Yolda çok eğlenceli olur.