Kasim Istanbul Bulusmasi - Musait olan- Whatsapp grubu

Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Oncelikle konuyu buraya actigim icin kusura bakmayin, tanisma tarafi cok aktif degil gordugum kadari ile. Onceki yillarda islerimden dolayi cok TR de motor kullanamadim, suan daha aktif geliyorum. Bence istanbulda bir ekip olusturabiliriz;
- beraber istanbul ve cevresine hatta diger illerdeki forum uyelerine ziyaretler yapabiliriz
- sosyal sorumluluk projeleri hayata gecirebiliriz, ben maddi durumum elverdikce yetimhane, huzurevi gibi yerlere gidiyorum.
- aksamlari uskudar sirkeci vs bi cay icilir
- haftasonlari darlik, canakkale bursa vs yapilir
- en onemlisi arkadaslik bagi guclendirilir, network olusur.

bunlar halihazirda yapiliyorsa ve bir whatsapp grubu varsa benide ekleyin lutfen, eger yok ise katilmak isteyenler lutfen mesaj atsin whatsapp grubu kuralim. Hatta herkes katilsin, bir whatsapp grubu olusturalim eger yok ise

buarada 40 yasindayim, keyfine kullaniyorum, muhendisim, bi taraftan ticaret ile ugrasiyorum, esnafiz ailecek. yani tapa gaz gidecek arkadaslar aradigi adrenalini bulamayabilir.

ilk bulusmayi kendi bufemde mangal ile yapabiliriz. Koftem iddaa lidir :) kendimizin tarif, ic yagi ve kuyruk yagi ile yapiliyor, genelde sirt kullaniyoruz.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Konuyu görünce musattisi olanlarla takılmak istiyorsun gibi hissettim.

Havalar sogumadan bi canakkale / balıkesir organizasyonu yapılsa da köfte yesek yav :D
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Oncelikle konuyu buraya actigim icin kusura bakmayin, tanisma tarafi cok aktif degil gordugum kadari ile. Onceki yillarda islerimden dolayi cok TR de motor kullanamadim, suan daha aktif geliyorum. Bence istanbulda bir ekip olusturabiliriz;
- beraber istanbul ve cevresine hatta diger illerdeki forum uyelerine ziyaretler yapabiliriz
- sosyal sorumluluk projeleri hayata gecirebiliriz, ben maddi durumum elverdikce yetimhane, huzurevi gibi yerlere gidiyorum.
- aksamlari uskudar sirkeci vs bi cay icilir
- haftasonlari darlik, canakkale bursa vs yapilir
- en onemlisi arkadaslik bagi guclendirilir, network olusur.

bunlar halihazirda yapiliyorsa ve bir whatsapp grubu varsa benide ekleyin lutfen, eger yok ise katilmak isteyenler lutfen mesaj atsin whatsapp grubu kuralim. Hatta herkes katilsin, bir whatsapp grubu olusturalim eger yok ise

buarada 40 yasindayim, keyfine kullaniyorum, muhendisim, bi taraftan ticaret ile ugrasiyorum, esnafiz ailecek. yani tapa gaz gidecek arkadaslar aradigi adrenalini bulamayabilir.

ilk bulusmayi kendi bufemde mangal ile yapabiliriz. Koftem iddaa lidir :) kendimizin tarif, ic yagi ve kuyruk yagi ile yapiliyor, genelde sirt kullaniyoruz.
Selamlar ben katılmaya özen göstericem ..Toplantılar için konu açarsın ordan devam ederiz...Biz motorcuların tek şartı mekan önünde güvenli park alanı yani motorlarımızı izleyerek muhabbet ....
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Gelmek isterdim. Maksat motora binmek. Ama hem yol dümdüz. Otoyolda sürmek bana göre değil hemde joker elemanın biri bi ehliyet kaptırdı. Çakıldık kaldık izmirde. Ne güzel at gibi gezerdim bi oraya bi buraya, millet yurtdışında 2. aile kurduğumu falan düşünüyordu iş ayağına gidiyo diyolardı. Şimdi istanbula bile acaba diyorum...
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Ben 10 kasim canakkaleye surecegim. GAZI Atamizi da orada anacagim. Herkes planini 10 kasima gore yapabilir simdiden, pazartesiye denk geliyor. Whatsapp grubu icinde numaram sanirim profilimde var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst