- Katılım
- 30 Ağu 2014
- Mesajlar
- 5,467
aralık ayına kadar artmaya devam edecek. bugünün fiyatlarını bile zor görürüz yıl sonu kampanyalarında.aralıkta ya taksit ya nakit alımda yarı fiyatına düşer fiyatlar çok da kasmaya gerek yok![]()
aralık ayına kadar artmaya devam edecek. bugünün fiyatlarını bile zor görürüz yıl sonu kampanyalarında.aralıkta ya taksit ya nakit alımda yarı fiyatına düşer fiyatlar çok da kasmaya gerek yok![]()
Bajaj a dün gelen zamla birlikte D400 301 den 309 a, NS400 303 de 309 ve NS200 UG2 198 küsür e çıktı
O değil de 1 Ocak 2025'ten itibaren Euro5 motor satışı yapılamayacaktı noldu o iş![]()
Ellernde çok stok kalınca hemen dümeni kırdılar. Ellerinde hala çok stok var ve bu durum muhtemelen fiyatlara yansıyacak. Daha ucuz motosiklet alacağımızı düşünüyorum .O değil de 1 Ocak 2025'ten itibaren Euro5 motor satışı yapılamayacaktı noldu o iş![]()
Kim?Ellernde çok stok kalınca hemen dümeni kırdılar. Ellerinde hala çok stok var ve bu durum muhtemelen fiyatlara yansıyacak. Daha ucuz motosiklet alacağımızı düşünüyorum .
İthalatı yapılmış ya da üretilmiş motosikletlerde elde kalanlar için düzenleme yaptılar. Distribütör ya da üreticinin bir başvurusu mu ne yapıldıktan sonra plaka çıkarılıyor. Ancak E5 olarak yeni motosiklet üretemiyor ya da ithal edemiyorlar. Ancak üretip ihraç edebilirler. O da Euro 5+ şartı olmayan ülkelere.
hocam siz motoru naptınız ?aralık ayına kadar artmaya devam edecek. bugünün fiyatlarını bile zor görürüz yıl sonu kampanyalarında.
Hmm bunu bilmiyordum. Bu sene başında Ocak ortasında olmalı, bir arkadaşım sıfır motosiklet aldı, Euro 5 olup elde kalanlardan. Bu anlattığım şekilde bize anlatılıp 15-20 gün plaka için bekledi. Yani konuyu doğrudan ben Honda bayisinin yalancısıyım şeklinde üstümden atabiliyorumKim?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Düzenleme stokta bulunan motorların plakalandırılması konusuyla ilgili idi. Euro5 / Euro5+ konusunda bir düzenleme yapılmadı.
Biraz goygoy olsun diye yazdım arndiol yakaladı tabi önceden çektiğim videoyu da bildiği için.
Hiç yoktu ki Euro5 motor satış yasağı![]()
Hmm bunu bilmiyordum. Bu sene başında Ocak ortasında olmalı, bir arkadaşım sıfır motosiklet aldı, Euro 5 olup elde kalanlardan. Bu anlattığım şekilde bize anlatılıp 15-20 gün plaka için bekledi. Yani konuyu doğrudan ben Honda bayisinin yalancısıyım şeklinde üstümden atabiliyorum![]()
HepsiKim?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Düzenleme stokta bulunan motorların plakalandırılması konusuyla ilgili idi. Euro5 / Euro5+ konusunda bir düzenleme yapılmadı.
Biraz goygoy olsun diye yazdım arndiol yakaladı tabi önceden çektiğim videoyu da bildiği için.
Hiç yoktu ki Euro5 motor satış yasağıEuro5 ve Euro5+ arasında emisyon değerleri açısından bir fark olmadığı için böyle bir detay dahi olmayabilir çok emin olamadım, ama olsa bile zaten durum şuydu.
1 Ocak 2024'ten itibaren Euro5 motor homologe edemezsin. Mevcut modeli üretmeye devam edebilirsin.
1 Ocak 2025'ten itibaren EUro5 motor üretemezsin. Mevcutmuş yeniymiş farketmez.
1 Ocak 2026'dan itibaren Euro5 motor satamazsın. ki dediğim gibi bu sonuncusu Euro5+'a özel olarak hiç olmayabilir de, gerçekten emin değilim, çünkü emisyon seviyeleri aynı. Kontrol üniteleri, ömür hesaplama kuralları vs değişti.
Yok stoğu olan distribütör, regülasyonu hazırlayan devlet ya. Hangisi yaptı bu işi onu sormak istemiştimHepsi.
Aslında bu tür işler yapılırken her tarafın bilgisi ve onayı ile yapılıyor. Problemin büyüklüğüne göre devlet müdahil oluyor. Simit piyasası gibi düşünebilirsiniz. Mesela yük gemisi satışlarında devlet normal rolünün dışında rol oynamazken iş simit satışına gelince sınırlamalar ve düzenlemeler olabiliyor.Yok stoğu olan distribütör, regülasyonu hazırlayan devlet ya. Hangisi yaptı bu işi onu sormak istemiştim![]()
Aslında bu tür işler yapılırken her tarafın bilgisi ve onayı ile yapılıyor. Problemin büyüklüğüne göre devlet müdahil oluyor. Simit piyasası gibi düşünebilirsiniz. Mesela yük gemisi satışlarında devlet normal rolünün dışında rol oynamazken iş simit satışına gelince sınırlamalar ve düzenlemeler olabiliyor.
doğru söylüyorsunuz, sıfırı 700.000 lirayı geçmiş.hocam siz motoru naptınız ?
hornete cok zam geliyor, malınızı ucuza kaptırmayın.
Merhaba.sıfırı 700.000 lirayı geçmiş.
445 bine istiyor biri, çok ucuza gidecek diye vermedim.
böyle biri henüz denk gelmedi hocam, gelse fiyat gerçekten çok mühim değil, param yok 350 olur mu dese verebilirim.Ölücü-alsatçı vb. olmayan, çamura yatmayan ve düzgün izlenimi veren bir kullanıcı gördüğünüzde verin gitsin derim.