- Katılım
- 24 Eyl 2025
- Mesajlar
- 63
- Motosikleti
- adv 350
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı akşamlar garajda ara sıra kullandığım 4.000 km de bir motosikletim var geçen sene sıfır almıştım lastikleri michelin 10 gündür çalıştırmıyordum az önce inip aküsü çalışsın diye motoru 5 dakika çalıştırayım dedim bu arada lastikleri kontrol ettim motoru orta ayağa alırım her zaman öyle kilitlerim arka teker havada olduğu halde arka lastik yine inmiş, daha öncede böyle indiği oldu, en son 3 ay önce inmişti ayda bir belki kullanırım bu motoru acaba lastikte bir sıkıntımı var inmesi normalmi,ön lastikte birşey yoktu
