yeni kasa zx6r kullanıcı yorumu var mı ?

Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
198
Motosikleti
Tiger Sport 800- Yamaha D'elight 115
Merhaba çok uzatmadan konuya gireceğim 25 kasa ''uzun süreli'' kullanıcı yorumu çok fazla bulamıyorum. Geri çağırılma durumu vardı onun haricinde başka bir problem var mı merak ediyorum, ayrıca 25 model bir motosiklete neden sadece yukarı quickshifter koyulmuş onu da anlayamadım bilgili deneyimli yeşili seven bir kardeşimiz bizi aydınlatırsa çok makbule geçecektir şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,864
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
2025 model olduğu için ''uzun süreli'' kullanıcı yorumu olmaması normal değil mi :)
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
198
Motosikleti
Tiger Sport 800- Yamaha D'elight 115
2025 model olduğu için ''uzun süreli'' kullanıcı yorumu olmaması normal değil mi :)
5 aylık bir kullanım süresi kısa mı uzun mu ? Forumda yurt dışından yazanlar da var haliyle Türkiye’den önce deneyimleme şansları olabiliyor ingilterede- Almanya’da lansman şubat 25 te yapıldı ve fuardan aldığını düşünürsek neredeyse 7 ay oluyor .. Tamam senin için sorumu düzelteyim “en az” 5-8 bin km yapmış olan 25 model zx-6r kullanıcı yorumu var mı ? :) yabancı kaynaklarda çok fazla kronik sorun yorumu okudum yerel kaynaklarda böyle bir şey göremedim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ZX6R için fazla düünme tecrüben varsa al. yoksa uzak dur
Tecrübe konusunda çok fazla sorunum olduğunu düşünmüyorum da bu yeni modellerin hepsinde neredeyse kronik sorunlar ortaya çıkmış ondan insan bir düşünüyor 26 ‘yı mı beklesek diye . Gerçi 26 modellerin de kroniksiz olacağının bir garantisi yok o da ayrı bir konu . Ben kısa süreli bir kullanıcı değilim en az 5-6 yıl kullanıyorum aldığım aracı ondan derin bir araştırma sürecindeyim :)
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
376
Motosikleti
Garajda yatan bir Ninja 650
Kendim değil fakat arkadaş kullanıyor. ZX6R hakkında ki yorumları şöyle; "Tam aradığım atiklik, mükemmel bir çekiş gücü. Sürüşü zevkli fakat selesi rahatsız, uzun sürüşlerde toto ağrıyor. 4 silindir 124 beygirlik bir alete göre gücü baya kısık,"

Kendisi ile konuştuğumda, geri çağrılması dışında bir sorun olmadığını söylemişti.
Kawasaki'nin servis ağının da kötü olduğu gerçeğini unutmayalım tabi...

O fiyatlara çıkılabiliyor ise Aprilla RSV4 öneriyorlar
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
198
Motosikleti
Tiger Sport 800- Yamaha D'elight 115
Kendim değil fakat arkadaş kullanıyor. ZX6R hakkında ki yorumları şöyle; "Tam aradığım atiklik, mükemmel bir çekiş gücü. Sürüşü zevkli fakat selesi rahatsız, uzun sürüşlerde toto ağrıyor. 4 silindir 124 beygirlik bir alete göre gücü baya kısık,"

Kendisi ile konuştuğumda, geri çağrılması dışında bir sorun olmadığını söylemişti.
Kawasaki'nin servis ağının da kötü olduğu gerçeğini unutmayalım tabi...

O fiyatlara çıkılabiliyor ise Aprilla RSV4 öneriyorlar
hocam açıkçası rsv4 benim de radarımdaydı lakin K.K.TC ‘de ikamet ediyorum burada hem hava sıcaklığı hem de yol sıkıntısı bulunuyor yani 1000 cc 200 küsür beygirlik bir aleti kaldırmaz zevk alamayız bundan dolayı 600 cc bandına bakıyordum (4 silindir ) . Cbr600rr da mümkün gözüküyor biraz daha detaylı araştırma sonunda karar vereceğim . Zaman ayırıp cevapladığın için teşekkür ederim 🤘🏼
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
KKTC'deki durumu bilmiyorum ama Türkiye'de ben recall'a sebep olan yatak sarması durumu güncellenmeden elimi sürmem. Burada millete cebinden yaptırsalar şaşırmayacağım bir ilgi alaka var. Bir de üstüne haftasonu ZX4RR'ı olan bir arkadaş deneyimlerini aktardı, aman diyeyim, koşa koşa Aprilia Ducati alırsın =))
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
Abi çok ufak özet geçebilirmisin?

Buji kırılması birden fazla kişi aktarmış. Ki bunda da recall var yine TR'den ses duymadım ben.
Millete 3bin km'de yağ değiştireceksiniz demişler.. 3bin'i de kim nasıl çıkarmış bilmiyorum artık.
Ufak tefek sayılabilecek yaşananlara servisin tutumu vs..
İlk partide alternatör hatası nedeniyle yolda stop etme durumu vardı, yine TR'de elini sürdüler mi meçhul.
Arkadaşın da vites dişlişi kırılmış sattıktan sonra, hadi alan bişey yaptı diyeceğim de.. vitese napabilirsin yani.

Bu arada bu konusunda konuştuğumuz ZX6RR recall'u İngiltere'de de yayınlandı, Avrupa'ya da geldi yani konu. Türkiye'deki kullanıcılara ulaştılar mı bilgisi olan var mı? Günaha girmeyeyim ama ihtimal vermiyorum..
Esasen temelde Türkiye ayağı kaynaklı şeyler. Ama alternatördü bujiydi oydu buydu alete habire bişey gelmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst