İstiklâl Cad. doğru olan taraf öyleydi evet. Şimdi gentrification'un dibine vuruyoruz...Evet dogru. Siraselviler ara sokaklar da cok hos degildi
Muhtemelen yanlis kisinin cantasi caldilar ondan. Bi ara tinerciler vardi, cirit atiyirlardi. Sas komandosunu oldurduler, ondan sonrs harekete gecip hepsini topladilar. Yoksa ara sokaklar onlarindi
TeşekkürlerBüyük geçmiş olsun Burak.
Sevindirici olan, sende bir durum olmaması.
Valla arkadan bicagi takarlar diye uzaktan uzaktan giderdim ben onlari gorunce. Uzucu olay tabiÖldürülen SAT komandosu çok sevdiğim bir sınıf arkadaşımdı, normalde tek eli ile benim gibi 10 kişi devirebilecek bir arkadaştı, çok üzülmüştük. Taksim meydanında olmuştu olay.