ulan ben foruma uye olmadan önce honda yı japonun tofası sanıyordu forumun yuzde 90.
kawasaki yi en iyi japon sanıyodunuz lan deliler.
kafalara vura vura honda nın ne kadar super olduğunu, bazen avrupa satış rakamlarından, bazen de motorsporları dunyasında elde ettiği sayısız basarıdan(formula1, motogp, dakar..) bahsederek öğrettim size.
onlarca motosikletle ilgili yeni model, haber baslıkları actım.
ama amatörlere amatör diyorum diye troll olduk öyle mi ?
çok yazık yeminle..allahınızdan bulun lan.