2025 honda cb125f in inanılmaz fiyatı

Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
ulan ben foruma uye olmadan önce honda yı japonun tofası sanıyordu forumun yuzde 90.

kawasaki yi en iyi japon sanıyodunuz lan deliler.

kafalara vura vura honda nın ne kadar super olduğunu, bazen avrupa satış rakamlarından, bazen de motorsporları dunyasında elde ettiği sayısız basarıdan(formula1, motogp, dakar..) bahsederek öğrettim size.

onlarca motosikletle ilgili yeni model, haber baslıkları actım.

ama amatörlere amatör diyorum diye troll olduk öyle mi ?

çok yazık yeminle..allahınızdan bulun lan.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Birkaç amatör yüzünden forumu öksüz yetim bırakma... Bize senden önce, Hondanın sadece çimbiçme makinesi üreten bir japon markası olduğu anlatıldı kimi gafiller buna inandı. Ne zaman ki geldin gerçekleri bütün çıplaklığıyla anlattın işte o zaman Hondanın en iyi Japon olduğunu hepimiz anladık. Sayende artık amatör değiliz dön artık....
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
ben gittim bayiye motor kalmadı dedi? nası yok lan dedim kırmızı alıyorum hem de dedim,bayi ismi vermeyeyim şimdi papaz oluruz 8,10 tane getirmiş hepsini de satmış sözde...yeni parti gelince arayacaklar bakalım ne zaman gelir
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
japon dediğimiz markaların üretimlerinde japonlar yer almıyor :D nasıl japon bunlar yav
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Ulan salo yine de makara falan forumu eglendiriyordu kimseye zarari yoktu.

Emekli babasinin ustune 24 ay taksitle kymco agility almak..der susarim.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,893
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
ben gittim bayiye motor kalmadı dedi? nası yok lan dedim kırmızı alıyorum hem de dedim,bayi ismi vermeyeyim şimdi papaz oluruz 8,10 tane getirmiş hepsini de satmış sözde...yeni parti gelince arayacaklar bakalım ne zaman gelir
yeni parti gelince bu fiyata satarlarsa siliyorum hesabı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst