- Katılım
- 24 May 2025
- Mesajlar
- 30
- Motosikleti
- Voge SR1
- Konu Yazar
- #1
Herkese iyi günler, dün Voge SR1 scooterımın 2000 bakımı için servise gittim, koydukları motor yağı "Castrol POWER1 Scooter 4T 10W-40" idi. Castrol markasını biliyorum ben sadece ve iyi bir marka diye biliyorum. Ancak kullanılan yağ iyi midir bilmiyorum. Kötü yada uygun olmayan birşey ise kendim başka bir yağ alıp onu götürmek yada kendim doldururum. Şimdiden teşekkürler.