- Katılım
- 21 Eki 2022
- Mesajlar
- 136
- Konu Yazar
- #1
Aşağıdaki videoda yapılmış bir motosiklet garajı gördüm, oldukça sağlam ve kullanışlı duruyor.
Bu şekilde demir konstrüksiyon bir garaj yaptıran oldu mu?
Ortalama ne kadar bir maliyet çıkar? (Malzeme + işçilik)
Üzerine sac mı, tente mi daha mantıklı olur?
Yanlar açık mı bırakılmalı, yoksa kapatmak mı daha iyi?
Kışın yağmurdan, yazın güneşten koruyacak basit ama sağlam bir çözüm arıyorum
Kullanan ya da yaptıran varsa tecrübelerini paylaşırsanız çok sevinirim
Bu tarz garaj sistemleri hazır satılıyor ama fiyatları çok yüksek ve çoğu zaman malzeme kalitesi düşük. yerel bir demirciyle anlaşıp kendim yaptırmak daha mantıklı gibi geliyor ama işin sonunda maliyet daha da mı artar emin olamıyorum
Bir yandan da acaba prefabrik ya da modüler çözümler mi daha kullanışlı olur diye düşünüyorum. ama videodaki gibi sağlam bir yapı hırsızlığa karşı da daha güvenli olur gibi
Garajın içine elektrik çekip küçük bir aydınlatma ve priz de koymak istiyorum. Belki küçük bir dolapla bakım malzemelerini de saklayabilirim
Kendi motosikletini açıkta bırakanlar için de böyle bir sistem mantıklı mı sizce? Yoksa brandayla korumak yeterli mi?
Kışa girmeden önce bu işi çözmek istiyorum. Görüş ve önerilere açığım.
Bu şekilde demir konstrüksiyon bir garaj yaptıran oldu mu?
Ortalama ne kadar bir maliyet çıkar? (Malzeme + işçilik)
Üzerine sac mı, tente mi daha mantıklı olur?
Yanlar açık mı bırakılmalı, yoksa kapatmak mı daha iyi?
Kışın yağmurdan, yazın güneşten koruyacak basit ama sağlam bir çözüm arıyorum
Kullanan ya da yaptıran varsa tecrübelerini paylaşırsanız çok sevinirim
Bu tarz garaj sistemleri hazır satılıyor ama fiyatları çok yüksek ve çoğu zaman malzeme kalitesi düşük. yerel bir demirciyle anlaşıp kendim yaptırmak daha mantıklı gibi geliyor ama işin sonunda maliyet daha da mı artar emin olamıyorum
Bir yandan da acaba prefabrik ya da modüler çözümler mi daha kullanışlı olur diye düşünüyorum. ama videodaki gibi sağlam bir yapı hırsızlığa karşı da daha güvenli olur gibi
Garajın içine elektrik çekip küçük bir aydınlatma ve priz de koymak istiyorum. Belki küçük bir dolapla bakım malzemelerini de saklayabilirim
Kendi motosikletini açıkta bırakanlar için de böyle bir sistem mantıklı mı sizce? Yoksa brandayla korumak yeterli mi?
Kışa girmeden önce bu işi çözmek istiyorum. Görüş ve önerilere açığım.
