- Katılım
- 9 Tem 2025
- Mesajlar
- 94
- Motosikleti
- 2024 Duke390
- Konu Yazar
- #1
Selamlar,
Motorumun periyodik bakım zamanı geldi ağustos ayında yaptırmam için yol bilgisayarında bildirim çıkıyor. 8 temmuzda satın aldım ve ilk motorum olduğundan bu tarz konularda hiç deneyimim yok.
Ancak motorda yazan "service" bilgilendirmesi olduğundan beri sanki gidişinde değişiklik oldu. Eskiden gaz açtığımda daha yüksek süratlere çıkabiliyordu.
Örnek olarak geçen hafta 3.viteste 100-105kmh çok rahat yapabilirken şu an 70-80kmh civarında kalıyor gibi hissediyorum (çok emin değilim şu anki hızdan ama bir eksiklik varmış gibi hissediyorum). Bakım zamanı geldiği için motoru çok zorlayıp redline'a kadar deviri yükseltmek istemedim
Daha önce yaşayan var mı? Bu tamamen motorun mekaniğini korumak için fabrika ayarlarında yapılan bir özellik midir?
Yoksa ben tamamen kuruntu mu yapıyorum
Motorumun periyodik bakım zamanı geldi ağustos ayında yaptırmam için yol bilgisayarında bildirim çıkıyor. 8 temmuzda satın aldım ve ilk motorum olduğundan bu tarz konularda hiç deneyimim yok.
Ancak motorda yazan "service" bilgilendirmesi olduğundan beri sanki gidişinde değişiklik oldu. Eskiden gaz açtığımda daha yüksek süratlere çıkabiliyordu.
Örnek olarak geçen hafta 3.viteste 100-105kmh çok rahat yapabilirken şu an 70-80kmh civarında kalıyor gibi hissediyorum (çok emin değilim şu anki hızdan ama bir eksiklik varmış gibi hissediyorum). Bakım zamanı geldiği için motoru çok zorlayıp redline'a kadar deviri yükseltmek istemedim
Daha önce yaşayan var mı? Bu tamamen motorun mekaniğini korumak için fabrika ayarlarında yapılan bir özellik midir?
Yoksa ben tamamen kuruntu mu yapıyorum