2023 Suzuki V-Strom DL650 (Fotoğraf Galerisi)

Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
V-Strom'u tanıtma konusu, nasıl yerme konusuna dönüştü hala anlayamıyorum 🥲 Gözyaşım pıt, kalbim çıtırt ... 😆😆
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,839
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
V-Strom'u tanıtma konusu, nasıl yerme konusuna dönüştü hala anlayamıyorum 🥲 Gözyaşım pıt, kalbim çıtırt ... 😆😆
yermiyoruz yaa. Kendi sınıfında gayet konforlu.
Ben de vstrom almadan önce bu vstrom'u olan arkadaşlar niye bu kadar övüyorlar ki deyip duruyordum, sonra Cyan vstrom aldı, onunla gezerken ben xmax ile bozuk yollarda ayy sırtım ağrıdı mola verelim, ayy çok tangur tungur yollar derken o yediği köftelerin keyfini çıkarıyordu, köftenin üzerine hayrabol tatlısı yesem mi midemde o kadar yer kaldı mı hesabı yapıyordu, o zaman anladım. :)

Zamanında bana vstrom öven okul arkadaşlarım emekli olup güzel emekli ikramiyesi alınca GS aldılar bu da ayrı konu, şimdi de vstrom'dan sonra daha konforlusu bir tek GS var diyorlar. ben de 60 yaşımdan sonra GS denerim artık, henüz daha gencim.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,870
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Bulalım bir XCx, WhatsApp gruplarından filan satan oluyor ilana düşmeden
şuanlık bi aciliyeti yok ama 2015 sonrası 40-60km arasında xcx görürseniz mutlaka haber verin xcx ama xc değil xr değil xrx değil xcx kesinlikle başkası olmaz
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
şuanlık bi aciliyeti yok ama 2015 sonrası 40-60km arasında xcx görürseniz mutlaka haber verin xcx ama xc değil xr değil xrx değil xcx kesinlikle başkası olmaz
Ok dostum. XC serisinin en dolusu XCa serisi XCx orta donanım diye geçer. Bir de bulursan 2018 ve üzeri tercih et.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,870
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Ok dostum. XC serisinin en dolusu XCa serisi XCx orta donanım diye geçer. Bir de bulursan 2018 ve üzeri tercih et.
onun da fiyatları uçuk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ama bildiğim kadarıyla 2015 sonrasında adam akıllı elektronik ayarlanabilir süspansiyon vs gelmiş ne türkçe ne yabancı adam akıllı ne farkı olduğu hiçbi kaynakta bulamadım
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
onun da fiyatları uçuk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ama bildiğim kadarıyla 2015 sonrasında adam akıllı elektronik ayarlanabilir süspansiyon vs gelmiş ne türkçe ne yabancı adam akıllı ne farkı olduğu hiçbi kaynakta bulamadım
Motomania Gökhan yeni bi ilan paylaşmış az önce gördüm 2015 Model 800XR 13 bin kmde 350 bin yazıyordu galiba aklında olsun,benim yaş takıntım olmasa alabilirdim ama sen istiyorsun zaten
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,870
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Motomania Gökhan yeni bi ilan paylaşmış az önce gördüm 2015 Model 800XR 13 bin kmde 350 bin yazıyordu galiba aklında olsun,benim yaş takıntım olmasa alabilirdim ama sen istiyorsun zaten
yok hocam tiger 800 alacaksam kesinlikle xcx olmalı xrx hele hele xr hiç bana gelmiyor
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,870
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Farklı ne tam bilmiyorum ama?
benim en çok takıldığım farkları ayarlanabilir amortisör tel jant sürüş modu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

arkadaş bu kadarı da olmaz ya ben buraya 800 xcx yazmadan önce 6 tane ilan vardı 1 günde 3 ilan satılmış yok arkadaş vallahi olmaz böyle yauv
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
## Ufak bir gravel tecrübesi. Daha fenasını da yaşadım ama ah bu kameralar, ah....

 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
## Giresun-Trabzon arası bir yer. Sanırım Sis dağı'na çıkarken çekmiştim. Yükseltiye bakılırsa o güne ait.

rws4gtx.jpg
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Kısmetse bende eylül ekim gibi VStrom alacağım. Şü anda 800 mü alsam 650 mi alsam ona karar vermeye çalışıyorum. :D
800'lüğünü almanı tavsiye ederim.Yoksa motorunu yükseltme hissiyatı anlamında çok bişey hissetmeyeceksin.
İlaveten teknoloji,tork vb birçok açıdan çok üstün 800
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
zevk meselesi de ne çirkin şeyler yahu bunlar.
meydanı boş bıraktık, bi adv çetesi türedi buralarda, genç dimağları bulandırıyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst