V-Strom'u merak eden buraya değil memleketteki köftecilere sorsunlar onlar anlatır.V-Strom'u tanıtma konusu, nasıl yerme konusuna dönüştü hala anlayamıyorumGözyaşım pıt, kalbim çıtırt ...
![]()
Köfteci Haritasını da ekleyeyim konuya.V-Strom'u merak eden buraya değil memleketteki köftecilere sorsunlar onlar anlatır.![]()
Bu listeyi bize hazırladığı için @mertowski'ye tekrardan teşekkürlerimi iletmek isterim.
Bulalım bir XCx, WhatsApp gruplarından filan satan oluyor ilana düşmedenpüü püü memlekette temiz 800 xcx kalmamış aç kaldık aç v strom mu alacaz açlıktan
yermiyoruz yaa. Kendi sınıfında gayet konforlu.V-Strom'u tanıtma konusu, nasıl yerme konusuna dönüştü hala anlayamıyorumGözyaşım pıt, kalbim çıtırt ...
![]()
şuanlık bi aciliyeti yok ama 2015 sonrası 40-60km arasında xcx görürseniz mutlaka haber verin xcx ama xc değil xr değil xrx değil xcx kesinlikle başkası olmazBulalım bir XCx, WhatsApp gruplarından filan satan oluyor ilana düşmeden
Ok dostum. XC serisinin en dolusu XCa serisi XCx orta donanım diye geçer. Bir de bulursan 2018 ve üzeri tercih et.şuanlık bi aciliyeti yok ama 2015 sonrası 40-60km arasında xcx görürseniz mutlaka haber verin xcx ama xc değil xr değil xrx değil xcx kesinlikle başkası olmaz
onun da fiyatları uçukOk dostum. XC serisinin en dolusu XCa serisi XCx orta donanım diye geçer. Bir de bulursan 2018 ve üzeri tercih et.
onun da fiyatları uçuk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ama bildiğim kadarıyla 2015 sonrasında adam akıllı elektronik ayarlanabilir süspansiyon vs gelmiş ne türkçe ne yabancı adam akıllı ne farkı olduğu hiçbi kaynakta bulamadım
Motomania Gökhan yeni bi ilan paylaşmış az önce gördüm 2015 Model 800XR 13 bin kmde 350 bin yazıyordu galiba aklında olsun,benim yaş takıntım olmasa alabilirdim ama sen istiyorsun zatenonun da fiyatları uçuk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ama bildiğim kadarıyla 2015 sonrasında adam akıllı elektronik ayarlanabilir süspansiyon vs gelmiş ne türkçe ne yabancı adam akıllı ne farkı olduğu hiçbi kaynakta bulamadım
yok hocam tiger 800 alacaksam kesinlikle xcx olmalı xrx hele hele xr hiç bana gelmiyorMotomania Gökhan yeni bi ilan paylaşmış az önce gördüm 2015 Model 800XR 13 bin kmde 350 bin yazıyordu galiba aklında olsun,benim yaş takıntım olmasa alabilirdim ama sen istiyorsun zaten
benim en çok takıldığım farkları ayarlanabilir amortisör tel jant sürüş moduFarklı ne tam bilmiyorum ama?
800'lüğünü almanı tavsiye ederim.Yoksa motorunu yükseltme hissiyatı anlamında çok bişey hissetmeyeceksin.Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Kısmetse bende eylül ekim gibi VStrom alacağım. Şü anda 800 mü alsam 650 mi alsam ona karar vermeye çalışıyorum.![]()