2023 Suzuki V-Strom DL650 (Fotoğraf Galerisi)

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Selamlar, TCS'yi kapatıp bir de dener misin. O şıngırtı eğer zincirden ve eksen kayıklığından değilse aksesuardan da kaynaklanabiliyor. Radyatör koruma, Givi koruma barları, navigasyon barı, arka çanta varsa onlardan da kaynaklanabilir. Kolay kolay motordan ses geleceğini düşünmüyorum.
Zincirde eksen kayıklığı yok; motosiklet 13.500 kilometrede zincir daha gerilmedi bile, ideal gerginlikte duruyor.

Motosiklette yerli üretim koruma demirleri ve orta sehpa var bir de arka ve yan çanta demirleri ile üçlü çanta seti.

Ses motordan geliyor eminim. Bunun çalışma karakteristiği böyle demek ki?
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Ahh ahh ilanlarda gezip duruyorum ama kalbim v-strom tuareg diyor,mantığım evden işe çarşıya pazara tuaregle nasıl gideceksin al bi sıfır tech max diyor böyle giderse sonsuza kadar motorsuz kalcam herhalde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ekran vs çok güzel olmuş yeni kasada,birde ayarlanabilir ön cam aşırı konforu arttırmış gözüküyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ahh ahh ilanlarda gezip duruyorum ama kalbim v-strom tuareg diyor,mantığım evden işe çarşıya pazara tuaregle nasıl gideceksin al bi sıfır tech max diyor böyle giderse sonsuza kadar motorsuz kalcam herhalde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ekran vs çok güzel olmuş yeni kasada,birde ayarlanabilir ön cam aşırı konforu arttırmış gözüküyor.
tech max ne ya 250 cc motora 400k para mı verilir takoz gibi motor:D
al şöyle yeni kasa v storm sür her yola kampa git tatile git yurtdışına çık tak çanta setini mis gibi:cool:
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,855
Motosikleti
cbf 150
Geçen kıyıköye gittim benim v stromla yol ayrımında ışıklardı neyse durdum yanım 3 tane çantalı gs geldi.

Ben onalra baktım ama onlar sağdaki ışıklara bacaklarına kafalarını soldaki ışıklara çevirdiler.

Aşalanmış hissettim ama genede güzel bir duyguydu
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
tech max ne ya 250 cc motora 400k para mı verilir takoz gibi motor:D
al şöyle yeni kasa v storm sür her yola kampa git tatile git yurtdışına çık tak çanta setini mis gibi:cool:
Ya hocam işler yoğun sektör de turizm olunca herkesin o bayramlarda çıktığı turlara tatillere maalesef ki biz çıkamıyoruz çünkü o aralar bizim işin en yoğun zamanları oluyor.Kışın sadece 2-3 ay boşluğum oluyor onda da zaten malum koşullardan 5-10 derece sürüş zor oluyor zaten.Sanki büyük cc alınca evde boş boş yatacakmış gibi hissettiriyorü.
 
  • Beğen
Tepkiler: F54
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Abi ben ilk kasacıyım, ilk kasanın o pörtlek gibi bakan gözleri çok hoşuma gidiyo. Birazda bütçem ona yetiyor ama orasını karıştırmamak gerek. :)
bendeki de ikinci kasa, pörtlek gibi bakan gözleri bizim evdeki saftirik papağana benziyor. Bütçem buna yetti ama sınırı geçip yunanistan yollarına çıkınca benim eski kasa vstrom orada çoğunlukla karşılaştığım ilk kasalar arasında yeni model gibi kaldı, kendimi kalantor turist gibi hissettim. :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ya hocam işler yoğun sektör de turizm olunca herkesin o bayramlarda çıktığı turlara tatillere maalesef ki biz çıkamıyoruz çünkü o aralar bizim işin en yoğun zamanları oluyor.Kışın sadece 2-3 ay boşluğum oluyor onda da zaten malum koşullardan 5-10 derece sürüş zor oluyor zaten.Sanki büyük cc alınca evde boş boş yatacakmış gibi hissettiriyorü.
bu kadar düşünme bence neyden keyif alacaksan ONU AL kullanmaya vakit bulamazsan kenarda durur ne olur yani büyük motosiklet ulaşım için kullanmıyorsan zaten senede en fazla 10000 km yaparsın yani toplasan 1 ay gezer 11 yatar
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"
bendeki de ikinci kasa, pörtlek gibi bakan gözleri bizim evdeki saftirik papağana benziyor. Bütçem buna yetti ama sınırı geçip yunanistan yollarına çıkınca benim eski kasa vstrom orada çoğunlukla karşılaştığım ilk kasalar arasında yeni model gibi kaldı, kendimi kalantor turist gibi hissettim. :)
Abi yurt dışında adamlar motosikletlerine bakıyorlar ve çok bilinçliler, bir keresinde ışıklarda beklerken yanıma Hayabusa geldi ve inceliyorum içimden "ulen bizim ülkemizde eski kasa Hayabusa'yı bu kadar temiz kullanacak adam görecekmiyiz" diye söylentide bulunurken gaz açıp ilerlediğinde arkasında yabancı plaka gördüm ve yanılmadığımı anladım. :)

Bir yakınımda Almanya'dan arabası ile gelmişti araba 2006 model C220 cdi Mercedes'ti ve 250-270.000 kilometredeydi ama araba sıfır gibiydi. Bu konuda yabancılar başka.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,855
Motosikleti
cbf 150
Yabancı servislerden bahsediyorsun, kullanıcılar bilinçli okayde servislerde işini biliyor. Bizdeki ilkokul mezunu olum eline verilen ilgilizce servis kitapını nasıl anlasın.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Servis kitabı varsa şükredin. :)
Benim xmax'ı götürdüğüm yamaha servisi ingilizce servis kitaplarını bilgisayardan pdf'lerini açıp okuyarak iş yapıyordu.

Bizde ustalar servis kitabı okuyarak iş yapmaya kalksa çoğunluk bu usta da işi bilmiyormuş her seferinde kitaba bakıyor, bakmadan yapamıyor mu derler. :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
... çoğunluk bu usta da işi bilmiyormuş her seferinde kitaba bakıyor, bakmadan yapamıyor mu derler. :)
İşin acı tarafı bu yorumu yapacak çoğunluğun %100'ü "Say bakayım len çarpım tablosunu?" desen sayamaz. Çarpım tablosu bile ezberleyememiş andavalların ustanın motorun her tarafını ezbere bilmesini beklemeleri de ancak bizde olur zaten. Benim için service manual'a sahip olup buna bakarak iş yapan usta iyi ustadır.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"
Benim xmax'ı götürdüğüm yamaha servisi ingilizce servis kitaplarını bilgisayardan pdf'lerini açıp okuyarak iş yapıyordu.

Bizde ustalar servis kitabı okuyarak iş yapmaya kalksa çoğunluk bu usta da işi bilmiyormuş her seferinde kitaba bakıyor, bakmadan yapamıyor mu derler. :)
Abi işte gerçek bir usta böyle olur, tebrik etmek gerek düzgün iş yaptığı için.

Alttakini diyecek kişilerde mahalle köşelerinde bisikletçiden bozma ustalarda sürünmeye mahkum.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"
Bilgili kişileri şu linkteki motorun videosuna bakmaya davet ediyorum 😂 çalıştırınca bi zingirdeme var sanki https://shbd.io/s/WHGAfV7F
Yoksa normal mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Motoseverrr
@Nikkfurie
O sesi bende duydum ama video'nun dandikliğinden biraz daha farklı bir ses gibi geliyor, bir başka 660 videosu izledim ondada benzer zıngırtı var. Sanırım bloğun karakteristik sesi.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Bilgili kişileri şu linkteki motorun videosuna bakmaya davet ediyorum 😂 çalıştırınca bi zingirdeme var sanki https://shbd.io/s/WHGAfV7F
Yoksa normal mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Motoseverrr
@Nikkfurie
İlk çalıştırmada egzantrik zinciri ses yapıyor. 5 saniye sonra yağlayınca kesiyor. Yağ değişim zamanı gelmiş olabilir, yağ seviyesi düşük olabilir, yağ kalitesiz olabilir veya yağ uygun viskozitede olmayabilir. Zincir ve tensioner dedikleri otomatik gergi kontrol istiyor olabilir.
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Yanii garantisi devam ediyor dediğine göre son değişimi de servis yapmış demek ki yağ ile ilgili herhalde problem yoktur? belki bahsettiğiniz ikinci kısımda ki parçalarla alakalı birşey olabilir ama oda 9 bin kmde bu motorda yaşanır mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst