Bajaj Dominar D 250 kronik sorunları var mı başlangıç motoru mu?

Katılım
16 Haz 2025
Mesajlar
6
Merhaba acemi bir sürücüyüm daha önce hiçbir motosiklet kullanmadım Bajaj Dominar D 250 motosiklet nasıl başlangıçta ben satın aldıktan sonra beni çok yorar mı cf moto 250 nk ya göre parça kalitesi nasış kronik olarak 250 nk ya göre nasıl ve çinli bir motosikletlere göre kalitesi yedek parçaları nasıl bulunabilirliği nasıl bu motor sizce başlangıç motoru için ideal mi?
 
Katılım
24 Eki 2024
Mesajlar
115
Motosikleti
Bajaj Dominar D250
Şehir içinde yorar. Gidon turu az ve ağır kalıyor. NK'dan çoğu konuda iyidir. Son zamanlarda katalizör problemi yaşayanlar var, iptal edilirse sorun kalmıyor. Yağışlı havada stop etme sorunu olabiliyor harici sorun yaşamadım ben.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Bütçe nedir.

Bajaj ile cfmotoyu kıyaslamak bile hakarettir, yedek parça / servis vs. su an honda ile rakip bajaj bence.

kalite olarak değil ama cfmotodan cok daha iyi.

D250 yerine ns200 almanız daha iyi olur şehir içi.
 
Katılım
21 May 2025
Mesajlar
248
Motosikleti
Motorsuz
Cf moto nun 250 liklerine hiç bakma 450 den başlıyor cf moto. Dominar alabilirsin çevremde bir sürü arkadaşımda var hiçbir problem yaşadıklarına şahitlik etmedim kalite olarakta nk250 ile yarışamazlar bile :D
 
Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
136
Bajajlarda genelde akü problemi oluyor sanırım benim motorumun aküsü de bitmişti marş yemiyordu. onun dışında motorla ilgili başka bir sorun yaşamadım. he birde alırken lastiği kesinlikle değiştirirsen çok çok iyi olacaktır
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
896
Eğer vücut olarak minyon tipli değilseniz başlangıç için gayet güzel olacaktır, biraz ağırdır ama bence taş gibi motordur.

Kronik olarak sorun diyemem ama bikaç eksikliği var. İlk başta orjinal akü çok kötü, her an gol atabilir. Ön dişli ve zincir 5bin kmde bitebilir, bi tık kalitesiz, arka dişlide sorun yok. Antifriz yeterince iyi değil, komple değişim iyi gelecektir. Yağ viskozitesi olarak 10w50den başka hiçbirşeyi koymayın(eksiklik değil ama bence olmazsa olmazdır. Balatalar ortalama kalitenin bi tık altındadır, kaliteli balatalarla fren performansı çağ atlar. Göstergeden trim sesi gelir, izolasyonla halledilebiliyor. Lastikler yaz kış demeden hemen değişmeli, hiç tutmuyor.

Hatırladıklarım bunlar. Eğer motor haricinde bi 10-15bin daha bütçe ayırırsanız japon ayarında uzun kmler ve süreler kullanabileceğiniz bi 250liğe sahip olmuş olursunuz. En beğendiğim 250liklerden 1 tanesidir.
 
Katılım
5 Ağu 2025
Mesajlar
7
Motosikleti
-
merhaba herkese iyi günler , peki dominar 250d alınacaksa şu km'den sonrası baş ağrıtır denilen bir sınır var mı , kendimce uygun bir fiyata 80.xxx km de buldum ama 10k sonra motor yaptırırmıyım ?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
merhaba herkese iyi günler , peki dominar 250d alınacaksa şu km'den sonrası baş ağrıtır denilen bir sınır var mı , kendimce uygun bir fiyata 80.xxx km de buldum ama 10k sonra motor yaptırırmıyım ?

o motor 80 bindeyse zaten en az 1 tahmini 2 kere motor yaptırmıştır.

zaten D250 nin piyasası ölü, 30 bin km altındaki modellerini 80 90 bine buluyorsunuz 80k daki d250 max 50 falandır herhalde :D
 
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
443
Motosikleti
2014 Hero Thriller 150
merhaba herkese iyi günler , peki dominar 250d alınacaksa şu km'den sonrası baş ağrıtır denilen bir sınır var mı , kendimce uygun bir fiyata 80.xxx km de buldum ama 10k sonra motor yaptırırmıyım ?
Kendinizce uygun fiyatı bize söylersnei, daha iyi öneriler gelir. 80k kilometre biraz fazla.
 
Katılım
5 Ağu 2025
Mesajlar
7
Motosikleti
-
o motor 80 bindeyse zaten en az 1 tahmini 2 kere motor yaptırmıştır.

zaten D250 nin piyasası ölü, 30 bin km altındaki modellerini 80 90 bine buluyorsunuz 80k daki d250 max 50 falandır herhalde :D
yok aga ya piyasa 100 civarı keşke öyle olsa peki yaptırılmış motorda sıkıntı yaşama durumum nedir . çünkü 15km iş mesafem var işe gidip gelmek için almam lazım , memlekette 300km arada eve de giderim diye bu tarz bakıyorum
 
Katılım
25 Ara 2022
Mesajlar
83
Motosikleti
Bajaj Pulsar NS125
Merhaba acemi bir sürücüyüm daha önce hiçbir motosiklet kullanmadım Bajaj Dominar D 250 motosiklet nasıl başlangıçta ben satın aldıktan sonra beni çok yorar mı cf moto 250 nk ya göre parça kalitesi nasış kronik olarak 250 nk ya göre nasıl ve çinli bir motosikletlere göre kalitesi yedek parçaları nasıl bulunabilirliği nasıl bu motor sizce başlangıç motoru için ideal mi?
Egzoz dan kaynaklı motor sağ çekiyor o da benim r25 dahil çoğu motorda karşılaştığım bir sorun. Yeni kasalarında egzoz duruyormu yerinde bilmiyorum, sıfır alacaksan kesinlikle üzerindeki lastikleri değiştir. 2. Elde dominar genellikle temiz oluyor ama 30k km den sonrasına bakma şahsen
 
Katılım
5 Ağu 2025
Mesajlar
7
Motosikleti
-
Kendinizce uygun fiyatı bize söylersnei, daha iyi öneriler gelir. 80k kilometre biraz fazla.
şöyle aslında 70-80 civarı olmalı çünkü maaştan o kadar ayarlayabşiliyorum , önümüzdeki hafta kesin almam lazım. İş mesafem 15km git gel günlük 30 , ama memleket 300km ayda 1 2 de oraya giderim diye bu tarz bakıyorum çokta anlamıyorum şahsen yani kullandım ama sadece kullandım maalesef motosiklet. tavisye verebilirseniz sevinirim teşekkürler.
 
Katılım
25 Ara 2022
Mesajlar
83
Motosikleti
Bajaj Pulsar NS125
şöyle aslında 70-80 civarı olmalı çünkü maaştan o kadar ayarlayabşiliyorum , önümüzdeki hafta kesin almam lazım. İş mesafem 15km git gel günlük 30 , ama memleket 300km ayda 1 2 de oraya giderim diye bu tarz bakıyorum çokta anlamıyorum şahsen yani kullandım ama sadece kullandım maalesef motosiklet. tavisye verebilirseniz sevinirim teşekkürler.
N160 a baktınızmı hocam piyasasına pek hakim değilim ancak şehir içi için ideal
 
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
443
Motosikleti
2014 Hero Thriller 150
şöyle aslında 70-80 civarı olmalı çünkü maaştan o kadar ayarlayabşiliyorum , önümüzdeki hafta kesin almam lazım. İş mesafem 15km git gel günlük 30 , ama memleket 300km ayda 1 2 de oraya giderim diye bu tarz bakıyorum çokta anlamıyorum şahsen yani kullandım ama sadece kullandım maalesef motosiklet. tavisye verebilirseniz sevinirim teşekkürler.
125'lik motor bakın hocam. O fiyata kışın 14k kilometrede hafif kozmetik kusurlu RTR200 aldım ancak şu an o fiyata biraz zor bulunur. Bulabilirseniz RTR200 veya NS200 de aynı işi görür ve muhtemelen daha iyi durumdadır. 125'lik için piyasada seçenek bol.
 
Katılım
5 Ağu 2025
Mesajlar
7
Motosikleti
-
N160 a baktınızmı hocam piyasasına pek hakim değilim ancak şehir içi için ideal
abi şehir içi işim neredeyse sıfır , yalovadan altınovaya tersaneye gittimi bana yeter full düz anayol pek şehir içi gezmem yok , beni sıkıntıya sokabilecek olan memleket yolu olan 300km
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

125'lik motor bakın hocam. O fiyata kışın 14k kilometrede hafif kozmetik kusurlu RTR200 aldım ancak şu an o fiyata biraz zor bulunur. Bulabilirseniz RTR200 veya NS200 de aynı işi görür ve muhtemelen daha iyi durumdadır. 125'lik için piyasada seçenek bol.
rtr bakıyorum da o da 100k ns200 lerde 90 100 civarı parayı riske sokup sıkıntıya girmek istemiyorum , 2 3 taksitle senetle mi alsam diyorum istanbuldan
 
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
443
Motosikleti
2014 Hero Thriller 150
abi şehir içi işim neredeyse sıfır , yalovadan altınovaya tersaneye gittimi bana yeter full düz anayol pek şehir içi gezmem yok , beni sıkıntıya sokabilecek olan memleket yolu olan 300km
Tek gideceksen al 200cc bir naked, dişlileriyle oyna, sıkı giyin, öne cam tak bir şekilde uzun yola gelir.
 
Katılım
25 Ara 2022
Mesajlar
83
Motosikleti
Bajaj Pulsar NS125
abi şehir içi işim neredeyse sıfır , yalovadan altınovaya tersaneye gittimi bana yeter full düz anayol pek şehir içi gezmem yok , beni sıkıntıya sokabilecek olan memleket yolu olan 300km
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


rtr bakıyorum da o da 100k ns200 lerde 90 100 civarı parayı riske sokup sıkıntıya girmek istemiyorum , 2 3 taksitle senetle mi alsam diyorum istanbuldan
Hocam siz kendinize güzel bir scooter alın d250 de olsa 300km de adamı ufaktan yorar en azından pcx tarzı birşey olursa kafa rahat gidilebilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hangi marka model üzmez sence aga , nk250 de iyi gibi ama kimisi çok iyi diyor kimisi Allahın belası diypr
Ns200 iyidir hocam 100k km gören çok gördüm kendimde 7-8 ay rs200 e bindim şuan aktif olarak ns125 kullanıyorum bajaj tam fiyat performans sınıfı
 
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
443
Motosikleti
2014 Hero Thriller 150
Hocam siz kendinize güzel bir scooter alın d250 de olsa 300km de adamı ufaktan yorar en azından pcx tarzı birşey olursa kafa rahat gidilebilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ns200 iyidir hocam 100k km gören çok gördüm kendimde 7-8 ay rs200 e bindim şuan aktif olarak ns125 kullanıyorum bajaj tam fiyat performans sınıfı
O fiyata güzle bir scooter düşürüp ön cam hallederse yolculuk bayağı konforlu olur. Dediğin gibi Tayvanlılar ve Hintliler, Çinlilere nazaran daha kaliteliler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst