İzmir'in sahil şeridi kısmında Ahmetbeyli diye bir yer var, güneyde kalıyor. Orada Fethi Baba'nın yeri diye bir mekan var, Motorcuların buluşma noktası anlamında İstanbul için "Evin Ana Kahvaltı Et Mangal" ile yarışır, o derece yoğun. Ben burada eski bir yeşil Dainese tulum içinde göbekli orta yaşlı bir abiyle tanıştım, muhtemelen eskiden Kawa sürüyordu

adam ortamda pek hürmet gören bir abiydi ve R25 kullanıyordu. Adamın tipe baksan R 1250 Gs sürse yakışır, sırıtmaz. Adam benimle muhabbeti başlattı, eski motor kullandığım için sorular sordu, motorumun sesini ve görünüşünü sağlıklı buldu. Ben de samimiyetine binaen "abi neden daha yüksek cc adv değil de R25 kullanıyorsun?" diye sordum. Adam da dağ yollarında asfaltta viraj kovaladığını, R25 ile çok mutlu olduğunu, yapmak istediği her şeyi yapabildiğini söyledi.