Bu motorlarda tek anlamadığım, şehir içinde 3 çantalı gezenler. Sıcaktan bacağın yanar, aralardan geçemezsin, ağırdır sorun yaşarsın. İşte işin bu kısmı mantıksız. geliyor.
Eli yükselteyim, piste çıkmayan biri neden SS motor kullanır onu da anlayamıyorum. Günümüzün touring adv motorları da çok güçlü, hızlı, virajlarda da başarılı. Gerçekten bu ileri özelliklere sahip adv - touring motorların limitlerine ulaşıp artık bu bana yetmiyor, virajlarda beni yavaşlatıyor SS almam lazım diyen; kullanıcıların küçük bir yüzdesidir. O pozisyonda belin sırtın tutulacak. Uzun mesafe kullanmak zaten mümkün değil. Bu şekil şemal için ödenecek küçük bir bedel değil. Gerçekten çok sevmek istemek lazım.
Benzer şeyi söylemişiz aslında.Ha biliyorum alanların %95'i şekil şükül olsun, onların içinde de max %10'u anca otobanda sıkayım falan diye aletleri mındar ediyorlar. Virajlarda kesmiyormuş SS lazımmış falan.. =)
bugün işimi biri devralsa ve ben özgür olup dünyayı gezecek vaktim olsa tekrardan söylüyorum tek motorla gezerim oda vespa. Kulanımı kolay yük taşıyabiliyor ve tamiri basit. Bu afrika yada böw sahiplerini öyle yerlere sokarımki ağlarlar
offf fakir guzellemesi yapma kamyoncu.
Ona bakarsan benim CB125F ile girdiğim yerlere ne senin vespa girer ne de tüm ADV ler(bir ihtimal africa girebilir,çok zor gerçi)
Ayrica vespa kullanmadım ama CB125F in bir selesi var kiii offfffff ne rahat ne rahat.
eee zaten honda sağlamlığıyla dandik italyan bir tutulmaz.
ne oldu şimdi ? CB125F en iyi motor mu ? Belki de, kimbilir..
Yiğrn ne anlatıyon sene 2011 harleyse cbf de benim cbfi şehir içi scooter niyetine almıştım 120binkm kullandım. Hala cb125 diye lak lak ediyon. Biz birşeylere bindimde yorum yapıyoruz gazel okusak iranda devrim muhafızı olurduk
Kurye paketi o zamanlar cbf aldıgında herşey dahildiolm vespa tercihini eleştirdim amac heryere girmekse vespa dan iyi dedik.
ne lan oyle cbf in her yerine koruma demiri takmışın. amator musun kardesim ufacık motor zaten... şu hale bak yazık.
motorumda koruma demiri yok![]()
Budist motorcuyu ilk defa duydum.dışarda yemiyorum ama epey geziyorum daha çok içiyorum. Budist adam içer
dışarda yemiyorum ama epey geziyorum daha çok içiyorum. Budist adam içer
CBF CANDIR. SIFIR ALDIM 138.000KM BİNDİM - KEŞKE SATMAYAYDIM. VE ŞEHİRÇİ FALAN DEĞİL; İZMİR>MANİSA HERGÜN İŞ + BİR ARA HER HAFTA BODRUM > İZMİR > BODRUM + HER AY EN AZ 2000KM ŞEHİRLERARASI GEZİ KİLOMETRESİ + İNANILMAZ GEZİLER SEYAHATLER. O TADI VEREN MOTORUM OLMADI DEYİNCE TUHAF TUHAF BAKIYORLAR...cbf de benim cbfi şehir içi scooter niyetine almıştım 120binkm kullandım.
Bende aynı cümleyi kurdugumda tip tip bakıyorlar. Vede üstünde çalışması en rahat motorlardan. Gel şimdi benim sızukilerden birinin bir ayarını yap.CBF CANDIR. SIFIR ALDIM 138.000KM BİNDİM - KEŞKE SATMAYAYDIM. VE ŞEHİRÇİ FALAN DEĞİL; İZMİR>MANİSA HERGÜN İŞ + BİR ARA HER HAFTA BODRUM > İZMİR > BODRUM + HER AY EN AZ 2000KM ŞEHİRLERARASI GEZİ KİLOMETRESİ + İNANILMAZ GEZİLER SEYAHATLER. O TADI VEREN MOTORUM OLMADI DEYİNCE TUHAF TUHAF BAKIYORLAR...
Zevkler ve renkler tartışılmaz ama ben oranın köftesini pek beğenmedim. Sadece ızgara da pişmesi çok güzeldi ama aromatik olarak lezzetini çok beğenemedim. Bir dahakine pınarhisar ilçesinde ki MUS-ET e git bana teşekkür edersin.kamyomcu,
kırklarelinde birtat diye bir yer kafayı yersin.
oyle guzel koftesi var. tommy goturmustu beni ilk kez.
bende dışarda kofte yemem normalde,ama sunu diyim sana temiz bir yer..oyle dusunuyorum.yani pis yer kendini belli ediyor.
burası oyle değil.
istambul a geldiğimde seni alırım. su dandik vstrom u bana bi 20 km kullandırırsın artık.
at tan inip esege de binmek lazım ahshsgsgs
Gemi gibi bir makinaK1600 bakmaya başladım.
Yavaş giden makinelerin sürmesi daha keyifli oluyor nedense.CBF CANDIR. SIFIR ALDIM 138.000KM BİNDİM - KEŞKE SATMAYAYDIM. VE ŞEHİRÇİ FALAN DEĞİL; İZMİR>MANİSA HERGÜN İŞ + BİR ARA HER HAFTA BODRUM > İZMİR > BODRUM + HER AY EN AZ 2000KM ŞEHİRLERARASI GEZİ KİLOMETRESİ + İNANILMAZ GEZİLER SEYAHATLER. O TADI VEREN MOTORUM OLMADI DEYİNCE TUHAF TUHAF BAKIYORLAR...