- Katılım
- 17 Mar 2014
- Mesajlar
- 1,290
- Motosikleti
- 1190 ADV
Üstad su kıvamında yani viskozitesiz bir sıvı koyarsan motor bir anda emer silindire gider , yağ koyunca ağır ağır hareket ediyor ayar yapmaya fırsat kalıyor..kendi yapmak isteyenlere bilgi olsun , silindirlerin eşit çalışması çekişi hissedilir derecede iyileştiriyor , uzun süre aynı motoru kullanan farkı hisseder..
Suyun özkütlesi yağdan daha fazladır. Yağ hafif olduğu için yer çekimi ile daha yavaş akar aslında, su da daha ağır olduğu için yer çekimi ile hemen akar. Burada vakum kuvveti etkisi kullanılacaksa su daha mantıklı silindire kaçmaması için