Ruhum Supersport Diyor, Hanım Touring - (600RR içerir)

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
light erkek ile taşfırın erkeği arasındak fark, zaman meselesidir. biri hemen kabul eder, diğeri bir süre dayak yedikten sonra
Kardeş biz Osmanlı erkeğiyiz. Sağ elim havada girerim eve.

"Aman kafaya oklava yemiyelim diye"

Ama felsefeyi benimsedim artık. İtaat et, rahat et.
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
407
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim.

Günün sonunda bana da hanımcılık kazanacak gibi geliyor :) Ama yine de 600RR’ın tadı damağımda kaldı.

Birçok kez söylenmiş olan Suzuki GSX-S1000GT ve Kawasaki 1100SX modelleri gerçekten herkesi mutlu edecek gibi duruyor. İkisi de hem sportif hem rahat. Bu motosikletler de gözüme çarpmıştı. Ancak tecrübem yeterli gelmeyebilir diye şimdilik elemiştim.

Kawasaki’nin test sürüş günleri mevcut. Bildiğim kadarıyla 1100SX, teste açılan motosikletler arasında. İleriki günlerde belki bunları da test etme imkânı bulurum. Herhangi bir gelişme olursa sizleri de bilgilendiririm.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
son söz her zaman erkeğindir.. o da "peki karıcım"'dır... büyükler böyle söylerdi
Kadınlar ne derse desin ok mi diyeceğiz 🤔
burda yengemiz haklı beraber seyahat edeceklerse racingle olmaz ,

hanımda bu motoru çok beğendi yazmış olsa , tamamdır hanımın sözü kanun hükmündedir hayırlı olsun demezdik dimi 😅
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,512
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hayatıma giren kadınların tek ortak noktası motosikletten nefret etmeleriydi. Şu anki kız arkadaşımdan kurtulup motosiklet seven yeni bir kız arkadaş bulsam ben de akacağım touring alemlerine.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Hayatıma giren kadınların tek ortak noktası motosikletten nefret etmeleriydi. Şu anki kız arkadaşımdan kurtulup motosiklet seven yeni bir kız arkadaş bulsam ben de akacağım touring alemlerine.

Gençlere memur manita tavsiye ederim. Yeşil pasaport çok işe yarıyor. ;)
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Sen touring al yenge hanım senden sıkılınca zaten "SS" al diye icazet verir sana :D
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Z100sx, Gsx1000gt gibi modellere bakın.

Ben eşimle binmek için fjr kullanıyorum,çok mutluyuz ikimizde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ha bir de eklemeden geçmeyeyim.artçı ve cbr aynı cümlede geçiyosa, o cümlenin öznesi 1100XX'tir :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
600rr’dan vazgeçmeyin,bir daha bu yaşınıza geri dönemeyeceksiniz.Aynı heveslere sahip olamayıp,aynı heyecanları yaşayamayacaksınız.
600rr’ı alın yanına da eşinizle turlamak için uzun yola gelen bir maxi scooter alın.
 
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
43
Eşini gerçekten seven ve değer veren bir insan süpersport racing bir motoru aklından geçirmez bile. Sadece kendi keyfini düşünen , arkadaki eşinin rahat yolculuk ediyormu etmiyormu umrunda bile olmayan biri daha.

Hayat arkadaşınıza sizinle motor sevgisi işlemiş, sizinle heryere keyifle mutlulukla geliyorsa , sizde onun en rahat en konforlu edicek bir şekilde oturacak bir motor alınki hayat daha güzel olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Esim daha evlenmeden okadar karsi idi motora , ama gunun sonunda gecen once ekipman alip ufak ufak artci olarak kabullendi simdi ise istanbulda esime duzgun bir kurs bakiyoruz. Scooter bakiyoruz ne alalim diye. bana trafikten yildigini soyluyor ama ben biliyorum zehir kana karisti :) ses etmiyorum. bu illet girdap gibi, herkesi cinsiyet yas ayirmaksizin icine cekiyor.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,864
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Eşini gerçekten seven ve değer veren bir insan süpersport racing bir motoru aklından geçirmez bile. Sadece kendi keyfini düşünen , arkadaki eşinin rahat yolculuk ediyormu etmiyormu umrunda bile olmayan biri daha.

Hayat arkadaşınıza sizinle motor sevgisi işlemiş, sizinle heryere keyifle mutlulukla geliyorsa , sizde onun en rahat en konforlu edicek bir şekilde oturacak bir motor alınki hayat daha güzel olsun.
bi kişiden bahsetmiyoruz 2 farklı bireyden bahsediyoruz insanlar evlendi diye karşısındaki kişiyle aynı olmak zorunda değil kendi hobisi kendi fikirleri kendi zevkleri olacak olay eve bi araç alınacak eli kolu o olacak o ailenin olsa evet 2. kişinin de söz hakkı var ama burada zevk söz konusu bi yere gidilecekse biner arabalarına giderler sizi baya evlilik adı altında köleliğe alıştırmışlar
 
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
43
bi kişiden bahsetmiyoruz 2 farklı bireyden bahsediyoruz insanlar evlendi diye karşısındaki kişiyle aynı olmak zorunda değil kendi hobisi kendi fikirleri kendi zevkleri olacak olay eve bi araç alınacak eli kolu o olacak o ailenin olsa evet 2. kişinin de söz hakkı var ama burada zevk söz konusu bi yere gidilecekse biner arabalarına giderler sizi baya evlilik adı altında köleliğe alıştırmışlar
Aslında sana medeni bir şekilde uzun bir cevap vermeyi düşünüyordum , taki bulunduğun ili görünce kestirip atmayı düşünüyorum. Asıl kölelik sizin gibi zihniyetlilerin eşlerine karşı uyguladığı baskıdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst