2023 Suzuki V-Strom DL650 (Fotoğraf Galerisi)

Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
661
Motosikleti
yok:(
Maşallah abi :D

Teşekkür ederim. Hakkaten bir miktar mekanik sesi oluyor ama hiç güven eksikliği yaşamıyorum, herhangi bir işi yaparken/yapacakken "sen devam et ben iyiyim" geri dönüşünü alıyorum sürekli motosikletten.

## Bu arada ufak bir Cold Start çekmiştim. Anıdır, hatıradır ekliyorum. Askerden geldikten sonra kar varken bi torna çark edelim dedim ve çektim videoyu :) Aşırı amatör ama ruhu da burada olan bir video çıktı :) Ben kameranın arkasındaydım, görünen kişi kardeşim.

buz gibi motora niye gaz veriyorsunuz :(
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
2 Gündür işten güçten kaynaklı Datça, Dalaman, Antalya yaptım ve döndüm. Forumda yoktum, sabah gözlerimi açıp foruma girdim ve karşıma çıkan ilk konuya bak..Gagalı V-Strom.. :)
 
Katılım
28 Eyl 2024
Mesajlar
210
Motosikleti
Ducati Multistrada 1200 Enduro - Kawasaki Z900 RS
Nazar değmesin, çok güzel gözüküyor. Orjinal 3 lü çanta seti ile daha güzel gözüküyor bana göre.
Bu tel jantların içinde lastik var mı yoksa tubeless mi?
 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
Torna çark 🤔 sen gemide çalıştın mı ?
Evet. Uzkyl Vard. Zabitiyim. Kısmetse ikinciliği alacağım yakında.
buz gibi motora niye gaz veriyorsunuz :(
10W40 yağ kullanıyorum, aynı zamanda çalıştırdıktan sonra beklemiştim yağ pompası da basınçlanıp yukarıya ulaştırsın diye. Verdiğim devirler sürekli ve yüksek devirler değil. Mevzu bahis sıcaklıklar da korkunç derecelerde değildi. Yağlandıktan sonra 6K devrin problem yaratmayacağına inanıyorum. Keza sesten de anlaşılacağı üzere hiçbir aşınma-sürtünme-zorlanma, motosiklette alışılmışın dışında bir titreşim yoktu. Hassasiyetiniz için teşekkür ederim.
Teknede mangal yapmışlığım, kamaraya da kız atmışlığım var. Ben de denizci sayılırım.
Abi ben kız mevzusunu başaramadım henüz, bir Afrika seferi çıkarsa artık kısmet diyorum 👀
2 Gündür işten güçten kaynaklı Datça, Dalaman, Antalya yaptım ve döndüm. Forumda yoktum, sabah gözlerimi açıp foruma girdim ve karşıma çıkan ilk konuya bak..Gagalı V-Strom.. :)
Onların da kalbi var abi niye öyle diyorsun 😟 V Strom konusunda tabi ki gaga olacak :D
Nazar değmesin, çok güzel gözüküyor. Orjinal 3 lü çanta seti ile daha güzel gözüküyor bana göre.
Bu tel jantların içinde lastik var mı yoksa tubeless mi?
Teşekkür ederim, çanta setini İstanbul içinde kullanmayı mantıklı görmüyorum. Gündelik kullanıyorum. 1-5 km/s süratte, neredeyse ayak koymadan tutabiliyorum, gücü aralardan uzamaya çok müsait, ondan dolayı şehir içinde çok çok rahat kullanımı. Sadece naked/cadde motosikletlerine göre geniş kalıyor, çıkış saatlerinde de servislerin aynaları biraz temkinli geçmeme sebep oluyor. Seyahat ederim diye kumaş çanta almayı planlıyorum, alüminyum her çanta 6-8 kg civarı olsa, devrilme veya vurma durumunda hasar alacak olması benim mantığımla uyuşmayan nitelikler açıkçası. Ancak zevktir, saygı duyarım kullanana da. :)

Motosiklet Ön/arka Tubeless jantlı.

## Ufak bir detay paylaşayım; DL 1000 modelinin ön amörtisörleri USD yani ters maşa. İnce parlak kısım aşağıya bakacak şekilde. Olur da denk gelirseniz ilk bakışta anlayabileceğiniz farklardan birisi bu. :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Evet. Uzkyl Vard. Zabitiyim. Kısmetse ikinciliği alacağım yakında.


Abi ben kız mevzusunu başaramadım henüz, bir Afrika seferi çıkarsa artık kısmet diyorum 👀

Uzak yol süvarilik yapan bir arkadaşımın anlattığına göre Afrika ve Uzakdoğu'da limana yanaşmadan önce personeli topluyormuş, bakın limana gelenler olacak, tamam hepiniz terbiyeli insanlarsınız, ama malesef geçimleri bizlerden sağlıyorlar, yazıktır, bir miktar bahşiş verin gönderin diyormuş.
Latin Amerika limanları güzelmiş ama. :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Motosiklet Ön/arka Tubeless jantlı.

## Ufak bir detay paylaşayım; DL 1000 modelinin ön amörtisörleri USD yani ters maşa. İnce parlak kısım aşağıya bakacak şekilde. Olur da denk gelirseniz ilk bakışta anlayabileceğiniz farklardan birisi bu. :)
DL 1050 modelinde ön lastik tubeless değilmiş, sanırım 22" jant bizdekilerden daha büyük diye böyle. DL1050'nin önde gösterge üzerinde bar olmasını çok beğendim, bu tarz motora yakışıyor. Ben telefon tutucu takmak için ayrıca parça alıp takmıştım.

Benim motorda da Givi'nin 3lü çanta seti var, bu tip motorlara aluminyum çanta daha çok yakışıyor ama bendekileri eski sahibi takmış, yan çantaları söktüm, ancak uzun yol yapıp kampa falan gideceksem ya da bir kaç gün istanbulda kalmaya gideceksem çok eşya varsa takarım.
Bu yaz Yunanistan/bulgaristan dolaşmayı düşünüyorum, Haziran başında 3 aylık yeşil sigorta yaptıracağım.
 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
Uzak yol süvarilik yapan bir arkadaşımın anlattığına göre Afrika ve Uzakdoğu'da limana yanaşmadan önce personeli topluyormuş, bakın limana gelenler olacak, tamam hepiniz terbiyeli insanlarsınız, ama malesef geçimleri bizlerden sağlıyorlar, yazıktır, bir miktar bahşiş verin gönderin diyormuş.
Latin Amerika limanları güzelmiş ama. :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


DL 1050 modelinde ön lastik tubeless değilmiş, sanırım 22" jant bizdekilerden daha büyük diye böyle. DL1050'nin önde gösterge üzerinde bar olmasını çok beğendim, bu tarz motora yakışıyor. Ben telefon tutucu takmak için ayrıca parça alıp takmıştım.

Benim motorda da Givi'nin 3lü çanta seti var, bu tip motorlara aluminyum çanta daha çok yakışıyor ama bendekileri eski sahibi takmış, yan çantaları söktüm, ancak uzun yol yapıp kampa falan gideceksem ya da bir kaç gün istanbulda kalmaya gideceksem çok eşya varsa takarım.
Bu yaz Yunanistan/bulgaristan dolaşmayı düşünüyorum, Haziran başında 3 aylık yeşil sigorta yaptıracağım.
Öncelikle şimdiden hayırlı yolculuklar dilerim. Siz de bir V-Strom kullanıcısı olduğunuzdan dolayı bol bol fotoğraflarla forumu süslemenizi temenni ediyorum. Balkanlar çokça kişinin hayali gerçekten, bunu gerçekleştirip değişebilen bürokratik süreçleri bilmeyenlere anlatan faydalı olabilecek bir konu açılabilir.

Sayın beybaba doğru anlatmış, benim de duyduğum öyle bahşişlerin bu tür bölgelerde önemli olduğu. Mesela, genç kadınlara üç adet kilotlu çorap veya düzgün siyah renk sütyen verdiğinizde bile dünyaları almışcasına mutlu olduklarına ve mutlu ettiklerine dair anı hikayelerini çokça denizciden duydum, kısmetse o yerleri de ziyaret etmek istiyorum. :giggle: :devilish:

DL 1050 modeli, DL 1000'nin 2019'da revizyona uğramasıyla 41 cc motoru büyütülerek tork ve güç korundu, motor hafifletildi. En önemli olay Euro 5 ve üstüne olan uyum durumuydu. 2023'te DL 1050 tekrar bir güncellemeye girdi, TFT ekranı geldi. Ne yazık ki Tubeless jantı getirmediler, yapamadıklarından değil de emniyetli sürüş ile alakalı bir sebepten olduğuna inanıyorum. Suzuki'nin kalite ve emniyetten taviz verdiğini hiç düşünemiyorum. 21/17 ölçülü lastikleriyle arka tekerde sürekli torku korurken 21" lastikle de engelleri yumuşak geçme konusunda başarılı olacaktır. Bizim motor Euro 4'ten beridir aynı blok-şasi hatta freni kullanıyor. Giysi değişse bile ciğer aynı. 2024 itibariyle üretilmesi durduruldu, revizyona girdi. DR-Z4 modeli piyasaya sürülecek Ağustos gibi. Arazide kaymak gibi gidecek olsa da yolda ben birşey beklemezdim, 650'liğin yerini tutabilecek bir motor değil.

Suzuki Cycles - 2025 DR-Z4S

İstanbul'da 3'lü çanta seti ile kullanacaksanız, araba hatta yeri geldiğinde kamyonet gibi şeritte beklemeye hazır olun :D Başka birşey demiyorum, havada, karada ve denizde trafiği olan başka bir şehir bilmiyorum açıkçası. :D
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,997
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
...

İstanbul'da 3'lü çanta seti ile kullanacaksanız, araba hatta yeri geldiğinde kamyonet gibi şeritte beklemeye hazır olun :D Başka birşey demiyorum, havada, karada ve denizde trafiği olan başka bir şehir bilmiyorum açıkçası. :D
Givi V35 veya Kappa K33 sistem yan çanta alırsanız (bunların demirleri ve arka tarafları bire bir aynı, sadece kapakları değişiyor...) demir ve çanta dizaynı nedeniyle hacimlerine göre çok az taşma yaparlar. (Gidonla aynı seviye veya en fazla sağdan ve soldan ikişer santim kadar...)

Uyan motosikletler için on numara çözümdür. (Egzoz yukarıda olan modellere uymuyorlar...) Çok ekstrem koşullar hariç trafikte de aralardan sürersiniz, sadece kurye tarzı aralardan şerit değiştirme veya ekstra dar yerlerde problem çıkartır, rotada böyle yerler çok fazla yoksa varlıklarını hissetmezsiniz bile.
 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
Italya Amalfi kıyıları



Roma Colleseum



Alpler
Muazzam fotoğraflar, gezi konularınızda çok daha fena fotoğraflar var hatta. Baya imrendim diyebilirim hatta :). Sormak istediğim birkaç soru var, AirFlow ön camdan memnun musunuz ? Boyunuza tam uygun geliyor mu, görüşü engelliyor mu ?

Profilinizde yaptığınız turlar ile alakalı birkaç konuyu inceledim, çokça gezmiş ve yolları aşmış abilerimizdensiniz. Selametler diliyorum.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,997
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Muazzam fotoğraflar, gezi konularınızda çok daha fena fotoğraflar var hatta. Baya imrendim diyebilirim hatta :). Sormak istediğim birkaç soru var, AirFlow ön camdan memnun musunuz ? Boyunuza tam uygun geliyor mu, görüşü engelliyor mu ?

Profilinizde yaptığınız turlar ile alakalı birkaç konuyu inceledim, çokça gezmiş ve yolları aşmış abilerimizdensiniz. Selametler diliyorum.
Airflow ile ilgili yorum yapayım: Boyunuz uzunsa (185cm ve üzeri) >= 2017 kasa için hiç tavsiye etmem. Benim 2022 modelde kaskımın tepesinde inanılmaz bir türbülans yapıyor ve 130km/s üzeri süratlerde titreşimden ileriyi iyi göremiyorum. Bu şekilde 10dk kullansanız günün geri kalanında iptal olursunuz. 180cm ve daha kısa iseniz mükemmel bir icat.

(Not 1: Eski kasalarda burun daha enli, onlarda >= 2017 kasa gibi sıkıntı çıkarmıyor diye anlaşılıyor, üyelerimizden @Nikkfurie çok uzun kilometreler kullandı ve onun tavsiyesi ile almıştım ama 190cm boyumla yeni kasada patates oldum...)

(Not 2: Almak isterseniz çok az kullanılmış - taktıktan sonra motoru sadece iki kere çıkarmıştım - bir tane var bende; uygun fiyata verebilirim...)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Muazzam fotoğraflar, gezi konularınızda çok daha fena fotoğraflar var hatta. Baya imrendim diyebilirim hatta :). Sormak istediğim birkaç soru var, AirFlow ön camdan memnun musunuz ? Boyunuza tam uygun geliyor mu, görüşü engelliyor mu ?

Profilinizde yaptığınız turlar ile alakalı birkaç konuyu inceledim, çokça gezmiş ve yolları aşmış abilerimizdensiniz. Selametler diliyorum.
Benim 2015 modelde airflow var, yok böyle bir icat, süper rahatlık. Boyum 1.80, ön camın yükseklik ayarını ortaya alınca otobanda 180'le bile gitsem gidebiliyorum rahat. otobana çıkmayacaksam biraz daha aşağıya alıyorum ayarını. En yükseğe çıkarınca otobanda yüksek hızda vizörü bile açsam olacak şekilde gidiyorum ama o zaman da rüzgar direnci yüzünden 160'ı zor geçiyor motorun gücü yetmiyor diye ortanın 1cm kadar yukarısına aldım da rahat konumu buldum.
Tabi Cyan yukarıda detaylı yazmış, 2022 ve üzeri modellerde ön kafa şekli değişmiş ve onun boyu daha uzun, onda airflow iyi olmamıştı.
 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
Airflow ile ilgili yorum yapayım: Boyunuz uzunsa (185cm ve üzeri) >= 2017 kasa için hiç tavsiye etmem. Benim 2022 modelde kaskımın tepesinde inanılmaz bir türbülans yapıyor ve 130km/s üzeri süratlerde titreşimden ileriyi iyi göremiyorum. Bu şekilde 10dk kullansanız günün geri kalanında iptal olursunuz. 180cm ve daha kısa iseniz mükemmel bir icat.

(Not 1: Eski kasalarda burun daha enli, onlarda >= 2017 kasa gibi sıkıntı çıkarmıyor diye anlaşılıyor, üyelerimizden @Nikkfurie çok uzun kilometreler kullandı ve onun tavsiyesi ile almıştım ama 190cm boyumla yeni kasada patates oldum...)

(Not 2: Almak isterseniz çok az kullanılmış - taktıktan sonra motoru sadece iki kere çıkarmıştım - bir tane var bende; uygun fiyata verebilirim...)
1.80 boyundayım, gövdem bacaklara göre uzun. Tek deflektörle işimi görüyorum açıkçası ama menteşeden kırılırsa AirFlow alabilirim. Yüksek süratlerde titreşime sebep oluyor deflektör ile. Şu anda almak için bir niyetim yok. Elimdekiyle bir müddet daha idare edeceğim. Tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim, alma kararı verdiğimde satılmamış olursa sizinle iletişime geçerim.
Benim 2015 modelde airflow var, yok böyle bir icat, süper rahatlık. Boyum 1.80, ön camın yükseklik ayarını ortaya alınca otobanda 180'le bile gitsem gidebiliyorum rahat. otobana çıkmayacaksam biraz daha aşağıya alıyorum ayarını. En yükseğe çıkarınca otobanda yüksek hızda vizörü bile açsam olacak şekilde gidiyorum ama o zaman da rüzgar direnci yüzünden 160'ı zor geçiyor motorun gücü yetmiyor diye ortanın 1cm kadar yukarısına aldım da rahat konumu buldum.
Tabi Cyan yukarıda detaylı yazmış, 2022 ve üzeri modellerde ön kafa şekli değişmiş ve onun boyu daha uzun, onda airflow iyi olmamıştı.
Hmm, eyvallah abi. Yüksek süratte deflektör tek başına sallıyor camı, yekpare bir sistem yapmak daha mantıklı oluyor o zaman yazdıklarınıza göre. Hem konunun amaçlarından bir taneside kullanıcı deneyimlerini paylaşmak olduğundan deneyimleriniz gayet faydalı olacaktır.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,997
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
...Tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim, alma kararı verdiğimde satılmamış olursa sizinle iletişime geçerim...
Satışa koymadım, öyle duruyor kutusunda, almayı düşünürseniz yoklarsınız.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Muazzam fotoğraflar, gezi konularınızda çok daha fena fotoğraflar var hatta. Baya imrendim diyebilirim hatta :). Sormak istediğim birkaç soru var, AirFlow ön camdan memnun musunuz ? Boyunuza tam uygun geliyor mu, görüşü engelliyor mu ?

Profilinizde yaptığınız turlar ile alakalı birkaç konuyu inceledim, çokça gezmiş ve yolları aşmış abilerimizdensiniz. Selametler diliyorum.
Teşekkür ederim ilginiz için. Evet her yaz 3-4 haftalik kampli, doga agirlikli, solo yurtdisi rotalar çiziyorum. Kısmetse bu yaz orta avrupa yapacağım.

Benim boyum 167. Airflow cam alçak seviyede dahi rüzgardan gayet iyi koruyor. Kaskta herhangi bir turbulans yaratmiyor. Gorusu kapatmiyor titreşim veya ses yapmiyor. Genis yuzey konfor veriyor ama yuksek suratte 170+ genis yuzeyi sebebiyle kafadan denge bozuyor. 150 ile gayet stabil gidiyorum. O hizlara zaten anlik cikiyoruz cogumuz. Yuksek seviyede 180 boya kadar aynı konforu bence alır. Cift katman görünümü kimi estetik bulmuyor ama bence bu motora yakışıyor. 30 bin km oldu cok memnunum.

Eğer uzun yolda, ruzgar konforu ve ayarlanabilirlik önemliyse tavsiye ederim. Ama şehir içi, manevralı veya sert sportif sürüşler yapıyorsan daha küçük ve sabit camları tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst