Basınç altında Motul bu işi çok iyi yapıyor. İncelediğim laboratuvar test sonuçları hep bu yönde, şahsi kararım artık motosiklet yağlarını hep Motul kullanmaktan yana.
Şahsen 7100 koyardım, pahalı gelirse 5100.hangi modelini tavsiye edersiniz hocam dediğim şartlara göre
Şahsen 7100 koyardım, pahalı gelirse 5100.
Şahsen 7100 koyardım, pahalı gelirse 5100.