Bajaj kullanıcıları şikayet vardaki cf moto yorumlarını okurken

Katılım
25 Haz 2024
Mesajlar
152
Motosikleti
Kymco Downtown 250i
Garibanın garibana zulmü. Yüksek segment japon ve avrupalı kullanan kitlenin gelipte bu motorlarla ilgili yorum yaptığını gormedim. Sosyal medyada tvs veya bajaj alan herkes kendi aldığı mal çok kaliteli birseymis gibi bu cfmoto kullananlara sarıyor. Adam tvs raider almış nk250 konularına çin malı alınmaz yaaa filan yazıyor 😂
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Garibanın garibana zulmü. Yüksek segment japon ve avrupalı kullanan kitlenin gelipte bu motorlarla ilgili yorum yaptığını gormedim. Sosyal medyada tvs veya bajaj alan herkes kendi aldığı mal çok kaliteli birseymis gibi bu cfmoto kullananlara sarıyor. Adam tvs raider almış nk250 konularına çin malı alınmaz yaaa filan yazıyor 😂

5 yıllık bir bajaj kullanıcısı olarak japon sürenlerin kendilerini üst görmesinden, kalan herşeyi çöp görmesinden sıkıldım.

Bajaj bir hondadır diyen zaten gerizekalıdır; ne kadar ekmek o kadar köfte misali. Ancak cfmoto ile bajajı aynı noktaya koymak da cahilliktir. Daha dogrusu ülkedeki insanların durumunu bilmeden "ağbii capon değilse motora binilmez yaaa" tayfasıdır.
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Garibanın garibana zulmü. Yüksek segment japon ve avrupalı kullanan kitlenin gelipte bu motorlarla ilgili yorum yaptığını gormedim. Sosyal medyada tvs veya bajaj alan herkes kendi aldığı mal çok kaliteli birseymis gibi bu cfmoto kullananlara sarıyor. Adam tvs raider almış nk250 konularına çin malı alınmaz yaaa filan yazıyor 😂
Bi de aynı paraya yüksek km düşük model r25 alan garibanlar yapıyor 😁
 
Katılım
25 Haz 2024
Mesajlar
152
Motosikleti
Kymco Downtown 250i
5 yıllık bir bajaj kullanıcısı olarak japon sürenlerin kendilerini üst görmesinden, kalan herşeyi çöp görmesinden sıkıldım.

Bajaj bir hondadır diyen zaten gerizekalıdır; ne kadar ekmek o kadar köfte misali. Ancak cfmoto ile bajajı aynı noktaya koymak da cahilliktir. Daha dogrusu ülkedeki insanların durumunu bilmeden "ağbii capon değilse motora binilmez yaaa" tayfasıdır.
Cahilliktir derken. Bence tercih meselesi. Hintli motorlar çok çirkin görünüyor. Belki 1 2 kronikle fazladan ugrasirim diyip o cirkin aletlere binmek istemiyorlardir. Şahsen bütçem kisitli olsa rs200 yerine sr250, ns200 yerine nk250 filan tercih ederdim kendimde. Kaliteleri arasındada fark oldugunu dusunmuyorum o kadar fazla. Parca bulunabilirligi daha fazla sadece bajajin. Belki servisleri daha iyidir bilmiyorum.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Cahilliktir derken. Bence tercih meselesi. Hintli motorlar çok çirkin görünüyor. Belki 1 2 kronikle fazladan ugrasirim diyip o cirkin aletlere binmek istemiyorlardir. Şahsen bütçem kisitli olsa rs200 yerine sr250, ns200 yerine nk250 filan tercih ederdim kendimde. Kaliteleri arasındada fark oldugunu dusunmuyorum o kadar fazla. Parca bulunabilirligi daha fazla sadece bajajin. Belki servisleri daha iyidir bilmiyorum.

Siz öyle düşünmüyor olabilirsiniz ama kalitede olarak "evet o kadar fark" var =) zaten fark olduğu için herkes cfmoto'ya yükleniyor.
 
Katılım
25 Nis 2025
Mesajlar
42
Görüntüsüne aldanıp aldıktan sonra yağ soğutucusunu patlatıp 5 ay parca bekliyip o motor yatakcaksa çinkin dedigin bajaja bi omur binerim
 
Katılım
25 Haz 2024
Mesajlar
152
Motosikleti
Kymco Downtown 250i
Istediğiniz motora binebilirsiniz hocam. Bu konuda daha once tartışmışlığım bile yoktur. Son karar her zaman kullanıcınındır. Hakkında binlerce olumsuz yorum bulunan motoruda alabilir. Tamamen son kullanıcının zevk meselesi. Ben sosyal medyada gördüğüm sürekli cfmoto zorbalamaya çalışan hint kullanıcılarından bahsediyorum çok itici duruyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst