- Katılım
- 19 Haz 2021
- Mesajlar
- 7,624
- Motosikleti
- Ns200 15"
Hornet te iyi kobul abide fiyatı biraz uçuk arada 60 bin var ve devasa farklar yok
Amortisör ve fren farkına kesinlikle değer.
Hornet te iyi kobul abide fiyatı biraz uçuk arada 60 bin var ve devasa farklar yok
İkisinide inceleyenlere baktım sürmedim onu belirtiyimde amartisöre ikisi içinde ortalama dedndi fren konusunda z400 da fazla öven gördüm zaten ön tekeri çift diskAmortisör ve fren farkına kesinlikle değer.
Bir tek tekerden memnun değil millet oda çok pahalı bişey değilİkisinide inceleyenlere baktım sürmedim onu belirtiyimde amartisöre ikisi içinde ortalama dedndi fren konusunda z400 da fazla öven gördüm zaten ön tekeri çift disk
Z400’de önde tek disk, eksenel kaliper ve teleskopik amortisör var, Hornet’de ise ters amortisör, radyal kaliper ve çift disk var. Yani Hornet Z400’den oldukça üstün özelliklere sahip.İkisinide inceleyenlere baktım sürmedim onu belirtiyimde amartisöre ikisi içinde ortalama dedndi fren konusunda z400 da fazla öven gördüm zaten ön tekeri çift disk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bir tek tekerden memnun değil millet oda çok pahalı bişey değil
Pardon başkan z 400 özellikleri okurken adam öne çift yazmış öyle okuyunca resmine dikkat etmedim kusara bakma.Z400’de önde tek disk, eksenel kaliper ve teleskopik amortisör var, Hornet’de ise ters amortisör, radyal kaliper ve çift disk var. Yani Hornet Z400’den oldukça üstün özelliklere sahip.
Benelli çok güven vermiyo ktm de bütçenin ucu yok o yüzden kawasaki parça fiyatı umrumda değilAlırsam bu arada %80 uzun yol kullanmcam kafam bi yandanda
Benelli trk 502 al bak keyfine diyo sizce girişilirmi
BilemiyomAlırsam bu arada %80 uzun yol kullanmcam kafam bi yandanda
Benelli trk 502 al bak keyfine diyo sizce girişilirmi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Benelli çok güven vermiyo ktm de bütçenin ucu yok o yüzden kawasaki parça fiyatı umrumda değil
Valla bu işin sonu o gibi kafamda daha çok ondan yanaKawasaki al geç
Şanslı adammışsın, biz o zamanlar avel avel geziniyordukrahmetli kemal merkit öpretti bana motoru doğru kullanmayı ve mine hanımda eski çalışanımdı
ktm sevmeyen adam bile 990ı sever öyle bi motordu