Kawasaki z400 vs KTM 390 DUKE

Katılım
8 Nis 2025
Mesajlar
317
Amortisör ve fren farkına kesinlikle değer.
İkisinide inceleyenlere baktım sürmedim onu belirtiyimde amartisöre ikisi içinde ortalama dedndi fren konusunda z400 da fazla öven gördüm zaten ön tekeri çift disk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İkisinide inceleyenlere baktım sürmedim onu belirtiyimde amartisöre ikisi içinde ortalama dedndi fren konusunda z400 da fazla öven gördüm zaten ön tekeri çift disk
Bir tek tekerden memnun değil millet oda çok pahalı bişey değil
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
İkisinide inceleyenlere baktım sürmedim onu belirtiyimde amartisöre ikisi içinde ortalama dedndi fren konusunda z400 da fazla öven gördüm zaten ön tekeri çift disk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bir tek tekerden memnun değil millet oda çok pahalı bişey değil
Z400’de önde tek disk, eksenel kaliper ve teleskopik amortisör var, Hornet’de ise ters amortisör, radyal kaliper ve çift disk var. Yani Hornet Z400’den oldukça üstün özelliklere sahip.
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
611
ikisini de kullandım.duke daha eğlenceli,sportif hırçın naked
z400 ise agır tarafta touring havası var.
İkisini de sürüp karar vermen daha doğru,ikisi de güzel motor.
 
Katılım
8 Nis 2025
Mesajlar
317
Alırsam bu arada %80 uzun yol kullanmcam kafam bi yandanda
Benelli trk 502 al bak keyfine diyo sizce girişilirmi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alırsam bu arada %80 uzun yol kullanmcam kafam bi yandanda
Benelli trk 502 al bak keyfine diyo sizce girişilirmi
Benelli çok güven vermiyo ktm de bütçenin ucu yok o yüzden kawasaki parça fiyatı umrumda değil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alırsam bu arada %80 uzun yol kullanmcam kafam bi yandanda
Benelli trk 502 al bak keyfine diyo sizce girişilirmi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Benelli çok güven vermiyo ktm de bütçenin ucu yok o yüzden kawasaki parça fiyatı umrumda değil
Bilemiyom
 
Katılım
19 Haz 2023
Mesajlar
32
Motosikleti
cf 650mt
ktm adv 250 mi alsam duke 390 mı alsam derken 2 defa zam yemişti motorlar 2023 de. gittim cf650mt aldım. yok yedek parçası bulunmuyor yok servisi yok vs. dense de hem yedek parçaları var hem de servisi. ikinci el 6K km altındaki motorların ikinci eli 280 bin lira civarı (2024 trafik çıkışlı).

eğer A sınıfı ehliyetiniz varsa bi 650mt sürüşü yapmadan yukarıdakilere karar vermeyin. üzerinde angel gt lastikler var. 2 yan çantası var shad.

% 80 yol dediğiniz için yazıyorum bunları. elbette çin malı gak guk diyenler çıkacaktır. alternatifi nc750x in aynı durumdaki motorunun fiyatı 550 bin lira (ikinci el)

ne kaaa ekmek o kaaaa köfte.

motor nedir ne değildir bilmeden aldım 650mt yi(ilk motorum). milleti dinlesem yüksek cc ile başlanmazdı. bugün daha yüksek cc bir motor arıyorum ancak 650mt yi ikinci motor olarak tutabilirim. (35 yaş altına ilk motor olarak tavsiye etmem elbette, yaşını alan kişi için ilk motor olabilir)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bir de Kawasaki'nin sokak kredisi her zaman fazladır, depondaki logoyu okuyan üzerine sazan gibi atlar. "Abüü bu kaçlık?" diye sorar, "benim bir eniştem vardı, Kawa ile 300 giderken duvara patladı, kolu kırıldı, tövbe etti bu işlere" diye kolpa sıkar. Ktm'de bu ilgiyi yaşayamazsın :) Ktm iyidir, hoştur ama bir karizması yoktur.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,854
Motosikleti
cbf 150
rahmetli kemal merkit öpretti bana motoru doğru kullanmayı ve mine hanımda eski çalışanımdı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst