2025 Motosiklet Trafik Cezaları

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
146
Motosikleti
?
Trafikte yarış yapanlara 47 bin lira 2 yıl ehliyet men
Kask takmayan sürücülere ilkinde 1500 lira ikincide 3bin üçüncüde 9bin lira
Tek teker yanlama gibi akrobasi hareketlere 47 bin lira 2 ay ehliyet men

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bundan sonra enduro alıp arazide teker yapacağaz
Çok Ağır Olmuş Bu Cezalar
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Ceza arttırarak kazaları düşürmek gibi bir politika öne sürülmüş... Gerçeğe ne kadar uygun ; bilinmez...

Çok uzun yıllardır motosiklet kullanan bir vatandaş olarak şunu dile getirmek istiyorum; sabit nokta kontrollerini arttırarak kaza oranlarını düşürmek mümkün değildir. Dün akşamdan örnek, İzmir Konak Vapur iskelesi ilerisinde 21.00 sıralarında Üçkuyular istikametine doğru kontrol vardı. Ben de karşı yönde 500metre geride kasksız gençleri uyardım, egzozları bağırır şekilde yan yan gittiler. Ve çevirme yapan polis ekibi kimi durdurmuştu ve meşguldü biliyor musunuz; herşeyi tam, motosiklet koruma kıyafeti kataloğu gibi gezen, büyük ihtimal iftar sonrası gezmeye çıkmış 4 motorcu çifti...

Bu şekilde yol almak ve iyileştirme yapmak mümkün değil, aktif devriyeler yanında uygulama noktalarındaki memur arkadaşların filtreleme yeteneklerini de arttırmak şart.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
bu cezaları gene dalgınlıkla istemeden kural dışına çıkan sana bana kesecekler.

şehirler arası yolda 111km/s ile ceza yediğimi unutmuyorum hiç.
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
Her şeye okey de sonuncu kırmızı ışık neymiş öyle 5 10 15 20 diye uzuyor 🤡
 
Katılım
25 Ocak 2025
Mesajlar
22
Motosikleti
Yamaha Xmax 250 2025
En çok şaşırdığım sonradan takılan Led farlara yazılan ceza motosikletimin orijinalinde halojen farlarla sellektör attığım bile anlaşılmıyor çıkartmayı da düşünmüyorum İnşallah cezaya tabi tutulmam.
Orjinalde yoksa ceza yersin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben zaten gittiğim yol 5 km gidiş 5 geliş. Anayol üzerinden gidiyorum rodajdayım zaten 75i geçmiyorum.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
Orjinalde yoksa ceza yersin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben zaten gittiğim yol 5 km gidiş 5 geliş. Anayol üzerinden gidiyorum rodajdayım zaten 75i geçmiyorum.
Ceza yazdıklarını biliyorum ama ekipman tam motorda egzoz yok sadece tek sıkıntısı reysing olması ondan dolayı neredeyse tüm çevirmelere giriyorum. Bu seferlik geç vs. demelerini umuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst