Merak etme anne, biz 4 kişi biniyoruz

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,528
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi ama artık bu tipleri sayısı çoğaldı, problemde burda. İnstagram motorcuları silinse rahatlarızda nerde…

Demek ki talep var ki çoğalıyorlar. Biz sevmesek de birileri seviyor. Neyse ki Türk Polisi yakalıyor ve affetmiyor. Bu kardeşimiz eminim uzun süre eline telefon alamaz.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Bulamadım kızı; bi hatun vardı R7 idi sanırım altındaki motor.

Herkes ekipman giy dediğinde olumsuz cevaplar veriyordu; tayt/mini çort ve crop ile motosiklet sürüyordu sürekli.

birkaç ay önce kaza yaptı en son hastanede patates şeklinde video çekmişti ne haldeyim diye.

İnsanları anlamıyorum; ekipmanlı sürüş bence daha karizmatik bir sürüş şekli. hem kadın için hem erkek için. (cruiser hariç)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bulamadım kızı; bi hatun vardı R7 idi sanırım altındaki motor.

Herkes ekipman giy dediğinde olumsuz cevaplar veriyordu; tayt/mini çort ve crop ile motosiklet sürüyordu sürekli.

birkaç ay önce kaza yaptı en son hastanede patates şeklinde video çekmişti ne haldeyim diye.

İnsanları anlamıyorum; ekipmanlı sürüş bence daha karizmatik bir sürüş şekli. hem kadın için hem erkek için. (cruiser hariç)
Ben böyle kadınları hiç anlamıyorum. Neredeyse bir full ekipman parasını kremlere, makyaj malzemelerine falan gömerler ama sonra rüzgara, güneşe, kazada sürtünmeye açık şekilde geziyorlar, nasıl bir akılsızlık.
 
Katılım
20 Mar 2024
Mesajlar
1,117
Bulamadım kızı; bi hatun vardı R7 idi sanırım altındaki motor.

Herkes ekipman giy dediğinde olumsuz cevaplar veriyordu; tayt/mini çort ve crop ile motosiklet sürüyordu sürekli.

birkaç ay önce kaza yaptı en son hastanede patates şeklinde video çekmişti ne haldeyim diye.

İnsanları anlamıyorum; ekipmanlı sürüş bence daha karizmatik bir sürüş şekli. hem kadın için hem erkek için. (cruiser hariç)
değişik kafalar cidden, ben mesela montu bi giyiyorum omuzlar falan korumalı genişliyo haliyle, sanki basmışım aminoasiti de taş gibi olmuşum. botlar, eldivenler, kasklar falan çok karizmatik geliyor bana da millet niye don atlet sürüyor anlamıyorum..
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
değişik kafalar cidden, ben mesela montu bi giyiyorum omuzlar falan korumalı genişliyo haliyle, sanki basmışım aminoasiti de taş gibi olmuşum. botlar, eldivenler, kasklar falan çok karizmatik geliyor bana da millet niye don atlet sürüyor anlamıyorum..
Kendilerine bir şey olmaz sanıyorlar.
Allah kimseye göstermesin ama korumayla bile o asfalt yanığı nasıl etki ediyor insanın derisini söker.
Yoksa kıyafet hem koruma olarak mükemmel hem görüntü olarak.
Bazı bodyciler de kolları göstermek için yaz kış tişörtle geziyorlar en çok onlara gülüyorum.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
bi de motorsuz bi kız var, hello kitty pijaması üstüne kask giyip sabah aksam video atıyor motor alacagım bi gün diye.

Akılsız insan dolu memleket :D
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
376
Motosikleti
Garajda yatan bir Ninja 650
Bulamadım kızı; bi hatun vardı R7 idi sanırım altındaki motor.

Herkes ekipman giy dediğinde olumsuz cevaplar veriyordu; tayt/mini çort ve crop ile motosiklet sürüyordu sürekli.

birkaç ay önce kaza yaptı en son hastanede patates şeklinde video çekmişti ne haldeyim diye.

İnsanları anlamıyorum; ekipmanlı sürüş bence daha karizmatik bir sürüş şekli. hem kadın için hem erkek için. (cruiser hariç)

Belkide takipçi sayısını yükseltip hesabı satmıştır. Bununda ticareti dönüyor D:

Kendilerine bir şey olmaz sanıyorlar.
Allah kimseye göstermesin ama korumayla bile o asfalt yanığı nasıl etki ediyor insanın derisini söker.
Yoksa kıyafet hem koruma olarak mükemmel hem görüntü olarak.
Bazı bodyciler de kolları göstermek için yaz kış tişörtle geziyorlar en çok onlara gülüyorum.

Hocam, ben motoru almaya giderken yazlık ekipmanım vardı kışlık ekipmanım yoktu, hava soğuk diye kalın rüzgar geçirmez bir montumu giydim. yoldayken kendimi hiç güvende hissetmedim mesela. ekipmanlı ayrı bir güven veriyor sürücüye.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Allah'tan asfalt cinsiyet ayrımı yapmıyor. Bizler de o yaşlarda düşüncesizce risk alırdık. Bisiklete 11 çocuk binmişliğimiz vardır. En sevdiğim bilsikletle merdiven inmekti. Hatta döner merdiven daha makbuldü. Büyüdüğümü anladığım yer, Büyükçekmece yokuştan aşağı saldığımda, baya bir hızlandım. Dedim araba çıkarsa ne pok yiyeceğimi düşündüğüm zamandı. Fren yok çünki, hoş olsada tutarmıydı? Ondan önce kaç kere saldıydım kendimi.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
EHLİYET ALIMI İÇİN IQ TESTİ YAPILSIN; GÖZ TESTİ BİLE ÖNCELİKLİ DEĞİL. BENİM MON-OKÜLER ARKADAŞIM VAR; DEFANSİF + OFANSİF SÜRÜŞ EĞİTİMİ + SINAVI ZORUNLULUĞU VAR HER SENE = 2004'TEN BERİ PUANLAMADA İLK 3 DIŞINA DÜŞMEDİ.

SAKIN BANA ZATEN KANUNDA VAR DEMEYİN; HANİ UYGULAMASI?
 
Katılım
6 May 2024
Mesajlar
76
Motosikleti
(yok)
Allah vermesin şöyle orta halli bir kaza yapsalar yaparlar mı bir daha böyle hareketler, biz de genciz ama milletin her dediğini yapıp uygulayacaksak yaratan sorar o beyni neden verdim diye...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Tepsi de tepsi fındıklar
Ayşe'de Veli Agamı gıdıklar
Nerden geldiyse aklıma:whistle:
 
Katılım
16 May 2020
Mesajlar
277
4-kisi-motora-binmek.jpg


Sosyal medyada ”Merak etme anne, biz 4 kişi biniyoruz” paylaşımı yapan genç kızlara, trafik kurallarını ihlal ettikleri gerekçesiyle 29 bin 805 TL ceza kesildiSosyal medyada “Merak etme anne, biz 4 kişi biniyoruz” notuyla paylaşılan bir görüntü, güvenlik güçlerini harekete geçirdi.

Bir süre sonra motosikleti durduran ekipler, motora 4 arkadaşıyla binen genç kıza 29 bin 805 TL cezai işlem uyguladı.Olay sosyal medyada da büyük yankı uyandırırken, birçok kullanıcı “Mizah yaparken ceza yemişler” ve “Trafik kurallarına uymamak şaka kaldırmaz” gibi yorumlarla tepkilerini dile getirdi.


Haberin devamı için tıklayın.
Çok şaşırdım, kadın motorcular cezası yiyormuymuş 😂
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,528
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ben bu yurdum gençlerine karşıyım.

Elin yabancı ablalarına bakıyorum hepsi manken gibi. Bir de bizim bacılara bakıyorum, şekilsiz, eciş bücüş, motorlar da tırto. Olmuyor, aynı tadı vermiyor.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Ben bu yurdum gençlerine karşıyım.

Elin yabancı ablalarına bakıyorum hepsi manken gibi. Bir de bizim bacılara bakıyorum, şekilsiz, eciş bücüş, motorlar da tırto. Olmuyor, aynı tadı vermiyor.
Hepsini toplasan bi itchyboots kadar olamazlar.
 
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
254
4-kisi-motora-binmek.jpg


Sosyal medyada ”Merak etme anne, biz 4 kişi biniyoruz” paylaşımı yapan genç kızlara, trafik kurallarını ihlal ettikleri gerekçesiyle 29 bin 805 TL ceza kesildiSosyal medyada “Merak etme anne, biz 4 kişi biniyoruz” notuyla paylaşılan bir görüntü, güvenlik güçlerini harekete geçirdi.

Bir süre sonra motosikleti durduran ekipler, motora 4 arkadaşıyla binen genç kıza 29 bin 805 TL cezai işlem uyguladı.Olay sosyal medyada da büyük yankı uyandırırken, birçok kullanıcı “Mizah yaparken ceza yemişler” ve “Trafik kurallarına uymamak şaka kaldırmaz” gibi yorumlarla tepkilerini dile getirdi.


Haberin devamı için tıklayın.
Eskiden otobanda 300 gidenler linçlenirdi tehlike yaratıyorlar diye şimdi ruhsal problem yaşayan özel kardeşlerimiz rahatsızlık veriyor diye
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben bu yurdum gençlerine karşıyım.

Elin yabancı ablalarına bakıyorum hepsi manken gibi. Bir de bizim bacılara bakıyorum, şekilsiz, eciş bücüş, motorlar da tırto. Olmuyor, aynı tadı vermiyor.
Bide abi onların hepsi farklı tatlar bizimkilerin hepsi aynı hepsi birbirine benziyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst