300 Bin TL'ye kadar motosiklet önerisi?

Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,220
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Küçük bir detay ama 300 bin TL civarında temiz MT07, Hornet, GSX 8S falan mümkün değil...:)
 
Katılım
29 Ocak 2025
Mesajlar
8
Sıfır motor istiyorsan yeni Hornet'e(500) bakabilirsin. Gene de söylediğin rakamın üstünde ama.

Piyasası olsun dedin miydi, ne yazık ki bilindik Japonların dışında kalan her şeyi ya çok uyguna vermen gerekiyor, ya da çok beklemen.

Bütçe arttırma şansın yok mu hiç? Sıfır faiz krediler vs var, enpara 6 ay 0 faiz 50 lira veriyor kredi skorun yeterliyse, bakılabilir.
Kredi olayı biraz problem benim için sigortadan ötürü ama tahminime göre 50k civarı çekebilirim üzerini vermiyorlar. Kawasaki kadar dengeli ve güven veren bir motosiklete binmedim satmak gibi bir derdim olmasa hiç düşünmeden kawasaki alırım. Parçası pahalı evet servis hariç temin etmek çok zor ama motosiklet bozulmuyor abi kim ne derse desin çok dayanıklı motorlar. Z300 14 bin devir çevirip 50hp motorlara kafa tutuyordu. Açıkçası çok kararsızım piyasa işini bir kenara bırakıp kaliteli bir motora binmek de aklımı çok karıştırıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Küçük bir detay ama 300 bin TL civarında temiz MT07, Hornet, GSX 8S falan mümkün değil...:)
İce fluo 30k kmde mt07 falan var aslında 320 330 bandında. Arkadaşımda olan 2014 model 67 bin kmde tekerden inmeyen bir motosiklet ama bana mısın demiyor blok olarak çok sağlam olduğunu düşünüyorum cp2’nin.
 
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
346
Motosikleti
Dominar 250
Kredi olayı biraz problem benim için sigortadan ötürü ama tahminime göre 50k civarı çekebilirim üzerini vermiyorlar. Kawasaki kadar dengeli ve güven veren bir motosiklete binmedim satmak gibi bir derdim olmasa hiç düşünmeden kawasaki alırım. Parçası pahalı evet servis hariç temin etmek çok zor ama motosiklet bozulmuyor abi kim ne derse desin çok dayanıklı motorlar. Z300 14 bin devir çevirip 50hp motorlara kafa tutuyordu. Açıkçası çok kararsızım piyasa işini bir kenara bırakıp kaliteli bir motora binmek de aklımı çok karıştırıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İce fluo 30k kmde mt07 falan var aslında 320 330 bandında. Arkadaşımda olan 2014 model 67 bin kmde tekerden inmeyen bir motosiklet ama bana mısın demiyor blok olarak çok sağlam olduğunu düşünüyorum cp2’nin.

Piyasayı takıntı haline getirip en önemli değerden, zamandan oluyorsun güzel kardeşim.


Bi de her malın bir alıcısı oluyor, motor yatırım vasfını kaybedeli çok oldu. Canın Kawasaki sürmek istiyorsa ve şartlar uygunsa, al geç. Kawasaki parçası pahalı ya da zor bulunuyor da, diğerleri çok mu farklı? Kawa 2 ay bekletiyorsa, diğeri de 50 gün bekletiyor. Parçası bol, bakkaldan alırsın dediklerinin parçası bile zor bulunuyor yeri gelince.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,027
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Piyasayı takıntı haline getirip en önemli değerden, zamandan oluyorsun güzel kardeşim.


Bi de her malın bir alıcısı oluyor, motor yatırım vasfını kaybedeli çok oldu. Canın Kawasaki sürmek istiyorsa ve şartlar uygunsa, al geç. Kawasaki parçası pahalı ya da zor bulunuyor da, diğerleri çok mu farklı? Kawa 2 ay bekletiyorsa, diğeri de 50 gün bekletiyor. Parçası bol, bakkaldan alırsın dediklerinin parçası bile zor bulunuyor yeri gelince.
Aynen, belli bir seviye üzerinde tutku ve gönül işi bunlar, bir lüks. 3'e 5'e bakılmaz.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
Kredi olayı biraz problem benim için sigortadan ötürü ama tahminime göre 50k civarı çekebilirim üzerini vermiyorlar. Kawasaki kadar dengeli ve güven veren bir motosiklete binmedim satmak gibi bir derdim olmasa hiç düşünmeden kawasaki alırım. Parçası pahalı evet servis hariç temin etmek çok zor ama motosiklet bozulmuyor abi kim ne derse desin çok dayanıklı motorlar. Z300 14 bin devir çevirip 50hp motorlara kafa tutuyordu. Açıkçası çok kararsızım piyasa işini bir kenara bırakıp kaliteli bir motora binmek de aklımı çok karıştırıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İce fluo 30k kmde mt07 falan var aslında 320 330 bandında. Arkadaşımda olan 2014 model 67 bin kmde tekerden inmeyen bir motosiklet ama bana mısın demiyor blok olarak çok sağlam olduğunu düşünüyorum cp2’nin.
Üstüne biraz daha koyup neredeyse sıfır bir Z500 alabilirsin. Piyasasıymış oymuş buymuş çok önemli gelmiyor bana , 2-3 yıl kullanıcaksan 4-5 ay öncesinden yüksek fiyata ilana atarsın her ay belirli bir rakam düşürürsün. Sana denge , aerodinami ve frenleriyle güven vermeyen bir motosiklet kullanmak cidden çok garip geliyor. Hep aklında "şurda dengem bozulur mu? şurda durabilir miyim?" gibi sorular olucak. MT07 mevzusuna gelirsek sefası da sana cefası da sana , o kadar çok MT07 istiyorsan 300bin TL yerine 350bin TL biriktir 50bin TL nolur nolmaz cebinde veya altında vs. durur.
 
Katılım
10 Nis 2022
Mesajlar
17
3 yıldır aktif olarak kuryelik yapıyorum. Motosiklet tecrübem 50 Bin KM üzerinde ve trafik bilgisine sahibim. Daha önce 50-125-150-300cc motosikletlerim oldu. Son motosikletim kawasaki z300 abs'ydi. İkinci el piyasasında değer kaybetmeyen kaybetse bile ölü fiyata satılmayacak nispeten güncel(2018 sonrası)motosiklet önerileriniz var mıdır ? Çoğunlukla şehir içi kullanacağım. Aklımda MT 07 var. Arkadaşlarımda R7-600RR-MT09 var ve onları da her denk geldiğimde hakkını vererek kullanabiliyorum. Kafana geçirirsin orana burana geçirirsin diyecek arkadaşlar direk cevap vermezse sevinirim.
Hakkını vermek nedir.hep merak etmişim dir. Veya kim belirliyor bunu hakkı verip vermediğini..
 
Katılım
28 Eyl 2024
Mesajlar
210
Motosikleti
Ducati Multistrada 1200 Enduro - Kawasaki Z900 RS
Suzuki modelleri çok kaliteli duruyor ama ikinci el düşündürdü. Z650 zaten çok beğendiğim modellerden ama z300 satılırken çok uğraştırdı ki 2016 model 19 bin kmde olmasına rağmen epey zor satıldı. Hornet 750 mantıklı geliyor fiyatına ve kalitesine göre gayet güzel bir motosiklet. Bir arkadaş street triple ilanı atmış o da harika da yanlış bilmiyorsam 09 ayarında bir motosiklet bu fiyatlara bulunma sebebi nedir ? Blokta kronik vs yoksa o da ilk 3 seçeneğimden biri olur gibi duruyor.

Ben de şöyle iki üç seçenek sunayım.
1- Street Triple güzel motordur, azıcık ufaktır boy olarak ama çok çok keyiflidir. Eğer boyun 1.80 ve üzerinde ise motor altında küçük kalacaktır. Ayırca motor genel manada kalitelidir ve kronik bir sıkıntısı da yoktur. En büyük sıkıntısı servis ve parça maliyetidir.
2- Husqvarna Svartpilen 401. Herkes tipini sevmez, ikinci el piyasası iyi değildir, parça fiyatı da ucuz değildir. Kullanımı çok çok keyiflidir, tek silindir ve hızlanma, durma anlamında çok başarılıdır, malzeme kalitesi güzeldir. Burda da fiziki görünümüne göre motor altında küçük kalabilir.
3- CLX 700 sport. Acayip güzel hızlanır, çok güzel bir sesi vardır, frenleri muazzamdır, malzeme kalitesi güzeldir, yakıtı azıcık fazladır.
5000 devirden sonra elde ayakta titreşim başlayabilir.

Bu üç örneği vermemdeki neden; ikinci el alacağını düşündüğüm için üç markada da pazarlık şansın çok fazla. Yani iyi fiyata ( sağlam bir pazarlık ile 300 liranın altına) kesinlikle iyi motor bulabilirsin ve satarken de maddi olarak zarar etmezsin. Zaman için bir şey diyemem ama.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Hocam acikcasi sana sunu soyleyebilirim, bu vergi dilimleri degisikligi ikinci el piyasasini da etkileyecek. yapilan yorumlara bakilirsa hornet 750 suzuki gsx gibi 500 bandinda ki motorlarin sifiri 800 badina cikacak. bu ikinci eli de etkileyebilir. eger dusuncen var ise limitlerini zorla ve al. bize arabayi cok goruyorlardi, simdi sira motora gecti. cin mali motorlar arac fiyatina gelecek neredeyse. cok garip oldu
 
Katılım
5 Tem 2022
Mesajlar
428
SV650 çok güzel bir motor olsa da maalesef bizim ülkede tutmadı. 1 seneden fazladır sahibinden'de takip ettiğim SV650'ler vardı, çok uzun süre satılmadan öyle beklediler, fiyatları da düştü de düştü yine de satılmadılar. Hala ara ara bazılarını görüyorum ilana girip çıkıyolar.
 
Katılım
29 Ocak 2025
Mesajlar
8
Hakkını vermek nedir.hep merak etmişim dir. Veya kim belirliyor bunu hakkı verip vermediğini.
Hakkını vermek nedir.hep merak etmişim dir. Veya kim belirliyor bunu hakkı verip vermediğini..
hakkını vermek bir motosikleti layığıyla hem agresif hem güvenli hem de adam gibi kullanabilmeyi nitelendiriyor benim görüşümde. Motosikleti bisiklet gibi 30-40 kmh hızlarda yürütüp ben mt sürebiliyorum onu bunu sürebiliyorum diyen adamlar kafana alırsın orana alırsın burana alırsın demesinler diye bu şekilde yazdım. Limitlerini nerede ne yapman gerektiğini kendinin ve milletin canına malına kast etmeden layığıyla kullanan herkes motosikletin hakkını veriyordur. Saygılar…
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,027
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
SV650 çok güzel bir motor olsa da maalesef bizim ülkede tutmadı. 1 seneden fazladır sahibinden'de takip ettiğim SV650'ler vardı, çok uzun süre satılmadan öyle beklediler, fiyatları da düştü de düştü yine de satılmadılar. Hala ara ara bazılarını görüyorum ilana girip çıkıyolar.
Şahane bir naked. Binici adam alır keyfine bakar.
 
Katılım
20 Mar 2024
Mesajlar
1,117
Şahane bir naked. Binici adam alır keyfine bakar.
SV650 çok güzel bir motor olsa da maalesef bizim ülkede tutmadı. 1 seneden fazladır sahibinden'de takip ettiğim SV650'ler vardı, çok uzun süre satılmadan öyle beklediler, fiyatları da düştü de düştü yine de satılmadılar. Hala ara ara bazılarını görüyorum ilana girip çıkıyolar.
Hornet'le birlikte takip ettiğim motor, 2. motor olarak almayı planlıyorum. Özellikle SV650 daha karakterli duruyor, fiyatı da uygun Hornet'e göre. Benim ilk tercihim olurdu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst