- Katılım
- 13 Nis 2020
- Mesajlar
- 146
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar normalde motosiklete direk bağlanan kontak açtınmı kayda başlayan kapandınmı işi biten cihaz düşünüyordum. carplayli cihazlar buldum bu sefer kenara bıraktım mağazaya dükkana girdim 5 10 dk işimi gördün çıktım carplay ekranını dızzlamışlar ihtimali çok yüksek bunuda sürekli sök tak arka çantaya koy geri tak ile uğraşmak istemiyorum. viofo denen bi cihaz var kara kutulu 2 kameralı bu iyi ama buda motosiklet satarken sökmek lazım bide bunun çekim kalitesi ne olur muamma aslında tam aradığım ama kalitesini bilmiyorum :/
Bana en az 3 saat bi fiil kayıt yapacak cihaz lazım bide bu su altı dalışlarda plastik kapalı kap var oda olmamalı ki yolda giderken powerbankten kablo çekip sarj etmeliyim. Bunuda araştırdım 5 metreye kadar suya dayanıklı oluyormuş.
benim bütçem 200 dolar civarı +50 dolar daha olabilir. Neden dolar diyorum tl değersiz olduğu için 200 dolar 6800 civarı yarın filan birden 10000 olabilir...
Ben iki modele baktım Sjcam C300 bu 1000+2800 mah ama 2800 mah olduğu zaman kaska takılırmı bilmem
Fiyatı yüksek ama Sjcam SJ20
Benim için 2k 4k gerek yok full hd çeksin o bile yeter
bunlara alternatif sarjı uzun giden aksiyon kamerası varmı. Ben youtube almıyorum. trafikteki yasal olarak haklı iken herhangi bir kayıt cihazı olmadığımda bak işte böyle oldu demek için
Bana en az 3 saat bi fiil kayıt yapacak cihaz lazım bide bu su altı dalışlarda plastik kapalı kap var oda olmamalı ki yolda giderken powerbankten kablo çekip sarj etmeliyim. Bunuda araştırdım 5 metreye kadar suya dayanıklı oluyormuş.
benim bütçem 200 dolar civarı +50 dolar daha olabilir. Neden dolar diyorum tl değersiz olduğu için 200 dolar 6800 civarı yarın filan birden 10000 olabilir...
Ben iki modele baktım Sjcam C300 bu 1000+2800 mah ama 2800 mah olduğu zaman kaska takılırmı bilmem
Fiyatı yüksek ama Sjcam SJ20
Benim için 2k 4k gerek yok full hd çeksin o bile yeter
bunlara alternatif sarjı uzun giden aksiyon kamerası varmı. Ben youtube almıyorum. trafikteki yasal olarak haklı iken herhangi bir kayıt cihazı olmadığımda bak işte böyle oldu demek için