Unutulmuş Motosiklet, CBF600'lerle Sezon Sonu

Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Biz 3 kişiyiz. Ben, Mıstık(Mustafa), Fıstık(Furkan):)

Sezon sonu havalar soğumadan bir bölge turu yapalım dedik. Günübirlik. Günü yetirmekte mesele. Saat 16:00'dan sonra gün batmaya başladı.

Hızlıca tamamladık, evlere dağıldık.:cherry:
















 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,261
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Arkada Hacı Murat ve Toros. Sanki 1980'lerde çekilmiş gibi.
jdz6xpa.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Süper bir ortam olmuş... Yakınlarda olsanız 1000 likle eşlik ederdim... Tekerinize sağlık..
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,533
Motosikleti
XV250 - FZ6
Zamanında Fz6 mı yoksa CBF600 mü alayım diye düşünmüştüm, sonra Fz6 almıştım ve hala kullanıyorum ama hep aklımın bir köşesinde kalmıştır CBF de.
Daha sakin ve dengeli bir motor olduğunu düşünüyorum. Karbüratörlüsü de vardı, sizinkiler enjeksiyonlu sanırım.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Sizin oraların da manzarası, doğası güzelmiş. Bir gün gelmek ve sürmek dileğiyle. Teşekkürler paylaşım için.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Zamanında Fz6 mı yoksa CBF600 mü alayım diye düşünmüştüm, sonra Fz6 almıştım ve hala kullanıyorum ama hep aklımın bir köşesinde kalmıştır CBF de.
Daha sakin ve dengeli bir motor olduğunu düşünüyorum. Karbüratörlüsü de vardı, sizinkiler enjeksiyonlu sanırım.

CBF,bandit,z750,fz6 hepsi birbirinden kaliteli ve güzel motorlar... Hatta Efsane kasa dedikleri modeller... Hepsini ayrı severim..
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Zamanında Fz6 mı yoksa CBF600 mü alayım diye düşünmüştüm, sonra Fz6 almıştım ve hala kullanıyorum ama hep aklımın bir köşesinde kalmıştır CBF de.
Daha sakin ve dengeli bir motor olduğunu düşünüyorum. Karbüratörlüsü de vardı, sizinkiler enjeksiyonlu sanırım.

Hocam benimkisi 2008 enjeksiyonlu, diğer iki arkadaşın karbüratör.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

Sizin oraların da manzarası, doğası güzelmiş. Bir gün gelmek ve sürmek dileğiyle. Teşekkürler paylaşım için.

Hocam malüm akdeniz, Toroslar, Göller Bölgesi, Gür çamlar ve bol viraj. Tavsiye ediyorum tabiki :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Güzel bir gezi olmuş.
Cbf 600'ler ayrı güzel.
2006 yılında almıştım. Karbüratörlüydü. Tadına doyulmaz motosikletler. :cat:
2007 yılında Cbf 1000 sevdasına düşünce satmıştım.
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,533
Motosikleti
XV250 - FZ6
Merak ettim, acaba karburatorluyu de kullandınız mı?
Hangisi daha zevklidir?
Konfor olarak enjeksiyon kesin daha iyidir ama zevk olarak karburator daha iyi olabilir bence.
 

CRF

Katılım
23 Ağu 2022
Mesajlar
167
gerçek motorculuk bence birazda bu, Model yılı yaşı demeden 3 kafa dengi arkadaş sürüş zevki anılar eglenceli anlar yaşıyor.

Devriniz daim olsun
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,291
Motosikleti
1190 ADV
Merak ettim, acaba karburatorluyu de kullandınız mı?
Hangisi daha zevklidir?
Konfor olarak enjeksiyon kesin daha iyidir ama zevk olarak karburator daha iyi olabilir bence.

Karbüratörlü ve enjeksiyonlu arasında neredeyse hiçbir hissiyat farkı yok.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Güzel gezi olmuş. Sizin oraların manzaraları da güzelmiş. Bizim buralarda Tekirdağ Uçmakdere'nin manzaralarına benzettim.
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,291
Motosikleti
1190 ADV
Vali Çeşmesinden sonra Yenişarbadem'liye kadar olan kısmın alfatını atmışlar mı ?
 
Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
435
Motosikleti
Kymco Xciting VS 400
2006 model karbüratörlü olanı 6 ay kadar, sonrasında 2009 model enjeksiyonlusunu 3 yıldan fazla kullandım. Çok keyifli motordu...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Güzel gezi olmuş, nicelerine kazasız belasız. 2007 karbüratörlü 600 4 sene kullanıp emekli oldum. Evet EYT'liyim :) Emeklilik ödülü olarak 2012 CBF 1000 ile devam ediyorum. CBF serisi farklı bir bağımlılık, maddi imkan el verse dahi sıfır motorun yanında evladiyelik motor olarak her zaman yeri ayrı olur.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Arkadaşımızda cbf600 var karbüratörlü model. 120 binde ve motor hiç açılmamış saat gibi çalışıyor. Şuan bizde 600f var inanın cbf 600 daha güzel bir motor. Fren sistemi ve sağlamlığıyla güven veriyor. Sadece Türkiye değil Dünya turları bile yapılır. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel gezi olmuş, nicelerine kazasız belasız. 2007 karbüratörlü 600 4 sene kullanıp emekli oldum. Evet EYT'liyim :) Emeklilik ödülü olarak 2012 CBF 1000 ile devam ediyorum. CBF serisi farklı bir bağımlılık, maddi imkan el verse dahi sıfır motorun yanında evladiyelik motor olarak her zaman yeri ayrı olur.

vaaay kamyoncu, sende mi cbf1000 ci oldun? :cyclopsan Senin tarzın naked di ? yaşlılık tarz değiştirtmiş anlaşılan... :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst